English Version
English

تولد یک سال رهایی مرزبان محترم مسافر ابوالفضل

تولد یک سال رهایی مرزبان محترم مسافر ابوالفضل

جلسه سوم از دور پانزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره شصت نمایندگی پاکدشت، با استادی ایجنت محترم مسافر امین و نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر مجید با دستور جلسه وادی پنجم و تأثیر آن روی من روز شنبه 1 مرداد ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
در ابتدا از خداوند می‌خواهم که همه خدمتگزاران کنگره تا آخر عمر در کنگره باشند و خدمت کنند. در وادی پنجم وقتی می‌گوید در جهان ما یعنی در این جهان فیزیکی حداقل تا این زمان امکان این وجود ندارد که ما فقط بافکر کردن به هدف برسیم، چون بحث زمان فضا مطرح هست، در این جهان حرکت و بعد زمان مطرح هست و این نیست که ما مثل جهان ذهنی که هر چیزی رو که می‌خواهیم خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشیم، بله هر چیزی را که بخواهیم به آن دسترسی داشته باشیم اول در جهان ذهنی به آن فکر می‌کنیم ولی اگر بخواهیم به آن برسیم توأم با رفتن و حرکت به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

تمام مصرف‌کننده‌های که امروز روی این صندلی‌ها نشسته‌اند از وادی اول شروع کرده‌اند و به کنگره آمده‌اند، چهار وادی را پشت سر گذاشته‌اند والان در حال حرکت و در حال تکاپو و پویش هستند تا به نتیجه برسند، برای پاک کردن آب آلوده باید ذرات ناخالصی از آن گرفته بشود تا به پاکی برسد یک انسان هم آلوده به مواد مخدر که داری خیلی از ضد ارزش‌ها است برای اینکه بخواهد به درمان برسد باید کار تزکیه و پالایش انجام بدهد، در این وادی کارهایی را گفته است که برای تزکیه و پالایش لازم است. دوری از ضد ارزش‌ها خودداری صبر، قناعت، تجسس قضاوت و غیبت نکردن، پس‌انداز کردن و درنهایت وکیل گرفتن که در کنگره راهنماها وکیل ما هستند.

باید به مرحله رضا برسیم یعنی به هر چیزی که راهنما می‌گوید راضی باشیم تا درنهایت تسلیم راه بشویم. کسی که به مرحله تسلیم رسید دیگر خواسته‌ای از خودش ندارد. اگر کسی به مرحله تسلیم برسد و از خودش خواسته‌ای نداشته باشد و خودش را به راهنمایش بسپارد قطعاً درمان می‌شود. این وادی من را یاد قضیه‌ای می‌اندازد که پدر و مادرها در قدیم با تسبیح ذکر می‌گفتند و هیچ موقع حرکت نمی‌کردند و کاری انجام نمی‌دادند. وقتی فرد حرکت نمی‌کند، ذکر گفتن تنها کاری انجام نمی‌دهد، باید حرکت کرد.

قسمت دوم دستور جلسه تولد یک سال رهایی مرزبان محترم مسافر ابوالفضل را جشن گرفتیم.

تایپ و ویراستاری: مسافر امید از لژیون 2

عکاس: مسافر عباس از لژِیون 4

گرداورنده: مسافر امید از لژیون 2

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .