English Version
English

سفر اولتان که تمام شد در سفر دوم خیلی راحت می‌توانید به مسافرت بروید

سفر اولتان که تمام شد در سفر دوم خیلی راحت می‌توانید به مسافرت بروید

نهمین جلسه از دوره پنجاه و سوم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ به نمایندگی پرستار؛ با استادی راهنما مسافر امیرعباس ، نگهبانی مسافرحسن و دبیریهمسفر جواد با دستور جلسه " از تعطیلات چگونه استفاده میکنم؟ " در روزشنبه مورخ 26 اسفند ماه ۱۴۰۲ راس ساعت 16آغاز به کار نمود.

 

به نام قدرت مطلق الله

سلام امیر عباس هستم یک مسافر ، ممنونم از نگهبان و لژیون دهم  که این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا خدمت کنم به دبیر و نگهبان محترم هم خدا قوت عرض می‌کنم .
دستور جلسه چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنیم است . من در سفر اول که بودم  راهنمایم به من گفتند که  به هیچ عنوان مسافرت نروم چون الان در یک پله ایی هستی در تهران ، وقتی به مازندران یا گیلان ، کرمان ، کرمانشاه و... میروی ، آن رطوبت، خشکی ،آن سرما ، گرما باعث میشود ،آن دو سی سی که می‌خوری جوابت را ندهد و به خاطر این است که میگویند که به مسافرت نروید.یا اطرافیان ممکن است بگویند عید است دیگر،یا بخواهند بروند لب دریا و بگویند که تو هم بیا برویم .

مسافر سفر اول باید ساعت ده و نیم بخوابد و به رخت خواب برود در غیر این صورت کلاً سفرش سفر خوبی از آب در نمی آید.حرف راهنما را گوش کنید که اگر گفتند که نروید مسافرت به خاطر خودتان می‌گوید ،سفرتان که تمام شد در سفر دوم خیلی راحت می‌توانید به مسافرت بروید و استفاده بکنید، این تعطیلات هم آقای مهندس گذاشتند برای اینکه دو هفته تمام بخش‌های کنگره تعطیل باشند و استراحت بکنند، بالاخره این افراد هم خانواده دارند و می‌خواهند یک مسافرتی بروند و برنامه ریزی میکنند برای این دو هفته که به استانی یا روستایی یا خارج از کشور، هرجا که دوست دارند بروند.


همچنین هیچ نوع ورود در تعطیلات نوروز به کنگره نداریم ،به عنوان اینکه مثلاً مرزبان بیاید و درب را باز بکند، من خودم مرزبان هستم و آقای مهندس تاکید کردند که ممنوع است و اصلاً همچین چیزی نداریم. کنگره  دو هفته کاملاً تعطیل است، و اینکه سفرشان هم که تمام شد وقتی میروند به مسافرت تازه اوتی آنها هم که قطع شد ۴۰ تا سی‌دی‌شان هم  که نوشتند به سفر دوم که رفتند تازه متوجه میشوند که ارتباطشان با هستی تازه برقرار میشود چون حس ها مسدود بوده و حس ها باز میشود. وقتی میرودکوهستان از کوهستان بازتاب آن انرژی را دریافت می‌کند و به او خوش می‌گذرد، رودخانه را می‌بیند و کیف می‌کند، باران را می‌بیند و کیف می‌کند و تابستان را میبیند و نمیگوید اه این چه آفتاب سوزانی است و بگوید اه از این گرما عرق کردم،از برف و زمستان لذت میبرد .

خود من هم در گذشته که می‌رفتم به مسافرت زمانی که شکوفه ای میدیدم یا گلی میدیدم هیچوقت تبادل انرژی و هیچگونه اتصالی بر قرار نمیکردم ولی در سفر دوم که به مسافرت رفتم ، وقتی رها شدم یک جایی بود که کندو زنبور عسل آنجا بود و آن منطقه که رفتم اصلاً آن زنبورهای عسل را که می‌دیدم لذت می‌بردم و آن اسبی که آنجا بود ،گیاهانی که آنجا بود ،چشمه‌ای که آنجا بود و... انگار که یک احساس خوبی که تا حالا در این ۱۴ ،۱۵ سال که مصرف می‌کردم بهم دست نداده بود و این موضوع را قشنگ احساس می‌کردم و این مسافرت رفتن خیلی خوب است ولی در تهران هم شما می‌توانید به نیاوران یا  به قول آقای مهندس به شاه عبدالعظیم بروید و کباب و ریحان میل کنید یا مثلاً  به اماکن تفریحی در تجریش یا دارآباد یا دربند بروید ، در خود تهران هم می‌شود یک روزه به مسافرت رفت مثلا در اطراف تهران مکان های دیدنی دارد ولی از  تهران خارج نشوند که بخواهند شب جایی خارج از تهران بمانند و مواظب آن یخی که آقای مهندس می‌گفتند باشند و اینکه کسی که در سفر اول هست وقتی برود در یک محیطی که مصرف می‌کنند و یا مثلاً مشروب می‌خورند ممکن است  که نفسش گرسنه باشد و  به قول معروف ضعیف باشد و  حماقت کند و یک پیک مشروب بخورد و یا مثلاً تریاک مصرف کند و سفرش را به طور کلی خراب بکند و این کار حماقت محض است  چون من خودم هم در سفر اول اینطور چیزها برایم پیش آمد یعنی همچین برنامه‌هایی بود ولی خب خدا را شکر که دستم در دست راهنمای عزیزم بود و راهنما از من حمایت کرد و خود سیستم هم حمایت کرد و خدا کمک کرد که توانستم از آن گذرگاه‌ های سخت عبور بکنم و اینکه چیز خاصی نیست، ۱۴ روز تعطیلات است برای سفر اولی های عزیز ،سی‌دی‌هایشان را بنویسند و داروهایشان را سر موقع مصرف بکنند و حالا جایی هم در عید می‌خواهند بروند،بروند و از اماکن دیدنی که در تهران هست استفاده بکنند، نه ترافیکی است و نه آلودگی هوایی هست و می‌توانند استفاده بکنند و انشالله که به سفر اولی ها و سفر دومی ها مخصوصاً سفر دومی ها که خدمتگزار اند بهشان خوش بگذرد و لذت ببرند،از اینکه به صحبت های من توجه کردید متشکرم.
 

همچنین در پایان کار لژیون ها از مسافران و همسفران پذیرایی افطار صورت گرفت.

گزارش تصویری از طبخ و پخش افطاری در بین اعضای محترم،تقدیم شما میگردد.

 

عکاس : مسافر محمد از لژیون سوم

تایپ و ویراست: مسافر رضا از لژیون ششم

بارگزاری : مسافر دانیال

وبلاگ نمایندگی پرستار

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .