English Version
English

عملی نمودن پالایش و تزکیه با وادی پنج

 عملی نمودن پالایش و تزکیه با وادی پنج

دوازدهمین جلسه از دوره پنجاه و ششم سری کارگاه‌های خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی پرستار؛ به استادی مسافر امیرحسین، نگهبانی مسافر علی‌اکبر و دبیری مسافر امیرعباس با دستور جلسه "وادی پنجم و تأثیر آن روی من" در روز چهارشنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سلام دوستان امیرحسین هستم یک مسافر
در ابتدا از نگهبان جلسه آقا علی‌اکبر تشکر می‌کنم که اجازه دادند من دوباره در این جایگاه خدمت کنم. دستور جلسه وادی پنجم و تأثیر آن روی من است، این وادی برای من نقش کلیدی داشته است، چهار وادی اول به من آموزش می‌دهد که به چه صورت تفکر کنم و یک‌پایه‌ای را به من یاد می‌دهد که در ادامه بتوانم یک سری چیزها را متوجه بشوم. وقتی این پایه را یاد گرفتم، وادی پنجم به من می‌گوید درست است شما این‌ها را یاد گرفتی ولی بدون اینکه آن را عملی کنی هیچ ارزشی ندارد، آقای مهندس بارها این مثال را زدند که مانند حیوانی است که باری را حمل می‌کند. در ادامه وادی در مورد سه جهان صحبت می‌کند که ما در همین جهان زمینی هم‌زمان در سه جهان زندگی می‌کنیم. من قبل از اینکه وارد کنگره بشوم، در اثر تخریب‌هایی که داشتم به خداوند خیلی اعتقادی نداشتم ولی وقتی به کنگره آمدم و یک سری از آموزش‌ها را گرفتم، کم‌کم اعتقاد پیدا کردم.


درباره جهان خواب وقتی ما خواب می‌بینیم هر چیزی را که در این جهان می‌بینیم در جهان خواب هم می‌توانیم ببینیم و این دلیل روشنی است که جهان پس از مرگ وجود دارد و بعد در مورد جهان ذهنی صحبت می‌کنند که خیلی مهم است که درواقع یک پیش‌نیازی است برای اینکه ما بتوانیم در این بعد زندگی کنیم. این همان وادی یک تا چهار است که شما باید اول تفکر کنید و ایده‌ای را به وجود بیاورید، حالا هر کاری که می‌خواهید انجام بدهید که این همان تشکیل ساختار ذهنی است و در وادی پنجم به من می‌گوید آن را عملی کنم که همان مثال ساندویچ خوردن است.در ادامه وادی در مورد یک سری پارامتر صحبت می‌کند که به خود من خیلی کمک کرده است که من فکر می‌کنم در زندگی همه ما به درد می‌خورد که اول برگشت از ضد ارزش‌ها است که استادم آقا کامران همیشه در لژیون به ما می‌فرمودند که شما نمی‌توانید از فردا ضد ارزش را انجام ندهید، باید اول به سمت ارزش‌ها بروید تا کم‌کم از ضد ارزش‌ها دور بشوید.

در مورد پس‌انداز کردن هم باید بگویم که چون زندگی جاری است برای هرکدام از ما ممکن است مشکلی پیش بیاید و پس‌انداز کردن می‌تواند من را ایمن نگه دارد و من از موقع که به سرکار می‌روم سعی می‌کنم پس‌انداز کنم ولی قبل از ورود به کنگره چنین تفکری نداشتم و کنگره این را به من یاد داد. بعد در ادامه وادی در  مورد توکل صحبت می‌کند که این هم برای من یک قوت قلبی است، یک سری معنی توکل کردن را اشتباه برداشت می‌کنند، اینکه باید شما تمام تلاشتان را انجام بدهید و نتیجه را به خداوند بسپارید، زمانی که انسان این کار را انجام می‌دهد یک آرامش و قوت قلبی می‌گیرد.

نکته مهم بعدی در این وادی صبر به معنی طی کردن و تحمل زمان توأم با تلاش و کوشش برای رسیدن به هدف است که در این بعد از حیات که ما زندگی می‌کنیم صبر کردن خیلی مهم است چون ما در حیاتی زندگی می‌کنیم که پارامتر زمان مطرح است که دررسیدن به بعضی هدف‌ها باید چندین سال بگذرد تا من بتوانم به هدف موردنظرم برسم و در کلام‌الله هم خیلی راجع صبر صحبت شده است. در انتها دوست داشتم در مورد تعطیلات هم‌صحبت کنم،  همان‌طوری که می‌دانید کنگره دو هفته تعطیل است و در محرم یک سری از سفر اولی‌ها ریزش می‌کنند. من خودم وقتی در سفر اول بودم راهنمای من گفت شما نباید به مسافرت بروید، من فقط به ایشان چشم گفتم و نتیجه آن را هم گرفتم. من فکر می‌کنم این تعطیلات مثل یک الک عمل می‌کند و من می‌گویم سعی کنیم خواسته رهایی را در درونمان داشته باشیم که الک نشویم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.

مهمانداران

نگهبان نظم

جمعیت حاضر

تقدیر از نفرات برتر آزمون نمایندگی

کلاس آمادگی آزمون کمک راهنمایی

لژیون سردار

قانون یازدهم

برگزاری آزمون در نمایندگی

واحد ot

واحد نشریات

مرزبان کشیک

 

تصاویر : مسافر کوشیار

تایپ و بارگذاری : مسافر وحید

تهیه و تنظیم وبلاگ نمایندگی پرستار

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .