English Version
English

برنامه‌ریزی و نظم بهترین بهره را برای تعطیلات به ارمغان می‌آورد

 برنامه‌ریزی و نظم بهترین بهره را برای تعطیلات به ارمغان می‌آورد

هنگامی‌که از بنده خواسته شد تا مطلبی در مورد چگونه گذراندن تعطیلات بنویسم، به یاد موضوع انشاء دوران کودکی‌ام افتادم که بعد از تعطیلات تکرار می‌شد «تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟» آن موقع شروع به یادآوری خاطرات تلخ و شیرین آن تعطیلات می‌کردیم، به‌راستی در عالم کودکی همه‌چیز رؤیایی و عجیب بود.
اکنون قبل از این‌که تعطیلات برسد باید بگویم که چگونه این تعطیلات را می‌گذرانم. ما در کنگره فراگرفته‌ایم که برای استفاده بهتر از زمان باید برنامه‌ریزی و نظم را رعایت کنیم تا بهترین بهره را از آن زمان داشته باشیم. در این‌ راستا تمام تلاشم را می‌کنم که از زمان تعطیلات به‌ نحو احسن و در حد توان استفاده کنم، به‌ همین خاطر برای تعطیلاتم برنامه‌ریزی خاصی کرده‌ام و همه را به رشته تحریر درآورده‌ام تا بتوانم به‌ ترتیب اولویت به همه برنامه‌هایم برسم. البته به‌جز کارهای روزمره که وظیفه‌ یک مادر است، برای خودم ۱۴ کار تعیین کرده‌ام که در این تعطیلات انجام دهم که نیمی از این کارها مربوط به کارهای شخصی است و نیمی هم مربوط به کارهای کنگره است.
کارهای شخصی شامل کارهایی می‌شود که در این مدت فرصت مناسب برای انجام آن‌ها نبوده و یا باید فقط در همین تاریخ انجام می‌شده است و این زمان بهترین فرصت برای انجام آن‌ها است همانند کاشت گل، گیاه و...البته امسال تعطیلات ما حال‌ و هوای خاص خودش را دارد؛ زیرا هم‌زمان با ماه مبارک رمضان تلفیق‌شده است و به همین دلیل شرایط مسافرت نداریم؛ اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در حد توان از تغییر طبیعت انرژی لازم را بگیریم و در اطراف محل زندگی به گشت‌وگذار بپردازیم.
در مورد کارهای مربوط به کنگره بایستی بگویم به دلیل این‌که تاکنون موفق به بستن پیمان نشده‌ام، اجازه بستن پیمان را از ایجنت محترم را گرفته‌ام که در این فرصت خاص که تداخل بهار قرآن و بهار طبیعت را پیش روداریم، بتوانم پیمان وادی هشتم را انجام دهم؛ امیدوارم که به بهترین شکل بتوانم این مسئولیت بزرگ را به سرانجام برسانم.
از دیگر کارهای کنگره، برنامه‌ریزی و انجام برخی امور مربوط به افطاری‌های همسفران است که بلافاصله بعد از تعطیلات شروع می‌شود و باید به بهترین شکل انجام شود و به‌عنوان مرزبان خدمت محول شده را باید به‌خوبی ارائه کنم. از دیگر کارهای مهم و شیرین تعطیلات برای من نوشتن سی دی است که از آموزش عقب نمانم؛ زیرا در هر شرایط نوشتن سی دی یکی از اولویت‌ها است. در پایان برای تمامی اعضاء کنگره به‌ویژه جناب مهندس و خانواده بزرگوار ایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم سالی پر از برکت نعمت و سلامتی را آغاز و به پایان برسانند.

نویسنده: همسفر فاطمه مرزبان نمایندگی شمس از اعضاء ورزش شطرنج پارک طالقانی
ویراستیاری، تنظیم و ارسال: همسفر زهرا کمک راهنما تغذیه سالم پارک شهدای شهرداری اصفهان
گروه ورزش همسفران کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .