English Version
English

استفاده بهینه از نیرو جسم

استفاده بهینه از نیرو جسم

قانون و فلسفه راهنما و شاگرد این است که هر کاری را که راهنما انجام داده است همان را از شاگرد بخواهد، اگر یک راهنما ۲۰متر بدود باید همان ۲۰متر دویدن را از رهجو انتظار داشته باشد.
یک رهجو سفر اولی وقتی که وارد کنگره می‌شود و هنوز درمان را قبول ندارد نمی‌توان به او توجه بیش از حد داشت و همچنین نمی‌توان به او سخت گرفت و یا بی‌توجهی کرد‌؛ زیرا در ادامه سفر امکان دارد سفرش را خراب کند.
برای بالا بردن راندمان سفر، باید سفر اولی‌ها را در نظر داشته باشیم و راهنما خودش را با او وفق دهد.
اگر ما بخواهیم حجم زیادی از مطالب را به یک رهجو سفر اولی انتقال بدهیم همان جلسات اول خسته می‌شود و درک مطالب برای او  امکان‌پذیر نیست.
آیا شخصی که نیازمند آب است می‌شود به یکباره ظرف بزرگی آب در اختیار او قرار دهیم؟ خیر، فقط به اندازه‌ای که تشنگی فرد را رفع نماید به او آب می‌دهیم.
رفتار ما با یک فرد مصرف‌کننده باید چگونه باشد؟ شخص مصرف کننده موادمخدر، به علت عدم تعادل از عوامل طبیعی زود خسته می‌شود یک شخص به این دلیل مصرف کننده می‌شود به علت حالت شادابی اولیه‌ای که ناشی از مصرف مواد به دست می‌آورد مصرف کننده می‌شود و به مرور زمان بر اثر استفاده مکرر، شخص مصرف کننده رنجور و ضعیف می‌شود.
این مواد است که از رگ، گوشت و استخوان شخص استفاده می‌کند و او را به نقطه رکود می‌رساند در اینجا تعادل بیوشیمی و هورمونهای شخص مصرف‌کننده از تعادل طبیعی خارج می‌شود و همیشه خسته و ناتوان است؛
دچار افسردگی می‌شود،خواب و تعادل ندارد و قادر به حرکت نیست حتی قادر به راه رفتن ،فکر کردن و غذا خوردن هم نیست بنابراین شادابی دیگر وجود ندارد و مصرف مواد به خاطر رسیدن به یک تعادل نسبی است؛ مانند شخصی که به سن بالایی رسیده و توان فیزیکی او کم می‌شود.
در روش Dst این قدرت تحلیل رفته، کم‌کم و پله پله به شخص در حال درمان برمی‌گردد و شخص به نقطه بیداری می‌رسد.
نیرو جسمانی که بیدار شود باید از آن استفاده بهینه کرد، اگر نیرو در جهت مثبت به کار گرفته شود انسان به حال خوش می‌رسد و جسم قادر به بازسازی خودش می‌باشد مشروط بر اینکه در شرایط مناسب قرار بگیرد؛ مانند فعالیت‌های فیزیکی نظیر ورزش کردن و کم‌کم توان جسمانی خود را بالا ببریم.

تایپ و نگارش: همسفر معصومه، راهنما همسفر مریم(لژیون پنجم)

رابط خبری: همسفر مریم، راهنما همسفر مریم (لژیو پنجم)
عکس: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .