English Version
English

خلاصه سی‌دی (رمضان وDST)

خلاصه سی‌دی (رمضان وDST)

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه و پالایش انسان است‌‌. کسانی که در این ماه روزه گرفته و تزکیه می‌کنند دارای قلبی پرنور هستند. آن‌ها به واسطه این ماه و این عمل خود را از بند تاریکی‌ها رها کرده و به سوی روشنایی حرکت می‌کنند‌. 

در ماه مبارک رمضان درمان تدریجی کشف و به واقعه‌ای خوش‌یمن تبدیل شد‌. ابتدا گمان می‌کردیم که این عمل اتفاقی بوده؛ اما پس از گذشت زمان، دریافتیم که دلایل علمی بسیاری در بردارد. (برای درک طعم و لذت هر چیزی، بایستی آن را بچشیم.) در امر عبادت، بایستی آن را تجربه کرد و نتیجه‌ای که به دست می‌آید را حس کنیم.

استاد امین فرمودند: من تجربه از نماز خواندن، روزه گرفتن به دست آورده‌ام که حاضر نیستم عمل کردن به این دستورات الهی را ترک کنم. مهم‌ترین هدیه‌ای که خداوند به انسان عطا کرده، اختیار است. انسان با اختیار برای خود، شخصیت می‌سازد و مهم‌ترین عملی که می‌تواند شخصیت او را تخریب کند، اعتیاد است. انسان خود انتخاب می‌کند که چه عملی انجام و چه عملی را انجام ندهد. زمانی که با اختیار خود اعتیاد را انتخاب می‌کند، پس از گذشت زمان نه چندان طولانی، سیستم ایکس تخریب و با مشکل روبرو می‌شود.

بهترین راه کوتاه‌ترین راه نیست، با روشDST می‌توانیم سیستم تخریب شده را مجدداً بازسازی کنیم. افرادی که از روشDST در کنگره۶۰ استفاده می‌کنند، آرام‌آرام از عهده روزه گرفتن بر می‌آیند. با این عمل دریافتیم، افرادی که ۸۰‌درصد سیستم‌ ایکس آن‌ها درست کار می‌کند، می‌توانند عمل روزه گرفتن را به درستی انجام دهند و ۲۰‌درصد باقیمانده، برای باز‌سازی سیستم ایکس، نیاز به زمان دارند و هیچ زمانی بهتر از ماه رمضان نیست؛ زیرا بدن در حال استراحت است.

آفریننده انسان، آگاه است که چه امری می‌تواند برای سلامت انسان لازم باشد، یکی از مهم‌ترین این امرها، عمل روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان است‌. ماه آزادی از آتش، ماه نزول قرآن، ماه پر فیض و برکت رمضان بر اعضا کنگره۶۰ مبارک باد.

تایپ: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر مهین (لژیون هشتم)
ویرایش و ویراستار: راهنما همسفر اکرم(لژیون هفتم)
تصویرگر: همسفران گروه متن‌نگار
ارسال: راهنما همسفر نجمه (لژیون نهم)
همسفران نمایندگی ملاصدرا (نیک‌آباد)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .