English Version
English

زبان بدن

زبان بدن

امروزه درمان خیلی از بیماری‌ها حل شده و از خیلی مرگ‌ها جلوگیری شده و انسان خیلی به طرف جلو رفته است.
اوایل انقلاب می‌گفتند؛ کاری کنیم که اعتیاد ریشه‌کن شود و اعتیاد را در عرض سه ماه از بین ببریم و چیزی به نام اعتیاد نداشته باشیم، این‌طوری نیست ما اصلاً نمی‌توانیم اعتیاد را از بین ببریم چون از بین بردنش امکان‌پذیر نیست، چون جزئی از زندگی و حیات است.
انسان‌هایی که بفهمند، می‌فهمند و انسان‌هایی که در تمام دوران نفهمیدند، باز هم نخواهند فهمید.
ما باید در ساختمان جسم زبان جسم را بفهمیم، جسم زبان دارد، و تشکیل شده از حدود چهل میلیارد سلول، آیا ما زبان چهل هزار میلیارد سلول را می‌دانیم؟ یا نه!
ما خیال می‌کنیم که فرمانروای سلول‌ها هستیم، ما در جسم هیچ کاره‌ایم، در جسم تمام قسمت‌ها کلیه، قلب و کبد و ..... کارشان را خودشان انجام می‌دهند.
ما چرا در مسئله اعتیاد موفق هستیم؟ چون ما زبان جسم را در درمان اعتیاد یاد گرفتیم، ما به این سیستم عادت کردیم و به این سیستم نیاز داریم.
فردی که مصرف کننده است به مواد مخدر نیاز دارد و یک فرد الکلی به الکل نیاز دارد، نمی‌شود یک‌مرتبه مواد یا الکل گرفت، چون نیاز دارد، در تمام سطوح هم همین‌طور است.
یکی از عوامل چاقی ممکن است پرخوری باشد، مواد غذایی انرژی دارد و ما هر چه می‌خوریم بدن فوری انرژی را ذخیره می‌کند، کسی که می‌خواهد لاغر شود دو کار انجام می‌دهد؛ یا گرسنگی می‌کشد و نمی‌خورد که لاغر شود، یا ورزش‌های سنگین انجام می‌دهد تا چربی‌ها سوخته شود.
اگر ما زبان بدن را بفهمیم می‌توانیم خیلی از مشکلات جسم را حل کنیم، چون زبان بدن را فهمیدیم توانستیم مسئله اعتیاد و سیگار را درمان کنیم، ما باید زبان بدن را بفهمیم و یاد بگیریم.

هدف من یک دیدگاه و جایگاه جدید است.

یکی یافتن و یکی بافتن داریم، یافتن این است که شما یک چیز جدید را پیدا می‌کنید، و بافتن یعنی یک چیزی را سر هم کنید و ببافید. در کتاب من یافتن یک‌سری مطالب بود، روی جلد‌های کتاب من اسمی از اعتیاد نیست، به دلیل اینکه اگر روی کتاب اسمی از اعتیاد برده بودم هیچ‌کس جرات نمی‌کرد این کتاب را دست بزند و دیگران می‌گفتند؛ تو معتاد هستی که این کتاب را می‌خوانی؟ و آن‌هایی که مصرف کننده نیستند اعتیاد را درک نمی‌کنند.
کتاب‌هایی که نوشتم شفاف‌سازی است، برای درمان اعتیاد، نقاط کور درمان را بیان می‌کند، راه‌حل ارائه می‌دهد.
کسی که اعتیاد را ترک می‌کند، باید دیدگاهش تغییر کند و عقایدش عوض شود، دیدگاه نسبت به خانواده، نسبت به هستی، نسبت به همه چیز، تنها دیدگاه نباید تغییر کند بلکه فیزیولوژی هم باید تغییر کند.
اعتیاد راه‌حل دارد که باید دیگران بفهمند و مراجعه کنند، هر کسی که عضو کنگره شصت می‌شود، اولین شرط این است که مصرف کننده باشد، شرط دوم این است که قوانین کنگره شصت را پذیرا باشد و احترام بگذارد،اگر قوانین را قبول دارد می‌تواند عضو کنگره شصت بشود.

نویسنده؛ همسفر نرگس رهجوی کمک‌ راهنما همسفر آذر ( لژیون هشتم )
تهیه کننده؛ همسفر فاطمه رهجوی کمک‌ راهنما همسفر مبینا ( لژیون ششم )
ارسال؛ همسفر معصومه رهجوی کمک‌ راهنما همسفر نیره ( لژیون هفتم )
وبلاگ نمایندگی رودهن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .