English Version
English

ماه رمضان بستری شد برای متولد شدن کنگره۶۰

ماه رمضان بستری شد برای متولد شدن کنگره۶۰

نهمین جلسه از دوره هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی صادق قم به نگهبانی همسفر ندا و دبیری همسفر زهرا و استادی همسفر حمیرا با دستور جلسه  «الهام از رمضان»  در روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
ابتدا خداوند را شاکر هستم که امروز روزی بنده قرار داد که در جلسه حضور داشته باشم از ایجنت محترم گروه مرزبانی و نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند در این جایگاه بنشینم و خدمت کنم.
ماه مبارک رمضان را خدمت آقای مهندس خانواده محترمشان و همچنین شما همسفران عزیز تبریک و شادباش عرض می‌کنم امیدوارم از این ماه پرفضیلت بهره کافی را ببرید.
دستور جلسه امروز «الهام از رمضان» است رمضان از واژه رمض می‌آید و به معنای حرارت زیاد و سوزاندن می‌باشد به همین دلیل است که نام این ماه، رمضان نام‌ گذاری شده است؛ زیرا گناهان انسان سوزانده می‌شود و به همین ماه رمضان یکی از زیباترین ماه‌های خداوند می‌باشد، چرا که خداوند میزبان بندگانش است و از ما بندگان دعوت می‌کند تا به خودسازی و خودشناسی خودمان بپردازیم.
آقای مهندس در این ماه مبارک الهام گرفتند و با نظم و سروسامان دادن به مواد مصرفی خودشان و تلاش و کوشش روش درمان تدریجی و یا همان متد Dst را ابداع کردند و ماه رمضان بستری شد برای متولد شدن کنگره ۶۰ ماه رمضان نوری شد برای همه کسانی که در تاریکی بودند به همین دلیل است که ماه رمضان در کنگره ۶۰ از اهمیت والایی برخوردار است.
همه ما کتاب ۶۰ درجه را مطالعه کرده‌ایم و به این موضوع واقف هستیم که الگو کنگره الگو روزه می‌باشد در این ماه تمام سیستم و سلول‌های بدن انسان اعم از سیستم گوارش به استراحت کردن می‌پردازند و به آرامش و آسایش می‌رسند و من که نهایت استفاده را در طول ۱۱ ماه از بدن خود برده‌ام و باعث شده‌ام که در بدن خودم تخریب ایجاد کنم در این ماه فرصتی در اختیار بدن قرار داده می‌شود که خودش را ریکاوری کند.
استاد امین در سی‌دی خانواده مثال زیبایی زده‌اند؛ جسم انسان را به یک ماشین تشبیه کرده‌اند زمانی که ماشین را برای تعمیر به یک مکانیک می‌دهیم که مکانیک همان ماه رمضان می‌باشد پس از اینکه ماشین را تحویل می‌گیریم ماشین ما بسیار قدرتمندتر از قبل شده است و می‎‌توانیم استفاده‌های زیادی از آن ببریم هم‌چنین آقای مهندس در سی‌‌دی اتوفاژی می‌فرمایند؛ زمانی که انسان روزه‌دار است ۱۰ الی ۱۲ ساعت که از روزه‌داری می‌گذرد بدن شروع می‌کند به خوردن سلول‌های مرده و سرطانی و سپس سلول‌های جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند و همین امر بدن انسان را تنظیم می‌کند و تضمین می‌کند در مقابل بسیاری از بیماری‌ها و بدن انسان قدرتمند می‌شود.
همه ما در کنگره ۶۰ ایمان داریم که شربت OT یک شربت شفابخش است و این معجزه را به عین با رهایی مسافرانمان دیده‌ایم و می‌شود گفت که روزه هم یک داروی شفابخش الهی برای جسم می‌باشد در این ماه بدن را به تعادل می‌رساند چرا که منطق بر سه ضلع جسم، روان و جهان‌بینی کار می‌کند و بدن را ریکاوری می‌کند.
یکی از چیزهایی که از ماه مبارک رمضان فرا می‌گیریم پرورش نفس می‌باشد در این ماه انسان غلبه کردن بر نفس را یاد می‌گیرد و تمام کارهای ضدارزشی را مانند دروغ گفتن، تهمت زدن و خود برتربینی را کنار می‌گذارد و به نظر من باید از استادان کنگره ۶۰ مثل آقای مهندس و راهنمایان گرامی الگوبرداری کرد تا معجزه زندگی خود باشیم و آن خصایص بد درونی را که بر اثر جهل و نادانی بوده است در این ماه مبارک تطهیر بدهیم تا به مقام انسانی نزدیک بشویم.

بازدید دفاتر سی دی راهنمایان و خدمتگزاران نمایندگی صادق توسط ایجنت محترم خانم کبری  در روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ انجام پذیرفت. 

در تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ جلسه هماهنگی راهنمایان در «نمایندگی شعبه صادق قم » راس ساعت ۱۵ برگزار گردید.

و در ادامه اعلام نفرات برتر آزمون شماره (۲) تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴«نمایندگی صادق قم»

اسامی نفرات برتر آزمون شماره ۲؛
نفر اول آزمون:
همسفر ندا با کسب نمره ۱۸/۷۵، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
نفر دوم آزمون:
همسفر فاطمه پاشایی با کسب نمره ۱۸، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفر معصومه آژینه با کسب نمره ۱۸، راهنما همسفر مریم (لژیون پنجم)
نفر سوم آزمون:
همسفر معصومه عبداللهی با کسب نمره ۱۷/۷۵، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
باتشکر از مسئول برگزاری امتحانات راهنما همسفر منصوره.

تایپ: همسفر عارفه، راهنما همسفر مریم (لژیون پنجم)
عکس: همسفر اکرم (مرزبان خبری)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .