English Version
English

اثرگذارترین فرد در زندگی‌ام خودم هستم

اثرگذارترین فرد در زندگی‌ام  خودم هستم

اولین جلسه از دوره هفدهمین سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه همسفران آقا، نمایندگی پرستار؛ به استادی، همسفر مهرداد، نگهبانی همسفر پویا و دبیری همسفرعلیرضا، بادستور جلسه «وادی سوم و تآثیر آن روی من» پنجشنبه4 خرداد ۱۴۰۲، ساعت۱۴ آغاز به کار‌ کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مهرداد هستم یک همسفر
بسیار خرسندم که این خدمت را تجربه می‌کنم
به دبیر و نگهبان جدید هم تبریک می‌گویم، امیدوارم به خوبی بتوانند خدمت کنند.
امروز متأسفانه خدمت به من نرسیده بود و از این بابت بسیار ناراحت بودم، اما خدا را شکر توانستم  این خدمت استادی را انجام دهم.
در مورد وادی سوم؛ وادی سوم به من می‌آموزد که اثرگذارترین فرد در زندگی‌ام  خودم هستم. اگر قرار است اتفاق مثبتی در زندگی من بی افتد، بیش‌ترین تلاش را من باید انجام دهم و در مقابل اگر در سر راه خود مشکلاتی دارم، این حاصل همان چک‌هایی است که درگذشته کشیده‌ام.
این زندگی و این زمان متعلق به من است و همانند زمینی است که من می‌توانم هر آنچه می‌خواهم در آن بکارم. هم می‌توانم در آن درختی مثل گردو بکارم و هم می‌توانم سیفی جات در آن بکارم و این انتخاب با من است.

نکته‌ای که دوست دارم بیان کنم این هست کهک رفتار من در دیگران نیز می‌تواند اثر بسیار زیادی داشته باشد به گونه‌ای که اگر رفتار و آموزش‌های درست افراد کنگره نبود من اینجا نبودم.
در جمع‌بندی وادی سوم؛ هیچ شخصی غیر از شخص شخیص من نمی‌تواند به من کمک کند. دوست دارم با یک مثال قسمت دوم صحبتم را  بگویم. فرض کنید که در خانه به طور اتفاقی به لیوان می‌خورید و لیوان آب می‌ریزد، درست است شخص دیگری لیوان را در آنجا قرار داده، اما مگر من چشم دیدن آن را نداشتم؟! در مسائل دیگر نیز می‌توان این چنین برداشتی داشت و با این دید سعی کنیم از یه وجود آمدن مشکلات جلوگیری کرده و در حل آن تلاش کنیم و بدانیم شخص دیگری جز ما مسئول زندگی ما نیست.

تایپ و ارسال: همسفر دانیال

ویراستاری: همسفر مهراب

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .