English Version
English

کنگره برای ما مانند یک مخزن ذخیره است

کنگره برای ما مانند یک مخزن ذخیره است

خلاصه صحبتهای راهنمای  محترم  مسافرمیلاد کاظمی:


سلام دوستان میلاد هستم مسافر سیگار.
دستور جلسه امروز الهام از ماه رمضان می‌باشد اگر ما بدن انسان را تشبیه به یک خودرو کنیم که این خودرو نیاز به سرویس‌های دوره‌ای دارد که بدون آن معیوب و خراب می‌شود پس بدن ما هم نیاز به این سرویس‌های دوره‌ای دارد و این موضوع در ماه مبارک رمضان به خوبی اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که سلول‌های معیوب بدن ما از بین برود و سلول‌های تازه جایگزین سلول‌های قدیمی گردد. ما اگر از آموزش‌ها فاصله بگیریم نیروهای منفی شروع به تغییر دادن حس‌های ما می‌کنند و این باعث می‌گردد که افکار ما به هم بریزد و چیزهای مهم را ساده بیانگاریم.
فراموش نکنیم که مصرف مواد مخدر و سیگار چقدر زندگی و حال و روزمان را خراب کرده بود، کنگره برای ما مانند یک مخزن ذخیره است و ما با آموزش دیدن و حضور در کنگره می‌توانیم این مخزن را پر کنیم و انرژی مثبت را کسب کنیم چون که نیروهای منفی می‌خواهند که ما را از مسیر منحرف کنند و چشم ما را به روی حقیقت ببندند. نیروهای منفی تلاش می‌کنند که کنگره و حضور در لژیون برای ما کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه کند. ماه مبارک رمضان تمرین خوبی است برای قوی شدن نفس و بالا بردن نقطه تحمل که شروع آن با خودداری از غذا خوردن و نوشیدن آب است و ما می‌توانیم بعد از اینکه این قدم را برداشتیم در قدم بعدی شروع به تزکیه و پالایش نفس بکنیم.
امیدوارم خداوند به همه ما کمک کند تا بقیه را از بالا نگاه نکنیم، برای یک سفر اولی نیازی نیست که حتماً روزه بگیرد چرا که او قبل از سفر هر وقت دلش می‌خواسته مواد و سیگار مصرف می‌کرده ولی در کنگره دارو و سیگار خود را سر ساعت و در سه وعده منظم مصرف می‌کند. هیچ وقت داروی خود را دو وعده نکنید ماه مبارک رمضان باعث می‌شود حس و ذهن ما آرام‌تر شود. کمبود غذا برای بدن باعث می‌گردد تا بدن کمبود خود را از سلول‌های ضعیف و مازاد تغذیه کند. در نهایت بدانیم که تزکیه و پالایش ذهن ما را آرام می‌کند تا ما بتوانیم حقیقت را بهتر درک نماییم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .