تاریخ
چهار شنبه 14 تير 1396

پیام نگهبان

موضوع : اطلاعیه‌های نگهبان
در جهان امروز راهنما بودن و راهنما رفتن خود یک سعادت است زیرا وعده خداوند دروغ نیست...
پیام نگهبان

امیرحسین عزیز؛

راهنمای خوب کنگره 60 نمایندگی شادآباد؛

یادت را و نامت را همیشه گرامی میداریم. امروز شاگردان تو برای کمک به سایر انسان های گرفتار در دام تاریکی های اعتیاد به اتفاق همه ما ادامه مسیر خواهند داد.  

در جهان امروز راهنما بودن و راهنما رفتن خود یک سعادت است زیرا وعده خداوند دروغ نیست، خوشحالیم که با کوله باری مملو از خدمت و محبت ادامه سفر می دهی

 

با احترام                 
حسین دژاکام، نگهبان کنگره 60   
از طرف خودم و تمامی اعضا کنگره 60
   ۱۳۹۶/۴/۱۴              

 

تعداد بازدید از این مطلب : 9262
ادامه مطالب در آرشیو اطلاعیه‌های نگهبان
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
65 نظر  
  • مسلم شیراز
زمان ارسال
1397/07/15 16:15:7
مکانش مرتفع در بوعد بعد.
  • مجیدنمایندگی شیراز
زمان ارسال
1396/04/20 16:13:53
تسلیت به اعضا کنگره و خانواده محترمشون خداوندبیامرزدش
  • مسلم
زمان ارسال
1396/04/17 12:45:44
سلام و خداقوت به همه خدمت گزاران کنگره 60 یاد و نامتان گرامی باد آقای باقری
  • مسلم
زمان ارسال
1396/04/17 12:44:1
سلام و خداقوت به همه خدمت گزاران کنگره 60 یاد و نامتان گرامی باد آقای باقری
  • مسافر آرمین،لژیون خرم آباد
زمان ارسال
1396/04/17 12:12:9
آقای امیر حسین عزیز روحت شاد،یادت گرامی،راهت هموار...عرض تسلیت به اعضای کنگره۶۰ وخانواده ی محترمشان...
  • نسرین ازشعبه شادآباد
زمان ارسال
1396/04/17 10:45:59
آقای باقری کمک راهنمایی گرامی روحت شاد, خوشا به حالتان با کوله باری ازخدمت به سمت خالق یزدان رهسپار شدید. عرض تسلیت خدمت مهندس بزرگوار وخانواده آقای باقری دارم.
  • مسافر بهمن مشفق گروه مرزبانی اراک
زمان ارسال
1396/04/17 10:39:36
روحش شاد و یادش گرامی یکبار حضور پر مهرشان درشعبه اراک محفل مارا گرم نمود خداوند رحمتش کنه
  • همسفر زري شعبه آكادمي
زمان ارسال
1396/04/17 10:21:42
آقاي اميرحسين روحتان شاد و يادتان گرامي قطعا در بعد بعدي زندگيتان دستگير افراد زيادي خواهيد شد همينطور كه در اين دنيا نيز اينگونه بوديد
  • الیاس
زمان ارسال
1396/04/17 8:17:50
یاد آقای امیرحسین عزیز گرامی باد
  • معصومه
زمان ارسال
1396/04/15 22:1:0
امیر آقا روحت شاد و یادت گرامی، و راهت پر رهرو ،
  • مسافراسماعیل ازهمدان
زمان ارسال
1396/04/15 21:18:35
استادعزیز.یادت همیشه درخاطرماوآیندگان جاودانه خواهدماند. روحت شاد
  • رضا لژیون آقای هدیه لو
زمان ارسال
1396/04/15 21:6:39
روحت شاد و یادت گرامی.
  • مسافر مهدی از شعبه گیلان
زمان ارسال
1396/04/15 19:5:45
یادشان گرمی و راهشان پر رهرو باد
  • مسافر یاشار از کرج
زمان ارسال
1396/04/15 17:3:8
امیرحسین جان خوشا بحالت که غرق در روشنایی بودی و با فروزندگی دنیای فانی را به مقصد جهان باقی ترک نمودی،خداوند ما را نیز چون تو سعادتمند گرداند،یادت همواره گرامی خواهد بود
  • جواد از شهركرد
زمان ارسال
1396/04/15 14:17:55
درگذشت اقاي باقري را خدمت راهنماي خودم اقا احمد پورمحمدي كه از بهترين رهجوهاي اقاي باقري هستند تسليت عرض ميكنم
  • مهرداد
زمان ارسال
1396/04/15 11:54:56
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران - 169]
  • رحمت فیضی
زمان ارسال
1396/04/15 11:48:26
امیر عزیز روحت شاد و یادت گرامی و راهت پر رهرو باد
  • محمد رنجبر
زمان ارسال
1396/04/15 9:48:0
روحشان شاد و يادش گرامي
  • سارا نجاران
زمان ارسال
1396/04/15 9:5:56
هوالباقی در گذشت جان سوز آقای امیرحسین باقری خدمت گزار صدیق و با محبت کنگره 60 را خدمت تمامی اعضای جمعیت احیای انسانی تسلیت عرض می نمایم. این اتفاق برای تمامی اعضای شعبه شیخ بهایی شوک برانگیز و غیرقابل باور بود. یاد و خاطره ایشان در ذهن و قلب ما خواهد ماند. پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگر است . روحش شاد و قرین رحمت قدرت مطلق باد.
  • مسافر محمد جواد از خمین
زمان ارسال
1396/04/15 8:59:8
با سلام، تسلیت میکم خدمت خانواده بزرگوارشون،خداوند رحمتشون کنه
  • معصومه همسفر مسعود
زمان ارسال
1396/04/15 1:57:24
تسیلت میگویم از طرف خودم و مسافرم به خانواده محترم کنگره 60 و خانواده گرامی ایشان
  • وحید قنبری
زمان ارسال
1396/04/15 0:30:26
تسلیت به خانواده امیر حسین عزیز بسیار متاثر و متاسف شدم به همه همکاران گرامی هم تسلیت عرض میکنم
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1396/04/15 0:3:51
نه دوستان اشتباه نکنید ، ما گریه نمیکنیم ... درسته که خیلی ناراحت شدیم و تاسف خوردیم ولی از این جهت که کمک راهنما بودن ایشون که رفتن ، حتی کسانیکه شال راهنمایی رو تحویل میدند و میروند هم به حال ایشون باید غبطه بخورن....درحین کمک راهنما بودن و رفتن واقعا که لایق هرکسی نمیشه....این یعنی در اوج کمال بودن....این یعنی همان زیبایی که در حکمت خداوند وجود داره....آری ...خداوند حکمتش زیباست....♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1396/04/14 23:43:57
برگ در اوج زوال می افتد و میوه در اوج کمال....براستی که کنگره ای باشی و مخصوصا کمک راهنمای کنگره ای باشی ، این همان رفتن در کمال خواهد بود که لیاقتش نصیب هرکسی هم نمیشود....درسته که این رفتن ناراحتمان کرد به جای تاسف خوردن ، ولی از جهتی هم زیباست و بهترین رفتن خواهد بود....در اصل یه جورایی میتوان اینگونه زیبارفتن را شهادت در راه حقیقت و محبت نامید....درآخر نمیگم انشاالله که روحشون شاد باشه و در آرامش ، چون شک ندارم همین هم است....برای بازماندگان آرزوی صبر و آرامش دارم....♥♥♥♥♥
  • گروه مرزبانی نمایندگی شیخ بهایی
زمان ارسال
1396/04/14 23:32:57
از شنیدن خبر فوت آقای امیرحسین باقری بسیار متاثر شدیم این واقعه دردناک را خدمت آقای مهندس دژاکام و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنیم وبرای آن مرحوم رحمت و مغفرت از خداوند خواستاریم
  • هميفر فهيمه اكادمى
زمان ارسال
1396/04/14 23:0:58
خدمت خانواده كمك راهنماى محترم اقاى اميرحسين باقرى و خانواده بزرگ كنگره ٦٠ و جناب اقاى مهندس تسليت عرض مى كنم و اميدوارم اين كمك راهنماى گرامى اين سفر خود را كه با كوله بارى از عشق وخدمت بهمرا برده اند را به خوبى سپرى كنند يادشان گرامى .
  • محسن کیوانی افسریه
زمان ارسال
1396/04/14 22:14:33
روحش شاد و یادش گرامیِِ ,دوران پر فراز و نشیبی با هم داشتیم در اولین دوره مرزبانی استاد معین ....
  • محمود اسماعیلی
زمان ارسال
1396/04/14 22:5:44
عاقبت بخیری در کنگره ، یعنی همین.( خدایا ما را در کنگره عاقبت به خیر کن)
  • احمدفهیمی ازقم
زمان ارسال
1396/04/14 22:0:38
امیرحسین عزیزمان دوستت داریم ویادتان راگرامی میداریم وتسلیت خدمت خانواده محترمشان وخانواده بزرگ کنگره۶۰ مخصوصاقای مهندس عزیزمان که امروزبرای این راهنمای عزیزاشک ریختند
  • مسافر اصغر اراک
زمان ارسال
1396/04/14 20:51:5
تسلیت به خانواده گرامی کمک راهنمای ارجمند آقای امیر حسین ، وقتی امروز جناب مهندس دژاکام با بغض فرمودند : به خاطر امیر حسین عزیز یک دقیقه سکوت میکنیم همه سالن آکادمی یک دست شد گریه و سکوت ، چون این آشنایی ها اتفاقی نیست، به جناب مهندس دژاکام هم این مصیبت را تسلیت میگویم.
  • یوسف از قم
زمان ارسال
1396/04/14 20:33:49
یاد این راهنمای گرامی همیشه زنده است، من به خانواده گرامی و رهجوهای عزیزش تسلیت عرض میکنم.
  • مرضیه همسفرداود
زمان ارسال
1396/04/14 20:1:34
یادوخاطرش گرامی 😢🌼
  • مسافر محسن حدادشیرازی
زمان ارسال
1396/04/14 19:55:25
پایان هرنقطه سرآغاز خط دیگریست . روحش شاد و یادش گرامی .
  • احمد_مسافرکمان
زمان ارسال
1396/04/14 19:41:31
انسانها در قلب همنوعاشان زندگی می کنند چه بد و چه همچون امیرحسین عزیز گرامی و خوب. یادش همچون راهش همیشه پایدار
  • مسافر علی عربی ازنمایندگی سمنان
زمان ارسال
1396/04/14 19:31:18
سلام وعرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و اعضا کنگره 60 خدا روح ایشان را شاد نمایید.
  • مجید جوینده الهیه مشهد
زمان ارسال
1396/04/14 19:27:52
با عرض تسلیت، بالاترین و بهترین جایگاهها را از قادر مطلق برایشان آرزو دارم، روحشان شاد.
  • فا طمه از استاد معین
زمان ارسال
1396/04/14 19:24:27
خدمت به مخلوقین خدمت به خالق است و سعادتی بلاتر از این نیست واقای باقری این سعادت را داشتند روحشان شاد ویادشان گرامی
  • همسفر سکینه
زمان ارسال
1396/04/14 17:40:13
با عرض تسلیت خدمت خانواده آقای امیر حسین،روحشان شاد و یادشان گرامی.
  • رقیه
زمان ارسال
1396/04/14 17:6:55
یا سلام.یا غافر، یا رحمن و یا رحیم...خداوندا حکمت و خواست تو بر همه چیز غالب است...خداوندا همه تسلیم توایم. ..تو ما را مختار و صاحب عقل آفریدی...راهمان را انتخاب میکنیم، درست یا غلط....خوشابه حال آنانی که راهشان را پس از فراز و نشیبها با چشم باز و تسلیم کامل خدا بودن انتخاب میکنند...قطعا این برادر عزیز هم راهشان مقبول خداوند است...خدا میداند چه اندوه عظیمی بر دل دوستان کنگره و دوستداران کنگره نشست.ما هم در غم از دست دادن عزیزی از عزیزان کنگره گریه میکنیم و به سوگ مینشینیم.خدایش بیامرزد
  • مهرزاد
زمان ارسال
1396/04/14 16:38:15
امیر حسین عزیز فراز و فرود زندگی را چندین بار تجربه کردی آنگاه که دشمن به کیان کشورت تازید مردانه ایستادی و به درجه جانبازی نایل گشتی و بار دیگر نیروهای اهریمنی که شهر وجودیت را اشغال کرده بودند شکست دادی و افرادی گرفتار زیادی را از اسارت اعتیاد رهانیدی استاد عزیز این هجرت پایان خدمت نیست و این راه در جهانهای دیگر ادامه خواهد داشت روحت شاد و مسیرت سر سبز باد
  • مسعود مصطفی
زمان ارسال
1396/04/14 16:27:40
غروب زود هنگام عمر انسانی خدمتگزار و خسته ناپذیر بسیار سخت است. یادت گرامی و روحت شاد
  • مسافر پیمان
زمان ارسال
1396/04/14 16:6:36
پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگریست روحش شاد و یادش گرامی
  • محمد سپیدکار
زمان ارسال
1396/04/14 15:58:24
یاد و خاطره اش همیشه گرامی باد
  • خدیجه باقری شعبه شاداباد
زمان ارسال
1396/04/14 15:33:54
روحش شاد ویادش گرامی هرگز محبت های شما را به مسافرم فراموش نمیکنم
  • همسفر منیره از تبریز
زمان ارسال
1396/04/14 15:11:11
روحشان شاد ، یادشان گرامی ، راهشان مستدام
  • حسن صفری.هیدج
زمان ارسال
1396/04/14 15:10:51
انشاالله که سفرخوبی است .برای شادی روحش صلوات.
  • حسن صفری.هیدج
زمان ارسال
1396/04/14 15:10:33
انشاالله که سفرخوبی است .برای شادی روحش صلوات.
  • همسفر عزت
زمان ارسال
1396/04/14 14:53:29
برادر بزرگوار روحت شاد ویادت گرامی نامت همیشه با خوب ومحبت برده خواهد شد مرگ نیستی ونابودی نیست بلکه به ما می آموزد که همیشه در صراط مستقیم حرکت کنیم تا با آرامش پرواز کنیم یادت گرامی باد۰
  • مسافربهروزابن سینا
زمان ارسال
1396/04/14 14:41:10
روحش شادیادش گرامی تسلیت به بنیان کنگره واعضای شعبه شادآباد وشاگردان مرحوم
  • مسافر حجت از بوشهر
زمان ارسال
1396/04/14 14:35:57
پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگریست.راهت ادامه دارد ...
  • کامران شریفیان
زمان ارسال
1396/04/14 14:8:25
امیرحسین عزیز،یادت تا همیشه در قلبهایمان جاری خواهد بود.
  • همسفــر سولمــــازــ نمایندگی ابن سینا
زمان ارسال
1396/04/14 14:6:38
روحش شاد و یادش گرامــی
  • همسفر مرضیه «ابن سینا»
زمان ارسال
1396/04/14 14:4:55
پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگریست من هم به همه ی اعضای کنگره ی 60تسلیت می گم روحش شاد ویادش گرامی باد
  • منصوری
زمان ارسال
1396/04/14 13:46:53
پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگری است به خونواده محترم ایشون تسلیت عرض میکنم روحشون شاد و یادشون گرامی
  • مسافر فرهاد فیروزی
زمان ارسال
1396/04/14 13:12:52
روحش نیز شاد خواهد بود چون عکس زیبایش. ادامه راهش شاگردانی دارد که همیشه ادامه خواهند داشت.
  • حمید سیستانی پور(نمایندگی الهیه)
زمان ارسال
1396/04/14 12:41:52
روحشان شاد و یادشان گرامی
  • هادی لژیون آقای ملکی حر
زمان ارسال
1396/04/14 11:47:2
تسلیت به خانواده بزرگ گنگره 60. انسانی وارسته ،خوش قلب ومهربان .خدایش بیامرزد.
  • محرم مسافر
زمان ارسال
1396/04/14 11:29:41
باتشکر از مهندس دژاکام از پیام بسیار تامل برانگیزشان. یادش گرامی
  • مونا
زمان ارسال
1396/04/14 11:9:13
پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگریست عرض تسلیت به کل خانواده بزرگ کنگره 60 علی الخصوص شاگردان آن مرحوم و دیگر عزیزانشان. چه زیباست پیمودن مسیری که ابندایش همراه با نور معرفت و شناخت و خدمت است.
  • محمد رضا امیریان
زمان ارسال
1396/04/14 10:49:44
آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است. سالها با محبتی افزونتر از باور؛ در کنار ما بودی و هر آنچه از انجام ها در توان داشتی نمایان ساختی. ساختی و تا ساختن ادامه دارد حیات پابرجاست. جایگاه جدیدت که مشتاقانه آن را پایه ریزی کردی گوارای وجودت.
  • محمد حیدری ( شادآباد )
زمان ارسال
1396/04/14 10:17:48
یادت گرامی راهنمای عزیزمان امیدوارم بتوانیم در ادامه راهت در درمان اعتیاد و احیای انسانها خدمت نمائیم همیشه به یادت خواهیم بود راهمای خوبم.
  • محسن رضایی
زمان ارسال
1396/04/14 10:16:24
به خانواده مرحوم باقری و خانواده کنگره 60 تسلیت عرض می کنم.
  • شیرین
زمان ارسال
1396/04/14 10:15:7
روحشان شاد
  • هاشم از حر
زمان ارسال
1396/04/14 9:32:6
سلام. انشاالله خداوند تمام راهنمایان را حفظ کند. از دست دادن این عزیز خیلی من را اندوهگین کرد.
  • همسفر زینب
زمان ارسال
1396/04/14 9:31:43
خدا قرین رحمت کند ایشان را
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب