English Version
English

درمان اعتیاد مستلزم حرکت و زمان می‌باشد

درمان اعتیاد مستلزم حرکت و زمان می‌باشد

اولین جلسه از سری هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه" وادی دوازدهم و تاثیر آن روی من" یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

ابتدا استاد از جناب آقای مهندس بابت فراهم کردن این بستر تشکر کردند و همچنین از استاد عزیزشان آقای ایوبی و همه عزیزانی که در جشن همسفر خدمت کردند.

 دستور جلسه این هفته وادی دوازدهم (در آخر امر، امر اول اجرا می شود) است. این وادی، بسیار ساده و واضح می‌گوید: هر خواسته‌ای که دارید با حرکت و پس از گذشت زمان، در آخر کار به آن می‌رسید یعنی اگر شما امروز بخواهید اعتیاد خود را درمان کنید حتماً با روشی درست و با گذر زمان به درمان می‌رسید و این درست نیست که شما سه روز مصرف نکنید، آزمایش دهید و جواب تست منفی شود و در نهایت شما به درمان رسیده باشید. وقتی شما تفکر می‌کنید برای درمان اعتیاد سه نیروی القا، احیا و تحرک به کمک شما می‌آیند و شما را در مسیر درمان یاری می‌کنند. 

قبلاً که من برای ترک اقدام می‌کردم اصلاً پروسه زمان را در نظر نمی‌گرفتم و بعد از گذشت چند روز به من می‌گفتند: دیگر حال تو خوب شده‌است و اگر غیرت و معرفت داشته باشی دیگر مصرف نمی‌کنی. آیا این‌گونه بود؟ آیا حال من خوب بود؟ ولی خدا را شکر که آقای مهندس با کشف این متد، مصرف‌کنندگان مواد مخدر را به درمان قطعی می‌رسانند. زمانی که ما به کنگره می‌آییم و به این روش و متد اهمیت می‌دهیم در نهایت به درمان می‌رسیم. اگر شما گندم هم بخواهید بکارید اولین خواسته شما برداشت محصول گندم است و حرکت آن این است که به مزرعه بروید و آن را شخم بزنید و بذر بکارید و آبیاری کنید تا پس از گذشت هشت ماه به امر اول برسید که برداشت محصول گندم بود، برای رسیدن به درمان اعتیاد هم، به زمان ده الی یازده ماه نیاز است به شرط این‌که لنگر کشتی را بکشیم و حرکت کنیم. در این مسیر راهنماها و خدمتگزاران همه به کمک ما می‌آیند. در این مدت ده الی یازده ماه، بار سفر بر دوش مسافر است. این وادی می‌گوید: با برنامه ریزی باید جلو بروید و این‌گونه نیست که یک دفعه به آن خواسته‌ای که می‌خواهید برسید و زمان را در نظر نگیرید پس باید حرکت کنید. ما در جهان مادی چیزی به نام زمان و مکان داریم که نمی‌توانیم بدون برنامه حرکت کنیم.

خدا را شکر می‌کنم که با کنگره آشنا شدم و در این مسیر قرار گرفتم، کنگره به من بسیار کمک کرد تا توانستم اعتیاد و سیگار خودم را درمان کنم تا بتوانم الان در کنار خانواده باشم. خدا را شکر که به آن تعادل نسبی رسیده‌ام.

لژیون خدمتگزار لژیون پنجم 

تایپ: مسافر مجتبی لژیون دوم 

تنظیم و ارسال: مسافر مهدی لژیون دوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .