English Version
English

هدف از کمک راهنما شدن خدمت کردن در هر جایگاهی است

هدف از کمک راهنما شدن خدمت کردن در هر جایگاهی است

درب‌های بسته روزی بازخواهند شد، مانند قلب‌هایی که آلیاژ اصلی آن‌ها سیاه‌رنگ است. آنچه کاشته‌اید روزی برداشت خواهید نمود و تمامی دشت‌ها را سبزپوش خواهد کرد، برای هر یک از ما قدمی تازه؛ یعنی آمیختن با روشنایی، درج است بر پیشانی عالم.

در طی برگزاری آزمون نهایی کمک راهنمایی ویژه همسفران و مسافران کنگره 60 در 31 شهریور 1401 مصاحبه‌ای داشتیم با دو نفر از عزیزان همسفر که بدانیم هدفشان از شرکت در این آزمون چیست. نظر شما عزیزان را به این مصاحبه جلب می‌نماییم.

به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر، مسافر من با بیش از پنج سال تخریب وارد کنگره شدند، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک، مدت ده ماه و بیست‌ویک روز سفر کردیم زیر نظر استاد بزرگوار ایشان آقای محسن سلطانی و کمک راهنمای عزیز خودم خانم فاطمه، در حال حاضر دو سال است که آزاد و رها هستیم، رشته ورزشی مسافرم شنا و تنیس و رشته ورزشی خودم شنا و دارت است.

حس و حالتان را از اینکه آزمون می‌دهید بیان کنید.

امیدوارم در آزمون موفق شوم و به جایگاه کمک راهنمایی برسم برای آموزش و خدمت و رسیدن به حال خوش (و آرزوی موفقیت برای دوستانی که خواسته قوی دارند).

لطفاً بفرمایید که چرا آزمون می‌دهید.

برای این‌که تغییر جایگاه بدهم و انرژی بیشتری دریافت کنم و در طریق علم کوشا باشم.

هدفتان از کمک راهنما شدن چیست.

 هدف من از کمک راهنما شدن اين است که آموزش صحیح ببینم، تزکیه و پالایش کنم و به حال خوش و آرامش برسم و به دیگران نیز کمک کنم تابه‌حال خوش و آسایش و آرامش برسند.

به نظرتان چه‌کاری باید بکنید که یک کمک راهنمای موفق باشید.

در حفظ اصول و قوانین و حرمت کنگره کوشا باشم و سعی کنم همیشه آموزش‌های به‌روز کنگره و آقای مهندس را دریافت کنم و یک‌قدم جلوتر از نوشتارها باشم تا بتوانم آموزش‌ها را به نحو احسن انتقال بدهم.

آیا در کنگره هدف فقط کمک راهنما شدن است.

خیر، هدف قرار گرفتن در صراط مستقیم و رسیدن به‌فرمان عقل و آسایش و آرامش است و درک و فهم عشق بلاعوض.

به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان مینا هستم راهنمای تازه‌واردین یک همسفر، مسافر من هم با بیش از 10 سال تخریب وارد کنگره شدند آنتی ایکس مصرفی مسافرم شیره، حشیش، متادون، قرص، الکل. رشته ورزشی مسافرم دارت و رشته ورزشی خودم تنیس روی میز رهایی به شکر خدا و دستان پرمهر جناب مهندس 3 سال و 4 ماه و 6 روز

حس و حالتان را از اینکه آزمون می‌دهید بیان کنید.

حس بسیار نابی دارم و خداوند را شاکر و سپاسگزارم که اجازه ورود من به کنگره را صادر کرد.

لطفاً بفرمایید که چرا آزمون می‌دهید.

برای اینکه خدمتگزار بمانم و در کنگره ماندگار باشم.

هدفتان از کمک راهنما شدن چیست.

خدمت به خلق و کمک به درماندگان و آزادی انسان‌های درگیر اعتیاد.

به نظرتان چه‌کاری باید بکنید که یک کمک راهنمای موفق باشید.

با نیروهای بازدارنده بجنگد و نگذارد در این مسیر متوقف شود، در رهجو خودش را ببینید، هیچ‌وقت خودش را رئیس و سرور رهجو نبیند، قوانین و حرمت‌ها را زیر پا نگذارد و خواسته‌ای را که از رهجو توقع دارد اول در درون خودش پیداکرده باشد...

آیا در کنگره هدف فقط کمک راهنما شدن است.

خیر به نظر من هدف خدمت کردن است حالا چه در جایگاه کمک راهنمایی و چه در هر جایگاه دیگری مهم این است که به این ریسمان الهی وصل باشیم.

 

تایپ: همسفر فاطمه و همسفر مینا

ویراستاری و ارسال: همسفر مریم (لژیون دوم)

نمایندگی همسفران میرداماد اصفهان
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .