English Version
English

جلسه هماهنگی شورای ورزشی انجام شد

جلسه هماهنگی شورای ورزشی انجام شد

جلسه هماهنگی شورای ورزشی دوشنبه 31 مردادماه 1401 در ساعت 9 صبح در محل ساختمان سیمرغ برگزار شد.

گزارش‌های دبیر کنگره ورزشی:

1_ تیم راگبی کنگره 60 روزهای جمعه در زمین ورزشگاه شیرودی از ساعت 13 الی 15 به تمرین می‌پردازد، شایسته است برای حمایت تمرینات تیم راگبی، اعضای کنگره برای تماشای تمرین حضور پیدا کنند لذا اطلاع‌رسانی لازم به عمل آید.

2_ اعضای شورای ورزشی موافقت نمودند مسافر قادر از نمایندگی حکیم هیدجی، اجازه اجاره سالن ورزشی، جهت تمرینات تیم کشتی را دارد.

3_ مقرر گردید جمعه‌ها در پارک طالقانی تمام دبیرها و نگهبانان ورزشی باید در زمین خود حضورداشته باشند و به‌هیچ‌عنوان هر دو باهم زمین را حتی برای دقایقی رها نکنند؛ (لازم است از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر همیشه در زمین حاضر باشند).

4_ درمورد تخلفاتی که ورزشکاران حین مسابقه مرتکب می‌شوند، باید تصمیماتی اتخاذ گردد. تخلفاتی از قبیل (سیگار کشیدن و سفر سیگار نکردن، مصرف داروی اوتی بیش‌ازحد مجاز، استفاده بیش‌ازحد مجاز از بازیکنان سفر دوم و...)

5_ طراحی تمامی بنرهای کنگره به‌صورت یکسان انجام‌شده و در پارک‌ها توزیع شود.

6_ برای تمامی ورزشکاران، کارت ورزش (ID CARD) تهیه گردد و آقای سعید سخی برای پیگیری این مورد داوطلب شدند. توافق گردید که برای شعب مشهد، یک نماینده در شورای ورزشی انتخاب شود و در جلسات شورای ورزشی در تهران حضور یابد.

7_ توافق گردید اگر تیم یا شخصی در مسابقات مرتکب تخلفی گردید، با هماهنگی نگهبان مربوطه آن ورزش، موضوع برای تصمیم‌گیری به شورای ورزش در تهران ابلاغ گردد.

نگهبان شطرنج:

در هر هفته 24 مسابقه برگزار می‌گردد و یک دوره کامل مسابقات در طول 2 هفته و در تعداد 48 بازی انجام می‌شود. می‌خواهیم به بازیکنان شطرنج کنگره امتیاز بدهیم تا به‌صورت فدراسیونی مسابقات ادامه یابد.

نماینده اصفهان:

جلسات ورزشی در پارک مجاز است و می‌توانیم تشکیل دهیم.

نگهبان بسکتبال:

مسابقات در حال برگزاری است و در حال پیشرفت نسبت به سابق هستیم.

دبیر تیرکمان:

بهتر است نگهبانان و اعضای شورای ورزشی در ورزشگاه جهت اهدای جوایز حضورداشته باشند.

نگهبان بدمینتون:

بهتر است مسابقات بدمینتون را یک ساعت زودتر یعنی ساعت 7 صبح برگزار کنیم زیرا از ساعت 9 به بعد شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند و باد بیشتری می‌وزد که درروند بازی مشکل ایجاد می‌کند.

نگهبان طناب‌کشی:

بهتر است به همه تیم‌ها اطلاع‌رسانی کنیم که برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی حتماً قبل از انجام مسابقات، تمرین‌های کششی و گرم کردن انجام شود.

مرزبان خبری شورای ورزشی:

از این به بعد اخبار ورزشی که به سایت ارسال می‌گردد به علت حجم زیاد اخبار در صفحه اصلی سایت نمایش داده نمی‌شود فقط در منوی سایت، قسمت کنگره ورزشی قابل‌مشاهده است. ازاین‌پس خبرهای ورزشی برای ارسال به سایت را برای مرزبان خبری شورای ورزشی ارسال شود تا روی سایت قرار دهد.

 

 

نگهبان شورای ورزشی                                                                          دبیر شورای ورزشی

مهندس حسین دژاکام                                                                       سیروس حسین زاده

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .