English Version
English

شهر، جهان و جهان‌ها

شهر، جهان و جهان‌ها

زمانی که انسان از این جهان به جهان دیگر منتقل می‌شود تمام خصوصیات‌، توانایی‌ها و‌ ویژگی‌های‌ رفتاری و اخلاقی او‌ همراهش به جهان دیگر منتقل می‌شود؛
یعنی اگر شخصی با بیماری‌ اعتیاد از دنیا برود در آن جهان نیز اعتیاد با او همراه خواهد بود.
آقای‌ مهندس مثالی در رابطه با لامپ زده‌اند؛ هنگامی که شخص معتاد در ابتدای درمان، انرژی کمی دارد و توانایی انجام بسیاری از کارها را ندارد د و یا حتی صبح به سختی از خواب بیدار می‌شود و در طول روز خیلی زود خسته می‌شود اما اگر خیلی خوب مسیر را ادامه بدهد توانایی او نیز بالا می‌رود و از لامپ کم‌ نور تبدیل به منبع نور می‌شود.
سلول‌های جسم انسان هر کدام مانند شهری عظیم تشبیه شده‌اند و دارای انواع مشکلات می‌باشند که از مولکول و اتم به‌ وجود آمده‌اند و خودشان از الکترون تشکیل شده‌اند که گاهی شارژ می‌شوند و شارژ آنها از طریق کالبد دوم در هنگام خواب تأمین می‌شود.
آقای‌ مهندس از سایه‌ها صحبت می‌کنند؛ که همان کالبد انسان است و چون ما با چشم سر و ظاهر قادر به مشاهده و درک همه چیز نیستیم به همین دلیل هست که نمی‌توانیم کالبد‌های دیگر انسان را ببینیم برای مثال؛ آن چه که انسان در خواب می‌بیند توسط کالبد دوم است.
هر جهان، ارتعاش خاص خود را دارد و هر کالبد انسان هم برای همان جهان ساخته شده که تنها با ترخیص از قالب قبلی وارد کالبد بعدی و حیات بعد می‌شود. بعضی از انسان‌ها در همین جهان فیزیکی توانسته‌اند از قالب‌ خود بیرون بیایند و به کالبدهای دیگر سیروسلوک کنند ولی این کار هر کسی نیست و ممکن است انسان از حالت عادی و روانی خود خارج شود.
اگر کسی بخواهد از راه صراط مستقیم به این درجه برسد بايد تزکیه و پالایش را از درون خودش شروع کند تا شاید به اذن خداوند بتواند این سفر درونی را انجام دهد.

تایپ و نگارش: همسفر عطیه، راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
رابط خبری: راهنما همسفر فاطمه (لژیو ششم)
عکس: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا  (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .