English Version
English

رمضان، هدیه بزرگ خداوند به آقای مهندس

رمضان، هدیه بزرگ خداوند به آقای مهندس

هشتمین جلسه از دور هشتاد و پنجم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره60  ویژه مسافران نمایندگی شادآباد با استادی مسافر حمید و نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر عیسی با دستور جلسه  «الهام از رمضان»  دوشنبه مورخه 14  اسفندماه سال ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۷ شروع به کار نمود.
خلاصه صحبتهای استاد:


سلام دوستان حمید هستم یک مسافر.
دستور جلسه این هفته الهام از ماه مبارک رمضان می‌باشد. اگر بخواهم کمی از گذشته خودم بگویم همین کافی است که بنده از سن پایین درگیر الکل شدم و پس از آن در سن حدود ۲۰ سالگی به مواد مخدر روی آوردم و حدود ۱۵ سال مدام مصرف کننده بودم و در این مدت همیشه با خودم در حال جنگ بودم و پس از آن وارد یکngo ترک مواد مخدر شدم و در آنجا هم به من محبت کردند که مواد مخدر خود را برای مدتی قطع کردم ولی از آنجا که دانش و آگاهی من پایین بود نتوانستم پاک بمانم، تا زمانی که پایم به کنگره ۶۰ باز شد و شکر خدا اینجا خیلی محبت و آگاهی و دانش زیادی وجود دارد، و راه رهایی و مسافر بودن را به من آموزش دادند، مثلا گوش به فرمان باشم، منظم باشم، سی دی بنویسم و در جلسات حضور پیدا کنم.
انسان‌هایی که دنبال حال خوب می‌گردند گاهاً روی به مواد مخدر می‌آورند تا به واسطه آن به یک رهایی و آرامش نسبی برسند، ولی انسان‌هایی که خوشحال واقعی هستند هیچ نیازی به استفاده از مواد مخدر ندارند.  من در کنگره ۶۰ یاد گرفتم که همیشه باید در جلسات مشارکت کنم چون که یکی از خصلت‌های مواد مخدر این بود که انسان‌ها را کم حرف و افسرده می‌کرد و همه انگیزه‌ها را از انسان می‌گیرد و او را گوشه نشین می‌کند. در مورد دستور جلسه و خود جناب مهندس نیز در این باره نظرشان را صریحاً اعلام نمودند که شالوده کنگره ۶۰ از همین ماه رمضان شکل گرفته است و خداوند در این ماه عزیز هدیه بزرگی به جناب آقای مهندس اعطا کردند و از آنجا که آقای مهندس هم انسان بزرگی بودند تصمیم گرفتند آن را بین بقیه انسان‌ها و افرادی که مثل خودش درگیر مواد مخدر بودند تقسیم کند و ما مصرف کننده‌هایی که به کنگره ۶۰ آمدیم باید همیشه بابت این هدیه خداوند شکرگذار و سپاسگزار باشیم.
از آنجایی که همه ما مسلمان هستیم نسبت به ماه مبارک رمضان و روزه گرفتن اعتقاد داریم،  برای افرادی که در حال سفر هم می‌باشند می‌توان روزه را تجویز کرد به این صورت که می‌توانند داروی اوتی خود را مصرف کنند و یا اگر در سفر سیگار باشند آدامس خود را مصرف نمایند و مابقی روز را در روزه به سر ببرند. چون که این روزه به گفته خود آقای مهندس برای جسم و روان ما بسیار مفید است.
از فوایده روزه داری می توان گفت بسیاری از سلول‌های مرده و حتی سرطانی بدن توسط سلول‌های دیگر تغذیه می‌شوند و بسیاری از بیماری‌ها از بین خواهد رفت از قبیل بیماری‌های گوارشی و یا حتی انواع و اقسام سرطان‌ها. خیلی از انسان‌هایی که تا به حال روزه نگرفته اند اگر مدت کوتاهی از وعده غذایی آنها بگذرد دچار ناتوانی جسمی و مغزی و روانی می‌شوند ولی کسانی که روزه می‌گیرند به نسبت سایرین از توانایی جسمی بالاتری و حتی توانایی روحی بالاتری برخوردارند.
کسی که در حدود ۲۰ ساعت گرسنگی را تحمل می‌کند جسم او به مراتب قوی می‌شود و حتی روزه گرفتن درست باعث افزایش طول عمر انسان‌ها نیز می‌گردد و ما بابت همه این خوبی‌هایی که ماه رمضان دارد باید خداوند را سپاسگزار باشیم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید خیلی ممنونم.


تایپ، ارسال عکس: واحد سایت نمایندگی شادآباد

لژیون خدمتگزار: لژیون نهم

مرزبان کشیک: مسافر فرهاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .