English Version
English

حقیقت ماه رمضان

حقیقت ماه رمضان

چهاردهمین جلسه از دوره هفتاد و هشتم از کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی شادآباد به استادی مسافر آرش و نگهبانی مسافر توحید و دبیری مسافر مسعود با دستور جلسه  «الهام از رمضان» در روز چهارشنبه مورخ 16 اسفندماه سال ۱۴۰۲ رأس ساعت 17 شروع به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد جلسه:


سلام دوستان آرش هستم یک مسافر.

از راهنمای خودم آقای اسدی تشکر می‌کنم که فرصت خدمت و تجربه کردن این جایگاه را در اختیار من قرارداد و از طرف لژیون ۲۱ به‌تمامی خدمتگزارانی که شعبه جدید را آماده می‌کنند تا ما در آنجا آموزش ببینیم تشکر می‌کنم.
دستور جلسه این هفته الهام از ماه مبارک رمضان می‌باشد. جناب آقای مهندس از الگوی ماه رمضان برای درمان اعتیاد، درمان سیگار و لژیون‌های جونز استفاده کرده است. راه و روش متد DST و نظم و انضباط در کنگره و خیلی مسائل دیگر همه با الگوبرداری از ماه مبارک رمضان شروع‌شده است. در این ماه مبارک قوانینی برای ما تعیین‌شده است که ما باید آنها را انجام بدهیم و بهره کافی را از آنها ببریم.
روزه گرفتن بخش آشکار ماه مبارک رمضان می‌باشد که یکی از فواید آن در جسم ما سلامتی و تندرستی و طول عمر بیشتر می‌باشد و همان‌طور که جناب آقای مهندس در سی دی اتوفاژی هم فرمودند: موضوع به این صورت است که در جسم ما سلول‌های مرده و ضعیفی وجود دارند که وقتی ما دچار گرسنگی می‌شویم بدن این نیاز خود را از این سلول‌های بی‌مصرف برطرف می‌کند و باعث به وجود آمدن سلول‌های جدید و تازه می‌شود که خود این، باعث سلامتی بدن و همچنین درمان بسیاری از بیماری‌ها در انسان می‌شود.
سلامتی سیستم گوارش دفع چربی‌های زائد بدن و بازسازی فیزیولوژی نیز از مزایای روزه گرفتن می‌باشد. مسئله بعدی تأثیر ماه رمضان و روزه گرفتن در صور پنهان ما می‌باشد که یکی از آنها مبارزه با خواسته‌های نامعقول ما می‌باشد و همچنین دوری از ضد ارزش‌ها نیز از مزایای روزه گرفتن در این ماه می‌باشد. آموزش نه گفتن، تزکیه و پالایش نفس و خیلی از مسائل دیگر نیز از مزایای این ماه می‌باشد که در این مقوله نمی‌گنجد. از وادی هفتم برداشت می‌کنیم که رمز و راه رسیدن به حقیقت در دو چیز می‌باشد یکی یافتن راه و دیگر آن چیزی که ما برداشت می‌کنیم و ما هم باید بررسی کنیم که اگر بخواهیم به حقیقت ماه رمضان و روزه گرفتن پی ببریم باید ببینیم چه برداشتی از این ماه می‌کنیم و جناب مهندس دقیقاً رمز و رازهای این ماه را توانست کشف کند و آنها را در کنگره پیاده‌سازی نماید برای اینکه ما بتوانیم به رمز و راز یک مسئله پی ببریم.
اولین مسئله این است که ما باید گیرنده‌های خود را فعال کنیم یعنی بتوانیم دوروبر خودمان را به‌دقت ببینیم و بررسی کنیم که این گیرنده‌های ما همان حس‌های ما می‌باشد. ما در ابتدا وقتی به کنگره آمدیم یا از بین رفته بود و یا خیلی تضعیف‌شده بود که ما با سفر کردن درست می‌توانیم این حس‌ها را بازسازی کنیم. چه بادید جدیدی که ما پیدا کردیم و با تصمیم‌های منطقی و عقلانی می‌توانیم خیلی کارها را درست انجام بدهیم، پس ما باید تلاش کنیم تا با حس‌های درست رمز و رازهای ماه مبارک رمضان و روزه گرفتن را درک کنیم تا بتوانیم به‌خوبی و درستی از مزایا و منافع این ماه بهره‌برداری نماییم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

تایپ، ارسال عکس: واحد سایت نمایندگی شادآباد
لژیون خدمتگزار: لژیون بیست و یکم
مرزبان کشیک: مسافر مصطفی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .