English Version
English

کنگره ۶۰ دریای بیکرانی از علم و دانش درونش نهفته شده

کنگره ۶۰ دریای بیکرانی از علم و دانش درونش نهفته شده

برگزاری اولین جلسه از دور اول جشن دیده‌بان با استادی دیده‌بان محترم آقای مهدی صدیقی نگهبانی مسئول لژیون بروجن مسافر محمد و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه ''هفته دیده‌بان'' در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۹ صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان دیده‌بان محترم:

سلام دوستان مهدی هستم مسافر؛خیلی خوشحالم که در بروجن ما شعبه داریم و خیلی خوشحالم که در جشن دیده‌بان اینجا هستم. من خودم تجربه این را داشتم که  وقتی می‌خواهی در یک جا یک لژیون راه اندازی کنی چه سختی‌ها و مشقت‌هایی را باید تحمل کنی. به خدمتگزاران این لژیون خسته نباشید می‌گویم.

۲۶ سال پیش آقای مهندس پرچمی را بلند کردند و امروز این پرچم بر بلندترین قلل علم و دانش برافراشته شده.

همه ما امروز شاگردان این مرد بزرگیم و این مرد انقدر تفکر بزرگی دارد که ما امروز شاهد هستیم معروف‌ترین و بزرگترین مجامع علمی  دنیا به ما دست یاری دراز کرده‌اند.

امروز کنگره ۶۰ فقط مختص درمان اعتیاد نیست، به قول استاد امین؛ ما چاه زدیم که به آب برسیم ولی به نفت رسیدیم.

کنگره ۶۰ دریای بیکران از علم و دانش درونش نهفته شده به زودی همگی شاهد این خواهیم بود که چه پیشرفت علمی بزرگی توسط کنگره ۶۰ در دنیا رقم خواهد خورد بیماری‌های لاعلاجی که دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کرد اکنون توسط کنگره ۶۰ به درمان خواهد رسید.

کنگره ۶۰  به قدری زیبا در این تحقیقات  علمی کار کرده است که دانشگاه‌هایی مثل کمبریج از ما خواسته که اسم آنها در مقالات تحقیقاتی که توسط کنگره ۶۰ انجام شده است باشد.

شماها پیش قراولان کنگره ۶۰ هستید که می‌سازید زحمت می‌کشید و همه ما در این دستاوردهای مهم سهیم هستیم. 

اکثر افرادی که درگیر اعتیاد شدند از خود من گرفته تا دیگران وقتی می خواهیم علت را جویا باشیم می‌فهمیم که ما اصلاً نمی‌توانستیم فکر کنیم و فکر کردن را بلد نبودیم و کنگره به ما آموخت که فکر کنیم و درست فکر کنیم و نمی‌دانستیم این مواد مخدری که قرار است یک ساعت حال مرا خوب کند چه تخریبی در  من ایجاد خواهد  کرد و کارها را بدون تفکر انجام می‌دادیم هنوز هم خیلی از ما اینگونه هستیم ما در کنگره ۱۴ وادی داریم که اگر فقط وادی اول را یاد بگیریم میتوانیم زندگی خود را برای چندین جهان بسازیم و چیزی که به ما می‌گوید این است که:به کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم باید فکر کنیم و این را کنگره به من آموخت.

کنگره حقیقت و غیر حقیقت را به من آموخت چیزی که واقعی است و چیزی که غیر واقعی است.

هیچ کجا جز کنگره نمی‌توانست مسیر درست را به من آموزش دهد خیلی جاها من رفتم خیلی کارها کردم که فقط بتوانم از اعتیاد خارج بشوم نشد.

همه ما این گونه بودیم همیشه دور خودمان می‌تابیدیم و مسیرمان را گم کرده بودیم در کنگره ۶۰ معلمانی بودند که مسیر را به من یاد دادند مسیری که خودشان رفته بودند و به رهایی رسیده بودند، آموزش‌هایی که در قالب جهان‌بینی از کنگره یاد گرفتم هیچ کجای دنیا نتوانست به من یاد دهد با کلامی بسیار ساده بدون حرف‌های قلمبه سلمبه. قرآن ساده شده را کنگره ۶۰ به من آموزش داد که علت تمام شکست‌هایی که در زندگی خوردم چیست و خیلی چیزهای دیگر را به طور کامل برای من موشکافی کرد.

وقتی برمی‌گردم به ۱۴الی۱۵ سال پیش خودم را نگاه می‌کنم که چه مسیر زیبایی را طی کرده‌ام و چقدر داشته دارم.

به خاطر وجود کنگره ۶۰ چه چیزهایی که به من داده شد شخصیت من به من برگردانده شد که بزرگترین نعمت شخصیت و سلامتی است که هر دو در کنگره ۶۰ به من داده شد. در کنگره ۶۰ هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم همت، همت خودمان است هر چقدر که بیشتر همت کنی بیشتر دریافت می‌کنی این سیستم سیستم هستی است و سیستم کنگره ۶۰ هم برگرفته از سیستم هستی،تلاش خودتان را در کنگره ۶۰ بیشتر کنید اگر در سفر اول هستی تلاشت را بگذار برای دریافت سلامتی که از دست داده‌ای و راهنمایت هرچی که گفت باید گوش به فرمان باشی در کنگره ۶۰ از چرا اما اگر به دور باشید و گوش به فرمان راهنما باشید و از مسئولیتی که به شما واگذار می‌شود با نهایت دقت انجام دهید.

امروز این شال‌هایی که گردن بچه‌ها می‌بینید تلاش خودشان بوده بچه‌هایی بودند که فرمانبردار بودند چه سفر اولی‌ها چه سفر دومی‌ها از چرا بپرهیزید که چرا من باید این کار را انجام دهم این کار را باید انجام ندهم. 

من هم که در جایگاه دیده‌بانی هستم فرمانی که برای من صادر می‌شود، اگر چرا و اما و اگر به کار بردم من هم از گردونه خارج می‌شوم.اینها همه در سفر اول شروع می‌شود،حتی  شخص منی که در جایگاه دیده‌بانی هستم. حتی راهنما به شما می‌گوید سر ساعت دارو بخور سی دی بنویس مطمئن باشید این راهی است که خودش رفته است و به حال خوش رسیده است همه به دنبال حال خوش و سلامتی می‌گردند ما می‌خواستیم حالمان خوش شود که مواد مصرف کردیم امروز می‌بینیم تمام تشکیلاتی که‌ در کنگره دارند فعالیت می‌کنند بدون مواد مخدر حال خوشی دارند سرخوش‌ترین حالات که  به ما در کنگره ۶۰ دست می‌دهد این است که دور هم جمع می‌شویم و یک کار مشترکی را با هم انجام می‌دهیم.

اشکلال مختلف حال خوش در کنگره : حال خوش در کنگره یعنی خدمت کردن،  یعنی احترام به قوانین و حرمت‌های کنگره ۶۰ یعنی در کنگره ۶۰ وقتی که یک کار مثبتی انجام می‌دهی حال خوشی به تو دست می‌دهد و این حال خوش جز با تغییر نیست. در کنگره احساس  می‌کنی که تغییر کرده‌ای در کنگره در قسمت جهان بینی آرامش را به خودمان و خانواده خودمان هدیه می‌دهیم.

ما در کنگره باید به بهترین شکل ممکن رفتار کنیم چون نگاه‌های اطرافیان به سمت ما است کلیه رفتار ما را رصد می‌کنند شما الگوی کنگره ۶۰ هستید در جامعه در خانواده در اطرافیان پس باید درست رفتار کنید و باور دیگران نسبت به کنگره ۶۰ را درست بسازید.

شما پیش قراولان اگر خوب رفتار کردید مطمئن باشید یک شعبه خوب و بزرگ در بروجن افتتاح خواهد شد. باور این شهر را نسبت به کنگره ۶۰ شما می‌سازید اگر درست در کنگره ۶۰ حرکت نکنید باور خیلی‌ها نسبت به کنگره ۶۰ باور غلطی می‌شود پس درست سفر کنید درست حرکت کنید  باور انسان‌ها را نسبت به کنگره ۶۰ بسازید تا مردم این شهر کنگره ۶۰ را باور داشته باشند انشالله که به زودی زیر سقف بروید من هم تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم به زودی قسمت  همسفران راه‌اندازی شود تا همسفران نیز از این محبت الهی بهره‌مند شوند.

از اینکه به صحبت‌های بنده گوش کردید ممنون و سپاسگزارم.

تایپ:مسافر اسماعیل م لژیون بروجن

ویراستار:مسافر امیر

تنظیم و ارسال:مسئول سایت مسافر رسول 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .