English Version
English

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

«بسیار سفر باید تا پخته شود خامی»

تعطیلات برای اکثر افراد یادآور مسافرت و مهمانی است. تعطیلات زمانی است که همه ما به دنبال آن هستیم. این دوره از زمان، فرصتی است که می‌توانیم از کارهای روزمره‌ خود فرار کرده و به مکان‌های جدید سفر کنیم، با خانواده و دوستان فرصت عالی بگذرانیم و از زندگی لذت ببریم. سفرکردن ساده‌ترین و بهترین راه برای رهایی از استرس و خستگی کارهای روزمره است.

در مورد تعطیلات در کنگره، آقای مهندس معتقدند، کنگره هم مانند بیمارستان‌ نباید تعطیل شود؛ اما با گذشت زمان، تجربه و آگاهی افراد کنگره تصمیم بر این شد که سالی دومرتبه تعطیلات رسمی برگزار شود. در مورد تعطیلات و سفر رفتن، باید توجه داشته باشیم با برنامه‌ریزی صحیح، تعیین مقصد، بودجه‌ای که داریم و مدیریت هزینه‌ها، سفر خوب و خوشی برای خود و خانواده فراهم کنیم. در کنگره یک سفراولی با شروع تعطیلات وارد جنگ درون می‌شود که باید بتواند از گذرگاه‌ها عبور کرده تا به یک انسان کارآزموده و رها تبدیل شود و در طول تعطیلات نباید به مسافرت رود.

اگر بخواهم به عنوان یک همسفر، از تجربه خود در طول درمان مسافرم بگویم رفتن به مسافرت با یک سفراولی مانند یک بچه تازه به دنیا آمده‌ای است که اگر در تابستان او را بیرون ببریم، باز هم سرما می‌خورد. مسافرت موقعی دلنشین خواهد شد که مسافران ما در سفردوم بوده و مسافر و همسفر هم‌زمان آموزش‌های لازم را دریافت کرده باشند تا بتوانند خود را با هر آب و هوایی وفق دهند و سفر برای آن‌ها و اطرافیانشان دلپذیر و خوشایند باشد. در ایام عید قبل از خانه‌تکانی بهتر است خانه دل را از ضدارزش‌ها پاک کرده و عشق، محبت و دوستی را جایگزین آن کنیم.

خداوند را شاکر بوده، قدر خانواده را بدانیم و از کنار هم بودن لذت ببریم. در ایام تعطیلات یک  مسافر و همسفر باید بتوانند بدون کمکِ راهنما به تنهایی با هر مسئله‌ای که مواجه شدند، بهترین رفتار و راه حل را از خود نشان دهند؛ زیرا این رفتارهای ما است که باعث انتقال محبت به اطرافیان خود می‌شود. امیدوار هستم همه مسافران و همسفران از این تعطیلات نهایت استفاده را ببرند. تعطیلات فرصتی است تا کارهای مورد علاقه خود را انجام دهیم و به کارهای عقب افتاده خود رسیده و به استراحت بپردازیم.

پیشاپیش سال نو را به بنیان کنگره۶۰ آقای مهندس و خانواده محترم ایشان و همچنین به تمامی اعضا شعب و عزیزان خدمتگزار در نمایندگی ملاصدرا تبریک عرض کرده و امیدوار هستم سالی توأم با سلامتی و تندرستی داشته باشند.

تایپ: همسفر اعظم رهجوی راهنما همسفر مهری (لژیون اول)
ویرایش: همسفر فاطمه (ا) رهجوی راهنما همسفر مهری (لژیون اول)
ویراستار: همسفر بیتا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون سوم)
ارسال: راهنما همسفر نجمه (لژیون نهم)
همسفران نمایندگی ملاصدرا (نیک‌آباد)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .