English Version
English

ایمان یعنی تجلی نور خداوند در انسان

ایمان یعنی تجلی نور خداوند در انسان

چهارمین جلسه از دوره‌ ی هشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران آقا کنگره ۶۰ نمایندگی شفا مشهد با استادی: همسفر مهدی، نگهبانی: همسفر بهزاد و دبیری همسفر قاسم با دستور جلسه "وادی چهاردهم وتاثیرآن روی من" شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم همسفر.
خداوند را شاکر و سپاس گذارم که در جمع شما هستم.
از یک ساعت پیش، نمیدونم چه جوری این قدر انرژی‌ام بالا رفت که نمیدونم چه می‌گویم و یا چه کار می‌کنم و این انرژی از کجا می‌آید.
وادی چهاردهم می‌گوید؛ آنچه باور است محبت است، یعنی این همه کار می‌کنی، جلو می‌روی که ته‌اش چه چیزی را به دست بیاوری، محبت?!
اینکه بدانم هر کاری می‌خواهم در زندگی‌ام بکنم، بدانم که باید به آن مرحله چهاردهم که وادی چهاردهم است برسم و در غالب آن انجام دهم.
برای رسیدن به وادی چهاردهم، باید از سیزده وادی به ترتیب عبور کرد؛ از وادی یکم که با تفکر ساختارها آغاز می‌شود، از همان جا استارت محبت شما می‌خورد، برای داشتن محبت باید ایمان داشت، ایمان به چه معناست؟!
ایمان یعنی تجلی نور خداوند در انسان.
دقیقاً مثل والیبال تیم همسفران؛ همگی ایمان داشتیم، ایمان به اینکه ما برنده هستیم و این ایمان داشتن را مدیون همسفر حسین هستیم. این ایمان ثمره داشت و ما برنده و قهرمان شدیم.
واقعاً صحبت کردن برایم در این جایگاه خیلی سخت است. من چهار سال میامدم کنگره و فکر می‌کردم برای اینکه عاشق پدرم هستم، می‌ایم؛ اما گذشت تا متوجه شدم من به خودم محبت نداشتم. کی این اتفاق افتاد؟!
آن موقع که واقعاً آموزش‌ها را دریافت کردم و بعد از آن خدمت گذار شدم.
وقتی که آموزش نگرفته باشی با گذشت زمان فکر می‌کنی که کنگره به درد نمی‌خورد، ولی وقتی آموزش‌ها رو دریافت می‌کنی، خودش باعث ایجاد عشق و محبت می‌شود. این عشق لذت‌بخش است.
این قدر مطالب راجع به وادی چهاردهم؛ وادی عشق زیاد هست! شما هر کار می‌خواهی بکنی، عاشق باش و انجامش بده، با عشق انجام بده.

عکاس: همسفر امین لژیون دوم

تایپ:همسفر امین لژیون دوم

ویراستاری: همسفر بهزاد

ارسال خبر: همسفر محمد مهدی لژیون اول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .