English Version
English

امیدوارم همگی در تعطیلات سفر خوبی داشته باشند

امیدوارم همگی در تعطیلات سفر خوبی داشته باشند

جلسه یازدهم از دوره بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی مسافران  کنگره ۶۰ نمایندگی سهروردی اصفهان به استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر محمود، با دستورجلسه "از تعطیلات چگونه استفاده کنیم" یکشنبه ۲8 اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

 

سخنان استاد محترم:

سلام دوستان رضاهستم یک مسافر، شاکر و سپاسگزار خداوند هستم که این توفیق را نصیب من کرد تا اموزش بگیرم و خدمت کنم. تشکر می‌کنم از راهنمای عزیزم که به من اعتماد کردند همچنین تشکر میکنم از ایجنت محترم اقا سعید موسوی و نگهبان و دبیر که اجازه خدمت کردن به من دادند.

در مورد دستور جلسه چگونه از تعطیلات استفاده کنیم. قطعا این دستور جلسه هم فلسفه ای دارد که اقای مهندس آن را در دستورجلسات هفتگی قرار داده است. من خودم در دوران مصرف اصلا در قید و بند مسافرت نبودم اگر هم مسافرت می‌رفتم فقط در فکر تهیه مواد و چگونگی مصرف در طول سفر بودم، به خانواده اصلا اهمیت نمی‌دادم باید شاکر و سپاسگزار خداوند باشیم به خاطر این بستر و این علم ناب که همه روزه توسط آقای مهندس به ما منتقل می‌شود.

من ده کیلومتر مسیر کنگره تا خانه را دو نخ سیگار می‌کشیدم، اکنون تا اهواز می‌روم بدون این که به سیگار کشیدن فکر کنم چه برسد به مصرف مواد. درپایان امیدوارم که سفر دومی ها مسافرت خوبی داشته باشند و سفر اولی ها هم گوش به فرمان راهنما باشند. سفراولی ها نمی توانند مسافرت بروند. از اینکه به صحبت های من گوش کردید ممنون و سپاسگزارم.

تایپ: مسافر داوود ل۶

تهیه گزارش: مسافر ایمان

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .