English Version
English

شربت ot در دستان طبیب حاذق شفا بخش است

شربت ot در دستان طبیب حاذق شفا بخش است

هشتمین جلسه از دوره اول کارگاه های آموزشی کنگره 60، لژیون قشم، با استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر حمید، با دستور جلسه "ot" جمعه 9 دی ماه 1401 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد؛
سلام دوستان رضا هستم مسافر، خدارا شکر می‌کنم که امروز توانستم در این جایگاه خدمت کنم. این هفته رابه جناب آقای مهندس دژاکام و کلیه خدمت گذارن در قسمت ot در همه نمایندگی‌ها و شعب کنگره تبریک عرض می‌کنم ، همانطور که می‌دانید دستور جلسه امروز ot است یا شربت اپیوم تینکچر، این دستور جلسات برای شناخت بهتر ما از آن و استفاده بهتر ما از آن موضوع است و باعث قدرشناسی ما و شناخت آسیب‌های آن می شود. اوایل که کنگره تشکیل شد شربت یا همچین داروِيی وجود نداشت. قدیمی‌ترها با خود تریاک سفر می‌کردند یعنی کشیدنی‌ها با کشیدنی بودند و خوراکی‌ها با خوراکی بودند. راهنما دوز را تعیین می‌کرد و رهجو تریاک را از بیرون تهیه و استفاده می‌کرد.

این تهیه تریاک مسائل خیلی زیاد داشت اولین مسئله این بود که یک بار کیفیتش خوب بود یک بار بد بود، و یا حتی کشت‌های مختلف داشت و آلکالوئیدهای آن کم و زیاد می شد. این باعث آسیب به روند سفر می‌شد. دومی آن بود که ارتباط بین مصرف کننده و ساقی قطع نمی‌شد و تا زمانی که این روند ادامه داشت خیلی مسائل پیش می‌آمد. مسئله دیگر این که مثلا در دوزهای پائین مثل 1 گرم 30 روز هر کاری که می‌کردی باز هم کم و زیاد می‌شد.دردسرهای زیادی داشت از جمله آنکه شکل خوبی نداشت و دید مصرف کننده نسبت به آن دید داروئی نبود.

الان شما وقتی از کلینیک تهیه می‌کنید به دید دارو استفاده می‌کنید ولی وقتی از ساقی تهیه می‌کردید به شکل دارو دیدن کار سختی بود. مسائل خیلی زیادی بود و این‌ها مهندس را به فکر واداشت و فکر می‌کنم که  این حرکت از کتاب 60 درجه به ایشان القاء شد. که در یکی از ترک‌ها دکتر ایشان دارویی شبیه به شربت اپیوم به ایشان دادند که البته چون با متد dst نبود موفق نشدند. کما اینکه الان هم کسانی که بدون روش کنگره و دستور راهنما شربت استفاده می‌کنند موفق نمی‌شوند.

گروه‌های مختلفی برای به ثمر رسیدن پروژه شربت ot زحمت کشیدند، از جمله سه پایلوت در دوره‌های مختلف زیر نظر مرکز ملی مطالعات  که حدود 800 نفر در آن شرکت کردند که بازده موفقیت 80 درصدی داشت و ما باید قدردان زحمت این پیشینیان باشیم، که امروز خیلی راحت با یک نامه به کلینیک رفته و محترمانه شربت را دریافت می‌کنیم، و خیلی راحت می‌توانیم درمان شویم. شربت ot اگر در دستان طبیب حاذق باشد شفا بخش است اگر دردستان راهنمایان کنگره باشد شفا بخش است ولی اگر خودسرانه مصرف شود خیلی خطرناک است. انشالا که در این هفته کسانی که تجربه خوبی از شفا بخشی و قدرت درمان اپیوم دارند مشارکت کنند تا بقیه استفاده کنند.

 

تایپ و ارسال :مسافر پیمان لژیون قشم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .