English Version
English

گزارش تصویری از فعالیت‌های آموزشی و ورزشی بوستان حافظ

گزارش تصویری از فعالیت‌های آموزشی و ورزشی بوستان حافظ

آیا تا به حال دقت کرده‌ایم که بعضی افراد بدون توجه به مسائل و مشکلات‌شان، چقدر در سرزندگی و شاد بودن توانا هستند؟  این حالت ذاتی یا خدادادی نیست، بلکه یک مهارت است که این افراد آن را در خود پرورش داده‌اند. ما هم اگر بخواهیم می‌توانیم این مهارت را کسب کنیم و زندگی خود را از شادی و نشاط لبريز كنيم.

تمرینات ورزشی می تواند سلامت جسمی ما را تأمین کند، می‌تواند سلامت روانی ما را فراهم كند. ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در روحیه ما می‌تواند باعث بهبود وضعیت سلامتی و قدرت جسمانی ما شود. تا تمرکز و انرژی لازم برای رسیدن به اهداف‌مان را به دست آوریم.

مسلماً یک شخص ورزشکار با تنبلی و کسالت بیگانه است و علاوه بر داشتن هیکلی متناسب و خوش فرم از روحیه‌ی بالا و شاداب نیز برخوردار است و این موفقیت، ارتباطات ما را تضمین می‌کند. بنابراین یک شخص سالم و تندرست، از موفقیت و پیشرفت بهتری نسبت به دیگران برخوردار خواهد بود. پس باید برای سلامتی و مثبت‌نگری و شادابی  جسم و روان خودمان با یک جهان‌بینی درست ورزش کنیم. ورزش تمرینی برای داناییست تا با تمرین تفکر و تجربه كنيم و بیاموزیم. نقاط ضعف‌مان را بیابیم و جبران كنیم و آگاه باشيم که در روشي تدریجی، با حرکت راه نمایان مي‌شود، پس یا می‌بریم یا می‌آموزیم.

در این گزارش تصویری، شاهد عکس های منتخب فعالیت‌های ورزشی و آموزشی از نمایندگی بوستان حافظ در روز جمعه 6 آبان ماه ۱۴۰۱ خواهید بود.

 

 

ورزش عمومی

 

 

ورزش دارت

 

ورزش شطرنج

 

 

ورزش والیبال

 

 

ورزش فوتبال

 

ورزش پینگ پنگ

 

 

ورزش بدمینتون 

 

ورزش باستانی

 

برگزاری لژیون تغذیه سالم

 

برگزاری لژیون ویلیام وایت

 

 

لژیون ها و مسافرانی که جمعه در پارک حضور داشتند

 

خدمتگزاران روز جمعه در پارک حافظ 

 

با تشکر از حضور گرم مسافران؛ سپاس از ایجنت محترم، گروه مرزبانی، لژیون خدمتگزار، نگهبانان و ورزشبانان بوستان حافظ..

 

عکس: مسافر امیرارشیا و مسافر علیرضا

متن، ویرایش و تنظیم: مسافر امیرارشیا 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .