English Version
English

دانایی؛ لازمه بخشش

دانایی؛ لازمه بخشش

ششمین جلسه از دور سوم جلسات لژیون سردار کنگره 60 نمایندگی سنقر با استادی مسافر کامران، نگهبانی مسافر حسنعلی و دبیری مسافر بهرام با دستور جلسه "به چه منظور ثروت جمع‌آوری می‌کنیم؟" و در ادامه سی‌دی درون و بیرون یکشنبه 17 دی‌ 1402 ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان کامران هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و از نگهبان لژیون سردار و گروه مرزبانی تشکر می‌کنم که به من فرصت دادند تا خدمت کنم.
آقای مهندس در این سی‌دی روی خالص بودن تأکید می‌کنند و این مطلب حاصل نمی‌شود مگر با یکی کردن درون و بیرون. اگر ما هنر زندگی کردن را بلد باشیم و تلاش کنیم تا درونمان را با بیرونمان یکسان کنیم، در زندگی به درهای بسته برخورد نمی‌کنیم و می‌توانیم با شرکت در جلسات آموزشی کنگره میزان خلوصمان را بالا ببریم.

من باید به درجه‌ای از دانایی و آگاهی رسیده باشم که وقتی با سختی درآمد کسب می‌کنم، بتوانم آن را در راه درست ببخشم. افرادی هستند که بااینکه درآمد بالایی ندارند؛ ولی زندگی خوبی دارند؛ چون از امکانات و ثروتشان درست استفاده می‌کنند.
هدف من در این دنیا این است که به ‌جایگاهی برسم و بتوانم اثری در این دنیا از خود به‌جا بگذارم و آن کسی پیروز است که بتواند از مطالب کنگره برای ساختن درون و بیرون خودش و ارتقای زندگی و جایگاهش بهترین استفاده را کند. به نظر من بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری همین کنگره است؛ چون برکات آن به زندگی خودم برمی‌گردد.
یکی از زیبایی‌های این دنیا این است که من ثروتم را در راه خیر و مسیر مفید خرج کنم و برای این کار باید به فهم بخشش برسم و چه لذتی بالاتر از کمک به انسان‌های گرفتار در دام تاریکی‌ها و بخشیدن مال در این راه.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

تدوین و بارگذاری: مسافر رضا
عکس: مسافر محمدرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .