English Version
English

الهام از رمضان با بخشیدن شروع می‌شود

الهام از رمضان با بخشیدن شروع می‌شود

جلسه سوم از دوره چهاردهم کارگاه‌های آموزش عمومی مسافران نمایندگی ملایر با استادی راهنما حسین، نگهبانی موقت راهنما مسافر سهراب و دبیری موقت راهنمای‌تازه‌واردین مسافر حمید با دستور‌جلسه «الهام از رمضان» روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.‌‌

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحالم که در جمع نمایندگی ملایر در خدمت شما هستم که آموزش بگیرم و خدمت کنم. دستور‌جلسه الهام از ماه مبارک رمضان‌ است؛ این دستورجلسه اول با بخشیدن شروع می‌شود و روش DST زمانی استارتش زده شد که آقای مهندس تصمیم گرفتند مقداری از موادشان را ببخشند تا به آن حال خوب برسند که این نظم در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد.

ایشان یک شخص آلوده با حس‌های آلوده و درگیر استفاده از مواد‌مخدر و مشروبات الکلی و تریاک بودند ماه رمضان کاری کرد که ایشان توانستند مواد مخدرشان را نظم دهند و شروع کردند به بخشیدن و ما این بخشیدن را در سفر اول تمرین می‌کنیم.

وارد کنگره که می‌شویم، مواد مخدرمان را باید ببخشیم و جایگزین آن شربت OT شود و الهام از رمضان با بخشیدن شروع می‌شود. من هرجایی که بخشیدن وجود داشت و شروع به بخشیدن کردم دیدم حالم دارد روز به روز بهتر می‌شود.

ما به هیچ گروهی وابسته نیستیم و کسی به ما کمک نمی‌کند و ما باید روی توان و انرژی خودمان حساب کنیم و باید نماینگی‌مان را به شکلی درآوریم که درخور شهرمان باشد و این از کجا شروع می‌شود؟ با حضور در لژیون سردار. از همین سفر اول با اجازه راهنمایمان می‌توانیم وارد لژیون سردار شویم و طعم بخشش را بچشیم.

یک‌جایی نوشته بود انسان‌هایی که درخت می‌کارند از اکسیژن بیشتری از کائنات می‌توانند برخوردار شوند و بچه‌هایی که با گل و گیاه و درخت سر و کار دارند اصلا چهره‌هایشان یک چهره متفاوت‌تری نسبت به کسانی که درگیر روزمره‌ای‌ها و شغل‌های دیگری دارند، پس سیستم کائنات دروغ نیست.

در کتاب شریف هم نوشته شده است اگر کار خیری را انجام دهی ۷۰ هزار برابر می‌شود و به من برگردانده می‌شود و این را ما تمرین می‌کنیم، از سفر اول درحال تمرین کردن هستیم که من چقدر می‌توانم ازحال خوشم ببخشم.

یک شخصی که راهش را گم‌ کرده یا نمی‌داند و هنوز براین باور است که کنگره پولی است و باید یک مبلغ را پرداخت کنم درحالی که همه این‌ها برای من است و من می‌خواهم نقش خودم را بازی کنم. در ماه مبارک رمضان هرکس به توان خودش درمراسم افطاری این کار را انجام می‌دهد تا کنگره سرپای خودش بماند و چیزی هم از کمک‌های ما باید باقی بماند و به حساب زمین نمایندگی ثبت شود.

همه این‌ها تمرین است تا من به آن باور برسم و حال خوش را دریافت کنم و کسی هم من را اجبار نمی‌کند که من حتما این کار را انجام دهم.

تایپ: مسافر علی صادقی
عکس: مسافر علی اسدی
ویراستاری و ارسال: راهنمای‌تازه‌واردین بهمن مشفق
مسافران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .