English Version
English

بیست و یکمین جلسه گروه خانواده؛ همسفران خانم

بیست و یکمین جلسه گروه خانواده؛ همسفران خانم

بیست و یکمین جلسه گروه خانواده در تاریخ 24 فروردین‌ماه 95 با شرکت دیده‌بان ورزش گروه خانواده و آسیستنت های این گروه در ساعت 16 شروع به کار نمود.

 

مواردی که مطرح گردید:

- وبلاگ نویسی در گروه خانواده به صورت مستقل زیر نظر اسیستنت های نمایندگی با هماهنگی مرزبانان گروه خانواده، یک همسفر را به‌عنوان مسئول برای انجام وبلاگ نویسی انتخاب می‌کنند. سپس وی را به دفتر سایت کنگره معرفی می‌نمایند. وبلاگ نویسی به‌تدریج باید در گروه خانواده به‌صورت مستقل انجام گردد.

-کمک راهنمایان جدید بایستی مواردی را طی کنند، این موارد شامل فرم کارورزی و فرم ورزشی می‌باشد. فرم ورزشی، جدید و مختص نمایندگی‌های شهر تهران است که باید به امضای دیده‌بان ورزش، خانم آنی دژاکام برسد. تشکیل پرونده، انجام مصاحبه، بستن پیمان، گرفتن شال و درنهایت پر کردن فرم سایت به جهت تشکیل و تکمیل پرونده صورت می‌گیرد.

- همسفری که بعد از رهایی مسافرش به کنگره می‌آید، سفر اولی محسوب می‌شود و بایستی یازده ماه از ورودش بگذرد تا وارد سفر دوم شود و بتواند خدمت کند (دبیری، نگهبانی، امتحان کمک راهنمایی و ...)

- همسفری که مسافرش رهاشده است، به مدت دو سال می‌تواند در لژیون بنشیند و بعد از دو سال باید از لژیون خود خارج شود. می‌تواند در جلسات کنگره شرکت کند و از آموزش‌ها استفاده نماید.

 

حاضرین در جلسه:

دیده‌بان ورزش خانواده و اسیسنت نمایندگی آکادمی خانم آنی دژاکام

اسیستنت های گروه خانواده خانم‌ها: جلالی، فریده، سهیلا، آذر، مرجان، جودکی، توکلی، ناهید، زهرا پورباباگل، رمزی، فتحی، زهرا مرادی، دژجو، منصوری، اشکذری و شهره.

 

با احترام

دبیر جلسه: همسفر شهره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .