English Version
English

گروه خانواده - رهجو و فرمانبرداری

گروه خانواده - رهجو و فرمانبرداری

جلسه نهم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی شیروان با دستورجلسه « وظایف راهنما و رهجو » به استادی همسفر بتول و نگهبانی همسفر عاطفه و دبیری همسفر عصمت در تاریخ  8 اسفند ماه ۱۴۰۱  ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد
دستور جلسه‌ی امروز در مورد وظایف راهنما و رهجوست.
راهنما یعنی نمایان‌کننده‌ی راه. فردی است که راه را نشان می‌دهد. تصور کنید کوهی را انتخاب کرده و می‌خواهیم قله‌ی آن را فتح نماییم. اگر رهنما و راه بلد نداشته‌باشیم، آیا این سفر امکان پذیر است؟ رهجو به معنای جوینده‌ی راه. فردی که راه را بلد نیست.
کنگره، مکان مطمئنی است. افرادی‌که وارد این مکان مقدس می‌شوند، از نظر من نظرکرده‌ی خداوند هستند. هر فردی شایستگی نشستن این صندلی‌ها را ندارد.
راهنمایان کنگره، قبل از راهنما شدن خود، رهجو بودند. وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند تا به این خدمت رسیده‌اند. آنها راه را کم و بیش شناخته اند. قدرت تشخیص راه را دارند.
راهنما با محبت وارد قلب رهجو می‌‌شود. رهجو با حس راهنما را انتخاب می‌کند. البته بین راهنما‌ها هیچ فرقی نیست. همه‌ی آنها خوبند. هدف همه‌ی آنها یکی است. هدف آنها این است که رهجو آموزش بگیرد و از تاریکی به روشنایی برسد. نور امید در دلش منور گردد.
رهجو باید فرمان‌پذیر باشد. وظایف خود را که شامل نوشتن سی‌دی‌ها و به موقع آمدن جلسات و شرکت فعال در لژیونهاست، به خوبی انجام‌دهد. باید تابع راهنمای خود باشد با جان و دل راهنمای خود را قبول داشته‌باشد. آقای مهندس می‌گویند؛ یک رهجو بیرون از کنگره، خودش است. وقتی به کنگره وارد شد، مقام و منصب خود را کنار بگذارد و تسلیم امر راهنمای خود باشد.
خدا را شکر می‌کنم که در این مکان مقدس هستم. امیدوارم با فرمان پذیر خود، به هدفم که همان آرامش است، برسم.


تایپ: همسفر ملیحه رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر عصمت رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی شیروان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .