English Version
English

ظرفیت قبول مسئولیت

ظرفیت قبول مسئولیت
تلاش و همت والای اسیستانت‌ها باعث پیشرفت و ارتقای کنگره ۶۰ شده است. سپاسگزار کسانی هستم که سرآغاز تولد من هستند، از یکی زاده می‌شوم و از دیگری جاودانه خواهم ماند.
امروز در خدمت اسیستانت مرزبانی، همسفر ندای عزیز هستیم تا گفت‌و‌گویی داشته باشیم.
 
خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید.
سلام دوستان ندا هستم همسفر. آنتی ایکس مصرفی مسافرم، قرص، شیشه، فروردین ۱۳۸۹ وارد کنگره شدیم و با راهنمایی‌‌های مرحوم آقای کوروش و در ادامه آقای محمد صداقت و راهنمای بزرگوارم خانم عزت، ۱۲ سال است که آزاد و رها هستیم.
 
 از حس خودتان در جایگاه اسیستانتی برایمان بگویید.
احساس مسئولیت بیشتر نسبت به سرنوشت خودم و تمام اعضای کنگره ۶۰ و آیندگان که به این مکان هدایت می‌شوند.
 
 این جایگاه چقدر توانسته به شما در تزکیه و پالایش کمک کند.
آموزش‌های جهان‌بینی کنگره و کاربردی کردن آن‌ها در مسیر زندگی همه باعث دانایی، توانایی و در ادامه آرامش واقعی در صور پنهان ما می‌شود. این همان تزکیه و پالایش نفس ماست و به این باور رسیده‌ام که روش تدریجی بهترین روش برای تغییرات خوب و سالم در وجود ما است.
 
 چند سال است که در کنگره فعالیت دارید و چه جایگاه‌های خدمتی را گذرانده‌اید؟
از فروردین ۱۳۸۹ افتخار ورود و حضور دائمی در کنگره ۶۰ را داشته‌ام. دبیری، نگهبانی، دو  دوره مرزبانی آکادمی، ۴ سال دستیاری انتخابات مرزبانی و ۱ سال اسیسانت مرزبانی در قسمت انتخابات مرزبانی زیر نظر خانم کماندار دیده‌بان خانواده از جایگاه‌های خدمتی من بوده است و در حال آموزش گرفتن هستم.
 
 برای حال خوش امروز بیشتر مدیون چه کسانی هستید: رسیدن به حال خوش در کنگره مستلزم چیست؟
ابتدا از خالق مهربانم که اذن ورود من به کنگره را صادر نمود سپس از خالق و بنیان کنگره‌۶۰ آقای مهندس که این سرا و آموزش‌های ناب و بی‌مثالش را بنا نهادند و خانواده‌ی بزرگوارشان که الگو‌های کاملی هستند، از راهنمای بسیار عزیزم خانم عزت که حال خوش امروزم را مدیون آموزش‌هایی هستم که به من تفهیم نمودند همچنین از خانواده عزیزم که مرا در ادامه این مسیر همراهی می‌کنند و مشوق من هستند، از اعضای کنگره‌۶۰ که افتخار بودن در جمعشان‌را دارم بسیار سپاسگزارم و قدردان آن‌ها هستم.
 
 نظارت اسیستانت بر کار انتخابات مرزبانی به چه صورت است؟
انتخابات مرزبانی شامل ۳ قسمت است، قسمت اول تهیه فرم مرزبانی و شرایط مربوط به کاندید مرزبانی، پر کردن و تحویل آن به ما و تایید دیده‌بان مرزبانی‌خانم کماندار عزیز که با ایجنت‌های محترم نمایندگی‌ها هماهنگ می‌کنیم.
قسمت دوم، روز انتخابات مرزبانی، خواندن پیام، برگزار کردن یک انتخابات سالم، شمارش آرا، پرکردن صورت‌جلسه و پیام‌هایی که به مرزبانان جدید برای نوع خدمتشان داده می‌شود.
قسمت سوم تایید و امضای صورت‌جلسه، تهیه پیمان و شال مرزبانان جدید، تهیه تقدیر‌نامه و پیمان مرزبانان در حال خدمت به تایید، امضا و مهر آقای مهندس و انجام مراسم اهدای شال و بستن پیمان مرزبانان جدید که در خدمتشان هستیم از ابتدا تا انتها در خدمت ایجنت‌های محترم هستیم.
 
 آیا شما مرزبانان را ملزم به گرفتن آموزش می‌کنید؟
برای احیا شدن هر لحظه باید در حال آموزش و پرورش باشیم و هیچ کس از این قانون تغییر، تبدیل و ترخیص نباید غافل شود و جایگاه‌های کنگره برای گرفتن آموزش سالم است.
 
شرایط اسیستانت شدن در کنگره چیست؟
جایگاه اسیستانتی در قسمت همسفران یک جایگاه جدید است و آخر اردیبهشت ۱۴۰۱ چهارده ماه خدمت ما تمام می‌شود، این دوره با رای مستقیم آقای مهندس و خانم کماندار بوده، مطمئن هستم که فرمانبردار بودن، مردم‌دار بودن،  مسئولیت‌پذیر بودن و سعی در انجام عمل سالم از معیارهای مهم خدمتی می‌باشد.
 
با توجه به این‌که شما جایگاه‌های خدمتی زیادی را تجربه کرده‌اید کدام جایگاه برای شما بار آموزشی بیشتری داشته است؟
آموزش‌های جهان‌بینی کنگره، چشمه‌های جوشان و روانی هستند که در مسیر آن باید با دانایی حرکت کرد تا به اقیانوس آرامش رسید، مطمئن هستم که هر جایگاه بار آموزشی خودش را دارد و این من هستم که ابتدا باید ظرفیت قبول مسئولیت و جایگاه آموزش را در خود مهیا کنم و بعد در آن جایگاه قرار بگیریم و تمام سعی، تلاش و توان خودم را به کار گیریم که بی‌نقص عمل کنم تا از این جایگاه سیراب و با حال خوش ترخیص شویم.
تایپ: همسفر فریده لژیون کمک راهنما همسفر فرزانه(لژیون یکم)
عکس: همسفر عطیه لژیون کمک راهنما همسفر اکرم (لژیون پنجم)
مصاحبه، ویرایش و ارسال: همسفر نسرین لژیون کمک راهنما همسفر فائزه (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .