English Version
English

راهیابی کماندار کنگره 60 به تیم استان تهران

راهیابی کماندار کنگره 60 به تیم استان تهران

مسابقات استعدادهای برتر استان تهران در تاریخ دهم تیرماه هزارو‌چهارصد‌و‌یک زیر نظر هیئت تیراندازی با کمان تهران در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این دور از مسابقات، 48 کماندار نوجوان از باشگاه‌های استان تهران در دو رسته کامپوند و ریکرو آقایان و بانوان از ساعت 9:30 دقیقه صبح با یکدیگر به رقابت پرداختند. همسفر عرشیا خرمشاهی به‌عنوان نماینده باشگاه تیراندازی با کمان کنگره60 در این مسابقات حضور یافت.

مسابقات در دو دور مقدماتی (کوالی) و حذفی برگزار شد. همسفر عرشیا در کوالی اول با امتیاز 282، کوالی دوم با ثبت امتیاز 281 و در مجموع با امتیاز 563 و با اختلاف 2 امتیاز نسبت به نفر اول، رتبه دوم دور مقدماتی را کسب کرده و راهی دور حذفی مسابقات شد.

شایان ذکر است این کماندار با توجه به ثبت امتیازات بالا و کسب رتبه دوم دور مقدماتی، در دور اول جدول حذفی استراحت داشته و مستقیم به دور بعدی راه پیدا کرد. وی در دور دوم حریف خود را با امتیاز 139 بر 126 پشت سر گذاشته و  وارد مرحله سوم شد.

همسفر عرشیا در دور سوم و چهارم حذفی علیرغم افزایش رکورد خود نسبت به دورهای قبل و ثبت امتیاز 141 در یک رقابت تنگاتنگ با اختلاف تنها یک امتیاز از حریفان خود آموخت و رتبه چهارم را کسب کرد. کماندار کنگره60 با توجه به ثبت نتایج درخشان به اردوی تیم تیراندازی با کمان استان تهران نیز دعوت شد.

تصویربردار: مسافر منوچهر

تنظیم و ارسال: مسافر منوچهر(مرزبان خبری)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .