English Version
English

ماه رمضان، ماه جنگ با نفس است

ماه رمضان، ماه جنگ با نفس است

جلسه هشتم از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی تاکستان با دستور جلسه  "الهام از رمضان"  با استادی مسافر حسن و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر مهدی در روز یکشنبه مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
در ابتدا به ایجنت جدید نمایندگی، آقا بهرام و مرزبانان تبریک میگویم و خدا قوت به ایجنت قبلی آقا عطا و مرزبانان قبل که دوره خدمتشان تمام شد عرض می‌نمایم، همچنین تشکر می‌کنم از همسفر خانم ایران بابت اهدا زمین به نمایندگی تاکستان.
دستور جلسه راجع به الهام از ماه رمضان است. آقای مهندس نگاه ویژه‌ای به ماه مبارک رمضان دارند، به خاطر اینکه متد DST از دل این ماه متولدشده است. جناب مهندس در مورد قرآن میگویند که پنجاه‌درصد از مطالب راجع به 5 موضوع صحبت کرده است یعنی در مورد گذشته، حال، آینده، طبیعت و قوانین زندگی. در قوانینی که در قرآن سخن به میان آمده می‌توان قوانین روزه گرفتن را نیز مشاهده کرد که اثرات بسیاری بر روی جسم و روان ما دارد.
روزه‌داری می‌تواند سموم را از بدن دفع کرده و خیلی از مشکلات و بیماری‌هایی که اکثراً ناشی از تغذیه ناسالم است را رفع نماید. نگاه جناب مهندس به ماه رمضان بسیار ویژه هست، زیرا در این ماه مصرف مواد ایشان نظم پیدا کرد یعنی مواد مصرفی از روزی ده گرم به پنج گرم و مصرف سیگار از دو پاکت نیز به پنج نخ رسید و این دستاورد بزرگی بود. طبق فرمایش جناب مهندس ماه رمضان، ماه جنگ با نفس است.
آقای مهندس خود را مرجع تقلید کسانی دانستند که سفر اولی هستند و نمی‌توانند روزه کامل بگیرند، ایشان برای مسافران که نمی‌توانند روزه‌بگیرند دستورالعمل می‌دهند تا هم روزه گرفته و هم داروی خود را سر ساعت مصرف کنند. استاد امین راجع به این ماه فرمودند که سیستم بدن در زمان روزه‌داری همانند ماشینی است که یک سال کارکرده و حالا این ماشین باید یک ماه برود به تعمیرگاه تا سرویس شود، به‌طوری‌که بعد از یک ماه ماشین بی‌نقص و سالم شده و برای ما خوب کار می‌کند.

من سال گذشته که در دو ماه سفر بودم توانستم که سه روز، روزه بگیرم هم‌زمان هم سفر مواد و سیگار انجام بدهم، این کار برایم بسیار اهمیت داشت زیرا که توانستم بعد از سی سال روزه بگیرم، امیدوارم با کمک خداوند امسال این سه روز را بیشتر کنم.

مرزبان کشیک: مسافر آرش
تایپ: مسافر مصطفی لژیون نهم
تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی تاکستان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .