English Version
English

تعطیلات فرصتی برای محک زدن آموزش‌ها

تعطیلات فرصتی برای محک زدن آموزش‌ها

جلسه چهارم از دوره دوم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران نمایندگی ملایر با دستور‌جلسه «چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟» با استادی همسفر اکرم در روز شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که همه در این سال به خواسته‌های خود برسند.

کنگره ۶۰ تا چند سال پیش بنا به نظر و صلاحدید جناب مهندس به هیچ عنوان نباید تعطیل می‌شد و جناب مهندس معتقد بودند همانطور که بیمارستان‌ها هیچ وقت تعطیلی ندارند، کنگره هرگز نباید تعطیل شود. با گذشت زمان و رشد افراد کنگره و بالا رفتن آگاهی افراد، ایشان تصمیم گرفتند که در سال دو بار تعطیلات رسمی‌ برگزار شود.

ما باید بدانیم یکی از نعمت‌های زندگی، خوب زندگی کردن است. ما باید از تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم. گاهی اوقات آنقدر درگیر زندگی هستیم که به عوض شدن فصل‌ها توجه نمی‌کنیم، بنابراین وقتی می‌توانیم از تعطیلات به بهترین شکل استفاده کنیم که در آسایش و آرامش باشیم.

به نظر من یکی از دلایل پیش‌بینی تعطیلات این است که منِ همسفر ببینم آیا توانسته‌ام در طول سال از آموزش‌های کنگره ۶۰ به اندازه کافی برداشت کنم که بتوانم به تنهایی و بدون کمک راهنمای خود بهترین رفتار و عملکرد را در مواجهه با هر مسئاله‌ای از خود نشان دهم؟ این تعطیلات برای هر کدام از ما محک خوبی است تا خود را بسنجیم و ببینیم که تا چه حد توانسته‌ایم به فرمان عقل نزدیک شویم؟

در تعطیلات، سعی کنیم به جسم خود آرامش بدهیم، ذهن خود را از افکار‌های منفی خالی کنیم و بدن خود را به آسایش و آرامش برسانیم و با کنار گذاشتن فضای مجازی بیشتر برای خانواده وقت بگذاریم.

امیدوارم که این تعطیلات، تعطیلات خوبی باشد و سال جدید را با بهترین‌ها شروع کنیم و همگی به آرامش قلبی برسیم.

 

تایپ، ویراستار و ارسال: همسفر معصومه رهجوی کمک‌راهنما همسفر صدیقه (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی ملایر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .