English Version
English

سپردن دارو در تعطیلات به مسافر عزت نفس می‌بخشد

سپردن دارو در تعطیلات به مسافر عزت نفس می‌بخشد

جلسه یازدهم از دوره چهلم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان با استادی راهنما مسافر هادی، نگهبانی مسافر مهیار و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم؟" روز یکشنبه مورخ بیستم و هفتم اسفند ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان هادی هستم یک مسافر. خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق پیدا کردم تا بتوانم بار دیگر در این جایگاه قرار بگیرم و از نگهبان جلسه سپاسگزارم که مسئولیت جلسه را به من واگذار نمودند تا بتوانم آموزش بگیرم. ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان تبریک می‌گویم و آرزو دارم که توفیق و بهره لازم را از این ماه ببرید.

بنده در ابتدا که وارد کنگره 60 شدم و در سفر اول خود بودم، برای اولین بار با تعطیلات در کنگره 60 آشنا شدم و پیش خود فکر می‌کردم که چطور می‌توانم دو هفته به کنگره 60 وصل نباشم و با راهنما در ارتباط نباشم و در اختیار خود باشم، اما زمانی که با جهان‌بینی در کنگره 60 آشنا شدم متوجه شدم که دو هفته زمان زیادی نیست من می‌توانم مدت‌های طولانی‌تری را در اختیار خود باشم و مسیر را گم نکنم.

در کنگره 60 به ما یاد می‌دهند که خودت مسئول زندگی خودت هستی. در ابتدا مسئولیت استفاده از دارو را به ما می‌دهند، به‌طوری که به میزان یک تا چند هفته دارو را در اختیار ما می‌دهند و ما را مسئول استفاده درست و به‌اندازه آن دارو می‌کنند، این اعتماد برای بنده باعث به وجود آمدن عزت‌نفس بود. به نظر بنده تعطیلات کنگره 60 مانند یک تونل می‌باشد، برای گذر کردن از تونل ما نیاز به امکانات داریم. باید همراه خود نور داشته باشیم، اگر نور به همراه نداشته باشیم مسیر خود را گم خواهیم کرد.

کسانی که روی نظم و برنامه هستند مقداری از تاریکی درون خود را از بین برده‌اند و روشنایی را جایگزین نموده‌اند و همین روشنایی برای رد شدن از این تونل به آنها کمک خواهد کرد و ترسی از بابت گم کردن مسیر، در وجود خود راه نمی‌دهند چرا که می‌دانند نوری که درون خود به وجود آورده‌اند، در این مسیر همراهشان خواهد بود و راه را به آنها نشان خواهد داد.

ما در این مسیر چگونه حرکت کنیم به خود ما بستگی دارد. بنده هم تجربه سفر خوب و روشن را دارم و هم تجربه سفر تاریک و ناکام، خوب می‌دانم که منظم بودن، فرمان‌برداری و آموزش ما را در مسیر درست قرار خواهد داد. درمان اعتیاد در کنگره 60 بسیار ساده انجام می‌پذیرد در صورتی که این مسائل مورد توجه قرار بگیرد. از اینکه در جمع شما دوستان قرارگرفته‌ام بسیار خوشحالم تا بتوانم درست ببینم و به قول استاد امین نابینا نباشم و بتوانم درک و دریافت خوبی داشته باشم.

پیشاپیش نوروز را به همه عزیزان تبریک می‌گویم. امیدوارم تعطیلات بسیار خوبی را در کنار خانواده تجربه کنید و سال پر رزق و روزی همراه با سلامتی داشته باشید. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه عزیزان سپاسگزارم.

تایپ: مسافر آرین لژیون سوم
ویرایش: مسافر میلاد لژیون دوم
عکس و ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .