English Version
English

فعالیت‌های ورزشی نمایندگی‌های کنگره ۶۰

فعالیت‌های ورزشی نمایندگی‌های کنگره ۶۰

نمایندگی اروند آبادان:
ورزش صبحگاهی کنگره ۶۰ نمایندگی اروند آبادان در روز جمعه  صبح 5 خردادماه ۱۴۰۲، در پارک هفده هکتاری، آغاز به کار کرد.

نمایندگی پروین اعتصامی اراک:
فعالیت ورزشی مسافران نمایندگی پروین اعتصامی اراک روز جمعه پنجم خردادماه 1402 با حضور پرخیر و برکت دیده‌بان محترم آقای احمدحکیمی در مقر ورزشی کنگره ۶۰ واقع در پارک جنگلی شهید باهنر اراک برگزار شد. مسافران در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتبال، والیبال، تنیس، شطرنج و بدمینتون شرکت کردند و به پرورش جسم خود پرداختند. ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی خدمت جناب آقای حکیمی در ادامه شما را به دیدن  تصاویر این روز زیبا و پرانرژی دعوت می کنیم.

نمایندگی امین گلی اصفهان:
با کمک جهانبینی کنگره ۶۰ و با تغییر دیدگاه نسبت به ورزش و مسابقات، طوری ورزش کنیم که هم خودمان لذت ببریم و هم دیگران. گزارش تصویری از برگزاری ورزش نمایندگی پارک پیروزی اصفهان در روز جمعه 5 خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور گرم دوستان مسافر و همسفر را در ادامه می‌بینید.

نمایندگی بهشهر:
فعالیت ورزشی نمایندگی نیمایوشیج بهشهر در بوستان سرو جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ و در ادامه بازدید شهردار محترم  آقای مهندس احمدی و رئیس شورای شهر آقای دکتر شکوهی از فعالیت های ورزشی مسافران و همسفران و امکانات ورزشی نمایندگی نیما یوشیج بهشهر که خواهید دید. 

نمایندگی بیرجند:
گزارش تصویری فعالیت ورزشی مسافران نمایندگی بیرجند در پارک کاجستان جمعه 5 خرداد ماه 1402 

نمایندگی چرمهین:
گزارش تصویری ورزش مسافران روز جمعه ۵ خرداد ماه 1402

نمایندگی خرم‌آباد:
فعالیت‌های ورزشی مسافران کنگره‌۶۰ نمایندگی خرم‌آباد در روز جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ در پارک معلم

نمایندگی خمین:
گزارش تصویری از ورزش روز جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ و حضور دیده‌بان محترم مسئول نمایندگی خمین مسافر کامران شریفیان در پارک تفریحی ورزشی بوجه 

نمایندگی دامغان:
ورزش صبحگاهی اعضای نمایندگی دامغان در پارک دانشجو صبح جمعه 5 خردادماه 1402

نمایندگی دانیال اهواز:
روز جمعه 28 اردیبهشت 1402 مطابق  هر هفته اعظای شعبه دانیال اهواز راس ساعت ۷ صبح در محل پارک ساحلی کیانپارس حاضر شدند و بعد از صرف صبحانه در لژیون‌های خود فعالیت ورزشی خود را در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، بدمینتون، دارت، شطرنج و باستانی اغاز و لحظات شاد و مفرحی را سپری کردند. شما را به دیدن این لحظات شاد دعوت می‌کنیم.

نمایندگی دزفول:
در روز جمعه مورخ ۵ خرداد ۱۴۰۲ بعد از کارگاه آموزشی لژیون، اعضا به فعالیت ورزشی در رشته والیبال در پارک پردیس دزفول نیز پرداختند.

نمایندگی دلیجان:
ورزش مسافران نمایندگی پارک ملت دلیجان در پنجمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲

نمایندگی عطار نیشابوری:
گزارش تصویری از فعالیت‌های آموزشی و ورزشی بوستان ارغوان جمعه 5 خردادماه 1402

نمایندگی قوچان:
گزارش تصویری از فعالیت های ورزشی بوستان نشاط قوچان در روز جمعه 5 خردادماه 1402 که در هوای دلپذیر بهاری  باحضور ایجنت محترم ومرزبانان محترم و مسافران نمایندگی قوچان در بوستان نشاط قوچان، بعد از انجام نرمش صبحگاهی در رشته های مختلف ورزشی انجام گردید.

نمایندگی قیدار:
فعالیت‌های ورزشی، گروه مسافران کنگره‌۶۰ نمایندگی قیدار، ابتدا با صرف صبحانه به صورت لژیونی آغاز گردید و اعضای نمایندگی در قالب تیم‌های ورزشی به فعالیت خود ادامه دادند، اهم فعالیت‌ها را در به شکل تصاویر مشاهده می‌کنید.

نمایندگی کاشمر:
گزارش تصویری از فعالیت های ورزشی مسافران کنگره 60 نمایندگی کاشمر روز جمعه مورخ 5 خردادماه 1402 در محل پارک بسیج

نمایندگی گنجعلی‌خان کرمان:
جمعه ورزشی خــرداد ماه با حضور مسافران با نشاط نمایندگی های کرمان در تاریخ 5 خــرداد ۱۴۰۲ در محل بوستان شهید باهنر برگزار شد.

نمایندگی گرگان:
ورزش اعضاء نمایندگی گرگان روز جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ پارک همکلاسی

تهیه و تنظیم مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .