English Version
English

شادابی مواد مخدر در آغاز مصرف

شادابی مواد مخدر در آغاز مصرف

مصرف مواد مخدر در مدت زمان قابل توجهی درون انسان وابستگی ایجاد می‌کند به طوری که اگر مواد مخدر مصرف نکند در مرحله اول دچار افسردگی می شود و خواب راحتی ندارد و قادر به حرکت کردن، راه رفتن و یا حتی فکر کردن هم نخواهد بود؛ اما زمانی که مواد کافی مصرف می کند بسیار شاداب و سرحال می‏شود و این‌طور به نظر می‌رسد که با مصرف مواد مخدر ما انرژی دریافت می‎کنیم طبق صحبت‌های آقای مهندس؛ در مواد مخدر انرژی وجود ندارد شاید به ظاهر همه گمان کنند که اینطور باشد چرا که در صورت مصرف مواد فعالیت و کاری را که در حالت عادی طی چند ساعت برای فرد مصرف کننده زمان می برد تا به انجام برسد، آن کار را پس از مصرف مواد مخدر در نیم ساعت به انجام می‌‌رساند و اصلا هم احساس خستگی ندارد.
انرژی از مواد به دست نمی‌آید بلکه انرژی که جسم‌ انسان برای سپری کردن چندین سال در زندگی نیاز دارد با مصرف مواد آن را تمام می‌کند.
شخص مصرف کننده کم‌کم به علت عدم تعادل، از مصرف مواد خسته می‌شود و به نقطه رکود می‌رسد؛ یعنی در اثر مصرف مداوم مواد مخدر تعادل بیوشیمی و هورمونهای مغز بهم ریخته می‌شود و شخص حتی به زندگی روزه‌مره و طبیعی خود نمی‌تواند بپردازد و حتی قادر نیست بنشیند روی صندلی یا خوب بخوابد و یا حتی فکر کند به‌ عبارتی، قادر به انجام کارهای روزمره خود نمی باشد.
پس آن شادابی و انرژی چه می‌شود که فرد به نقطه رکود و اشباع می‌رسد؟
باید نقطه رکود را بالا ببرد وقتی به کنگره می‌آید و شروع به درمان می‌کند آن نیروی فیزیکی که ساکن شده بود کم‌کم با متد Dst شروع به فعالیت خود می‌کند و فرد دیگر در رکود نیست و به بالا رفتن رشد و ارتقا می‌اندیشد.
جسم انسان تا زمانی که موجودی زنده است، خود به ساختن خویش ادامه می‌دهد و ما باید جسم را در شرایط مناسبی قرار دهیم تا این اصل اتفاق بیافتد و هم‌چنین در نگهداری جسم دقت فروان به‌ خرج بدهیم.

تایپ و نگارش: همسفر مریم، راهنما همسفر مریم (لژیون پنجم)
رابط خبری: همسفر مریم، راهنما همسفر مریم (لژیو پنجم)
عکس: همسفر پریسا، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .