English Version
English

بخشیدن؛ فرمان خداوند

بخشیدن؛ فرمان خداوند

هفتمین جلسه از دوره سوم جلسات لژیون سردار نمایندگی ملایر با نگهبانی راهنما مسافر مجتبی استادی راهنما مسافر حمید دبیری راهنما کمال در تاریخ ۱۷ اسفندماه راس ساعت ۱۶:۰۰ با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای کنگره» آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام حمید هستم یک مسافر، خدمت در کنگره می‌تواند ایجنت بودن، راهنما بودن مرزبان بودن و ... باشد و بتوانید خدمت کنید. اما چیزی که بیشتر لذت بخش است و اهمیت بیشتری دارد لژیون سردار است که اگر به طرف بگویی جونت را بده، می‌دهد اما اگر بگویی پول بده کمی سختش است؛ به قول معروف جونش را بگیر ولی پولش را نگیر و کسانی‌که در لژیون سردار هستند ترسی از بخشیدن مال ندارند و اهمیتش زیاد است؛ چون فرمان خداوند برای خدمت کردن یکیش بخشیدن و مهربانی است و خداوند می‌گوید بخشنده بودن من به کسی می‌رسد که هم مالش، هم جانش را می‌بخشد. در ازای درمانی که از طرف کنگره به تو رسیده است فقط به صورت ظاهری و کلامی تشکر نکنی بلکه بتوانی از مالت هم بگذری و ببخشی دارایی و اموال ما زمانی به درد می‌خورد که قدر آن را بدانیم و به دیگران هم ببخشیم که این موضوع در هستی بسیار مهم است.

مثبت بودن فقط به کلام نیست از سخن باید به عملی کردن تبدیل شود به‌همین خاطر در لژیون سردار حس خوبی وجود دارد؛ چون ترسی از بخشیدن بچه‌های لژیون سردار ندارند. این بخشیدن حال خود ما را خوب می‌کند وگرنه کنگره به مال ما نیاز ندارد آنقدر خودش ثروتمند است که بحث درمان اعتیاد را بسته و در حال تحقیق و بررسی انجام درمان بیماری‌های دیگری است و به صورت جهانی در آمده است. کنگره از دیدگاه مردم مکانی است که یک‌سری افراد دور هم نشستند و در حال ترک کردن هستند اما از نظر افراد کنگره اینجا محل درمان اعتیاد و اسم افراد کنگره جمعیت احیا انسان شده است، بستری است که انسان‌ها در اینجا احیا می‌شوند فقط مردم کنگره نه، افردا بیرون از کنگره هم احیا می‌شوند، کسایی که در کنگره هستند هر قدمی را که برمی‌دارند؛ مثل تشکیل لژیون سردار باعث می‌شود آینده سیسیتم پزشکی دنیا را عوض کند و روند پزشکی امروزه جمع می‌شود و تغییر پیدا می‌کند؛ چون یک‌سری از دارو‌هایی که برای درمان استفاده می‌شود دارای مواد‌مخدر است و خب با این دارو ها مگر می‌شود فردی که اعتیاد ندارد را معتاد نکند؟!

به قول آقای زرکش : یک زمانی آقای مهندس به ما کمک کرد، امروز ما باید به آقای مهندس کمک کنیم برای بررسی حتی تحقیقات چون اقای مهندس از هیچ کسی جز افراد کنگره کمک نمی‌گیرد حتی خیلی‌ها هم که در کنگره نیستند خواستند به جناب مهندس کمک کنند اما ايشان قبول نکردند چون آن‌ها را محرم خود نمی‌داند اما بچه‌های کنگره را محرم خودش می‌داند و طلب کمکشان را می‌پذیرد. این چیز کمی نیست که شما بتوانید به یک فرد بسیار بزرگ کمک کنید.

بخشندگی به کلام نیست باید به عمل تبدیل شود و به نظرم شعبه ملایر خیلی باید قوی‌تر باشند چون یک شعبه هستید و باید قوی‌تر باشد باید ۷۰ درصد از شما در این لژیون سردار حضور داشته باشید و این کار گردن شمایی هستید که به این مرحله رسیدید و در این لژیون شرکت کردید پس باید به دیگران حس خوب بدهید و به این راه برسانید تا و در لژیون سردار کاری کنید شرکت کند و بخشندگی را یاد بگیرد.

کنگره همه چیز تو را نمی‌خواهد یک بخش از قلب و مالت را می‌خواهد که باز هم برای خودت است.

مرزبان خبری: سعید جعفری
عکس: علی اسدی
تایپ: امید عسگری
ارسال: راهنمای‌تازه‌واردین بهمن مشفق

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .