English Version
English

دیده‌بانان بازوان قدرتمند کنگره می‌باشند

دیده‌بانان بازوان قدرتمند کنگره می‌باشند

دومین جلسه از دور هفدهم کارگاه آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه مسافران نمایندگی اسلامشهر به استادی دنور محترم مسافر اقبال و نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر اسد با دستور جلسه « هفته دیده بان » چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
دیده بان ها بایستی به خوبی همه چیز را ببیند و از زوایای مختلف آنها را بررسی می کنند مثلاًدر مورد یک موضوعی تشخیص میدهند که یک انحراف خیلی کوچک در آن موضوع وجود دارد و در ادامه این می تواند منجر به فاجعه شود این هنر یک دیده بان است،برای اینکه راه کنگره کج نشود و قوی در صراط مستقیم بماند نیاز به بازوهای زیادی است،هر کدام از ما مانند یک بازو در کنگره عمل می کنیم و بازوان قدرتمند کنگره دیده بانان می باشند. در یک ساختمان اگر ستون ها اندکی کج باشند یا مقاوم نباشند شاید بتوان دو یا سه طبقه بنا را بر روی آنها ساخت و در ادامه فرو خواهد ریخت، آنان مانند ستون های کنگره ۶۰ هستند که بایستی به خوبی قدرتمند و صیقل داده شده باشند تا بنای کنگره بتواند به خوبی پیش برود، واقعاً بار سنگینی بر دوش دیده بان است و بارها بنده دیدم که یک دیده بان شبانه از یک شهرستان به تهران می آید و صبح خیلی زود خدمت آقای مهندس میروند تا گزارش را ارائه دهند.

بنده باید این سوال را از خودم بپرسم که آیا من مسافر سفر اول هستم یا یک  سفر اولی هستم این دو بسیار با هم تفاوت دارند، آن کسی که در کنگره است و خوب سفر نمی کند یک سفر اولی است، و اون کسی که به خوبی در کنگره در حال اجرای قوانین و بر روی پروتکل سفر می کند یک مسافر سفر اول محسوب می شود.

اگر خوب دقت کنیم می بینیم که هر کجا که درد هست کنگره نیز در آنجا حضور دارد در مسئله اعتیاد حضور دارد در مسئله درمان سرطان و انواع بیماری ها حضور دارد در مسئله کرونا حضور دارد، بالاترین ثروت نزد کسی است که بتواند با پیامش یا به عملکردش امید را به خانواده هدیه دهد و از رنج بشر بکاهد. اگر ما می خواهیم که در بعد بعدی عاقبت بخیر باشیم بایستی اندوخته خوبی به همراهمان باشیم بایستی چیزی برای بردن به آن بعد داشته باشیم.

همه ما میدانیم که پول معادل انرژی است و هر چیزی که در این بعد بکار ایم قطعاً در بعد بعدی درو خواهیم کرد و اندوخته ما خواهد شد به نظر بنده هیچ زمینی حاصلخیزتر و بهتر از کنگره وجود ندارد،زیرا بنده که یک روزی در عمق تاریکی ها بودم و روزی ۵ گرم شیره تریاک مصرف میکردم امروز توانستم دنور شوم پس این بستر بستر حاصلخیزی است.

در سفر اول بایستی عاشقانه سفر کرد و از سفر کردن لذت ببرید و کنگره را دوست داشته باشید،من چون اینگونه سفر کردم اینگونه سفر کردن را واقعا می پسندم در سفر دوم هیچ چیز مانندخدمت کردن زیبا نیست و حالا انسان را خوب نمی کند،همه ما به بند کنگره وصل هستیم وقتی که طوفان می شود اشخاصی که گره های محکمتری بر این بند زده باشند از این طوفان نجات خواهند یافت و هیچ گره محکم تر از لژیون سردار وجود ندارد.

شما وقتی که اعلام سرداری یاد نوری می کنید قطعا روزی اش نیز می آید بنده اولین باری که اقدام کردم دنور شوم حلقه همسرم و حلقه خودم را نیز حتی فروختم اما برای دفعه دوم به راحتی و بدون هیچ مشکل و دغدغه توانستم دنور شوم قطعاً خداوند نگاه می کند که ما چه چیزی می خواهیم و چه مقدار برایش تلاش می کنیم و در ادامه آن را به ما میدهد.

متن و تنظیم: مسافر رضا لژیون پنجم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .