English Version
English

تعطیلات فرصتی برای محک خود است

تعطیلات فرصتی برای محک خود است

جلسه مجازی مسافران شعبه صائب تبریزی با استادی مسافر داود با دستور جلسه «از تعطیلات چگونه استفاده می کنم؟» روز شنبه 26 اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

سخنان استاد:

در ابتدا پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را خدمت تمام اعضا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در این سال جدید همه به خواسته‌های قلبی‌شان برسند. تعطیلات واژه‌ای است که همه انسان‌ها خواسته یا ناخواسته از شنیدن این کلمه خوشحال می‌شوند و منتظر فرا رسیدنش هستند و اما در کنگره آقای مهندس چهارده روز از عید نوروز را تعطیل اعلام می‌کنند و این تعطیلات چند سالی است که رایج شده است، قبلاً در کنگره تعطیلات نبود و خدمتگزاران خود را در قبال رهجویان و مراجعه‌کنندگان مسئول می‌دانستند ولی جناب آقای مهندس تصمیم گرفتند که این تعطیلات را به اجرا در بیاورند چون با وسعت گرفتن کنگره افراد زیادی در حال خدمت کردن هستند و در این تعطیلات می‌توانند تجدید قوا کنند و با نیروی بهتر بیایند تا بتوانند خدمت خوبی انجام دهند.
سفر اولی‌ها که به کنگره وصل هستند امکان دارد در این تعطیلات سفر خود را خراب کنند به قول آقای مهندس اگر قرار است کسی خراب کند بگذارید خراب کند این تعطیلات از این نظر مهم است که یک نواختی کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ممکن است بعضی‌ها را خسته کند و از این برنامه زده شوند و این تعطیلات برای این افراد لازم و ضروری است.
با شروع تعطیلات یک مسافر وارد جنگی تمام عیار می‌شود‌ و باید از گذرگاه‌های سختی عبور کند و همان‌طور که در وادی دوم آمده اگر فرد توانست از این گذرگاه عبور نماید آن وقت تبدیل به انسانی کار آزموده و رها خواهد شد پس تعطیلات نوروز جنگی است که پیروزی در آن باعث صعود و شکست در آن باعث سقوط فرد مسافر می‌شود.
موضوعی که مهم است مسافرت رفتن است که یک سفر اولی ترجیحاً نباید به مسافرت برود ولی در صورت لزوم باید برای این کار وقت مناسب بگذارد و از کارهایی که او را خسته می‌کند از جمله رانندگی در شب بپرهیزد چون این موضوع باعث سوختن مصرفی و ایجاد حالت خماری در فرد می‌شود.
موضوع دیگر خواب شب است که فرد باید کاملاً مواظبش باشد، باید فرد مسافر بداند که فقط آن در حال تغییر است و دیگران نمی‌توانند به دلخواه او رفتار کنند بنابراین باید با برنامه ریزی درست بیشتر مهمانی‌ها را به جای شب‌ها، ظهرها برگزار کند و از شب‌نشینی طولانی پرهیز کند. ابزار و صلاحی که در تعطیلات در اختیار مسافران قرار دارند سی‌دی‌هایی است که هر لژیون بنا به صلاح دید راهنمایان محترم به آن‌ها داده شده است عمل می‌کنند که به دستور جناب مهندس در هر هفته یک سی دی باید نوشته شود.
این تعطیلی‌ها یک فرصت بسیار مناسب برای محک زدن خودمان است که بفهیم چقدر آموزش دیده‌ایم و چگونه با مشکلات برخورد می‌نماییم شایسته است که از این فرصت نهایت استفاده را کنیم.

 

خدمتگزار سایت: همسفر مهران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .