English Version
English

راه مستقیم پیشرو ندارد زیرا پیشرو آن الله است

راه مستقیم پیشرو ندارد زیرا پیشرو آن الله است

جلسه نهم از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی تاکستان با دستور جلسه "وادی چهاردهم و تاثیر آن بر روی من" با استادی راهنما مسافر عطاءاله و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر مهدی در روز یکشنبه مورخ 20 اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که در ساختمان جدید در خدمت شما هستم. دستور جلسه هفته قبل الهام از رمضان بود یک توضیح کوتاهی راجع به آن بدهم. برای داشتن مراسم برای ماه رمضان و همچنین هر کار دیگری نیاز به حمایت مالی داریم، امیدوار هستم همه اعضا این حمایت را به‌خوبی انجام بدهیم. امسال زحمت آشپزی با آقا حامد است و ایشان سال قبل در کنار من کار آشپزی را انجام می‌دادیم. امیدوارم که آقا حامد هم یک نفر را در کنار خود داشته باشد، چون همیشه به این فکر می‌کردم که اگر من نباشم کسی باشد تا آشپزی را انجام بدهد. امیدوارم که هرکسی در هر قسمتی که خدمت می‌کند این موضوع را مدنظر داشته باشد و یک نفر دیگر در کنارش باشد تا همه آموزش‌ها را به او منتقل نماید تا بعد از او کار به‌خوبی انجام شود.
دستور جلسه این هفته وادی چهاردهم و تأثیر آن بر روی من می‌باشد. به عقیده من وادی چهاردهم، همان ساخت و سازی است که همه ما در شهر تاکستان انجام دادیم. خیلی افراد به من لطف دارند و بابت ساخت‌وساز اسم من را می‌آورند ولی اصلاً این‌گونه نیست. در کنگره همیشه گفته می‌شود که راه مستقیم پیشرو ندارد زیرا پیشرو آن الله است. درست است که من و همین‌طور آقا منوچهر و آقا بهرام زحمت کشیدیم، ولی ما سه‌نفری تنها کاری را نمی‌توانستیم پیش ببریم، این تک‌تک شما بودید که در سرما و گرما حضور داشتید. هرکدام از شما که حتی یک آجر را جابه‌جا کردید، به خود افتخار کنید زیرا در این کار سهیم هستید. اگر می‌خواهید که من به‌عنوان دو دوره ایجنت بودن از شما راضی باشم، اسم آوردن را کنار بگذارید. آقای مهندس گفتند که در کنگره اصلاً این‌گونه نیست که یک نفر بیاید و نمایندگی‌ای را راه‌اندازی کند. اگر کاری انجام می‌شود به خاطر رحمت خداوند و همه افراد می‌باشد. ما همه برگ‌هایی هستیم برای زیبایی درخت کنگره60 که برای رشد آن حرکت می‌کنیم. من از همه تشکر می‌کنم که برای ساختن این نمایندگی زحمت‌کشیده‌اید. حضور من هم بسیار اهمیت داشت ولی این چیزی است که متعلق به همه است و نام یک نفر اصلاً نباید در میان باشد.

مرزبان کشیک: مسافر حسن
تایپ و تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی تاکستان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .