English Version
English

آنچه باور است محبت است وآنچه نیست ظروف تهی است

آنچه باور است محبت است وآنچه نیست ظروف تهی است

جلسه دوازدهم از دوره چهارم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST)،نمایندگی پارک فدک قم به استادی مسافر مهدی و نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه" وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من " در روز جمعه مورخ ۲۶اسفند ماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۸صبح آغاز به کار نمود. 

دستور جلسه وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من

معنی واقعی محبت را در کنگره فهمیدم.وقتی که از همه جا رانده شده بودم به تنها جایی که پناه آوردم کنگره ۶۰ بود . آنجا اولین جایی بود که برای یک مصرف کننده دست زدند و تشویق کردند و آنجا بود که نقطه تفکر و آن جرقه در من به وجود آمد، که بتوانم در کنگره بمانم البته ناگفته نماند که آقای حجتی هم به من خیلی کمک کردند که بتوانم در کنگره بمانم و مرا با کنگره آشنا کرد. فهمیدم آنجایی بود که دنبالش بودم انسان ها یک گمگشته ای دارند که همیشه به دنبال آن هستند حالا بر اثر آموزش های غلط ممکن است گمگشته را در جای دیگری پیدا کنند من در کنگره فهمیدم که باید به درون خودم مراجعه کنم و با آب ریختن در چشمه چشمه به وجود نمی‌آید . و باید آن چشمه از درون بجوشد. وقتی که وادی ها را کار کردم و به وادی سه رسیدم آنجا یک تلنگری درمن وارد شد، که باید خودم را بشناسم و آموزش هایی که در کنگره میگیرم حالا سال به سال فرق می کند ولی مرا میرساند به آن وادی چهاردهم که محبت است. اگر این وادی ها را بتوانم در زندگی هم کاربردی کنم در وادی چهاردهم به آن عشق بلاعوض میرسم. اگر من عشق خالق را بخواهم ،باید به بندگانش عشق داشته باشم. مگر میشود انسان خدا را دوست داشته باشد ولی مخلوقاتش را دوست نداشته باشد ؟ مخلوقات هم فرق نمی کند انسان باشد یا حیوانات باشند یا پرندگان فرقی نمی کند. 

 وقتی که در کنگره ۶۰ قرار گرفتم اول معنی محبت را نمیدانستم. با خودم می گفتم این راهنما ها سالی ده تا رهایی می دهند و ده تا پاکت می گیرند . حساب کتابم به این صورت بود . ولی رفته به رفته که جلو رفتم و حس هایم باز شد هنگامی که به رهایی رسیدم مشاهده کردم که راهنما ها واقعاً دارند از خود گذشتگی می کنند و واقعاً دارند از خود می گذرند. وقتی که ساعت ۶ الی ۷ صبح داخل پارک می شوند میتوانند این تایم را با خانواده بگذرانند و بیشتر لذت ببرند. ولی حس ها که باز شود میفهمیم عشق به مخلوقات داریم می خواهیم یک نفر را زنده کنیم. در کلام الله هم خداوند ذکرکرده است که اگر یک نفر را زنده کنیم کل عالم هستی را زنده کرده ایم انگار کل نفس ها را زنده کرده ایم.

 کنگره جایی است که به ما حساب دو دوتا چهارتا را نشان می دهد . میآید عالم هستی را با تو آشنا می کند و این فرمول هستی را با تو آشنا می کند و می فهمیم که هر کاری انجام بدهی به خودت برمی گردد. اگر خیانت کنی به خودت برمی گردد و اگر خدمت کنی باز هم به خودت برمی گردد . وقتی در این کنگره راهنمای به ره جویی سخت میگیرد به خاطر عشق و محبت است . چون دوست دارد آن محصول که به دست می آید آن رهجو بدون نقص باشد بدون عیب باشد و به گران ترین قیمت به این نظام هستی بفروشد به آن خالق و به آن عشق بالایی که هست برسد . انسان وقتی بخواهد به عشق هستی برسد باید به بندگانش کمک کند به آن بندگان یاری برساند. خداوند که نیاز ندارد . من خدا را دعوت کنم که مثلاً با من چلو کباب بخورد خدا نیاز به آن ندارد. ولی یک بند ه ای نیاز دارد و محتاج است من می توانم به آن کمک کنم و با آموزش هایی که گرفته ام و چیزی که در کوله بارم دارم . یکی راهنما می شود، یکی مرزبان میشود ، یکی هم بیرون خدمت می کند .حالا فرقی نمیکند چون در کنگره آموزش میگیرم که بتوانم آنها را بیرون هم کاربردی کنم و محبت چیزی است که باید آن را حس کنی و اگر آن را حس نکنیم آن را درک نمی کنید. من قبل از کنگره همه چیز را پولی می دیدم .باورم نمیشد که یک نفر بیاید به صورت رایگان به من خدمت کند. وقتی که وارد کنگره شدم فهمیدم نه! همه چیز پولی نیست ،چون آموزش نگرفته بودم و در جامعه ای بودم که آموزش نگرفته بودم ،یا در خانواده ای بودم که اطلاعاتی نداشتند. باید یک چیزی باشد ، دانشی باشد که به من آموزش بدهند. اینجا فهمیدم که وقتی که محبت می کنی و عشق می ورزیم، اگر بلاعوض باشد لذتش خیلی بیشتر است، تا آن که من انتظار داشته باشم یک کاری را برای یک نفر انجام بدهم و در قبالش یک کار دیگری برای من انجام بدهد. وقتی که من یک کاری را و یا چیزی که برای کسی که نمیشناسم انجام میدهم ، خیلی حال خوش بیشتری دارد . میگویند، عاشق با عشق کار دارد نه با معشوقش. یعنی حساب عاشق با عشقش است.

تصویری از فعالیت ورزشی پارک فدک قم 

با آرزوی موفقیت و سلامتی درسال جدید برای مسافرين عزیز 

 

ارسال خبر: مسافرجلال لژیون نهم امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .