English Version
English

گروه خانواده_ببخش تا به تو نیز ببخشند

گروه خانواده_ببخش تا به تو نیز ببخشند
هفتمین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه اعضاءِ لژیون سردار نمایندگی شهباز با موضوع «لژیون سردار و عضویت در لژیون سردار» و با استادی کمک‌راهنما همسفر محبوبه و نگهبانی همسفر نسیم و دبیری همسفر لیلا در روز یکشنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.
 
 
خلاصه سخنان استاد:
در ابتدا خداوند را شاکرم که امروز توانستم در این جلسه شرکت کنم.
وقتی کنگره۶۰ به این شکل و سرعت در همه زمینه‌ها پیش می‌رود مطمئناً از یک جایی شروع کرده است و اصولاً هر چیزی از یک پایه و اساس شروع می‌شود و چیزی که امروزه وجود دارد شبیه به قبل نیست. ما که قدیمی‌تر هستیم می‌دانیم که لژیون سردار قبلاً به شکل امروزی وجود نداشت.
خاطرم هست در سال ۱۳۹۳ که مسافرم بازنشسته شد مبلغ پنج میلیون تومان به لژیون مالی نمایندگی پرداخت کردیم. آن موقع برای این کار می‌بایست به بانک مراجعه می‌کردیم و وقتی که فیش واریزی بانک را به نام جمعیت احیای انسانی کنگره۶۰ پر کردیم، کارمند بانک خیلی تعجب کرد و این سٶال برایش پیش آمد که این سازمان، چه سازمانیست و چرا ما این مبلغ را به این نام واریز می‌کنیم؟!
قبل‌تر‌ها در نمایندگی پروین اعتصامی کسانی که در لژیون مالی شرکت می‌کردند انگشت شمار بودند، ولی با تفکر جناب آقای مهندس به لژیون سردار و مبلغ شش میلیون تومان تبدیل شدند.
امروزه در این راستا به جایی رسیده‌ایم که چندین پهلوان و دنور داریم. البته که چنین تغیر شایسته‌ای به واسطه تفکر جناب آقای مهندس بود و از آنجا که تفکر‌ایشان الهی می‌باشد و در مسیر درست و مستقیم گام برمی‌دارند، همیشه و در همه جا دست یاری خداوند همراهیشان می‌کند، حال چه مسیر مالی باشد چه معنوی و چه علمی!
عضویت در لژیون سردار برای هر کسی می‌تواند یک سکوی پرتاب باشد؛ یعنی می‌تواند همانجوری که سفر اول شروع می‌شود و ما به عنوان تازه‌وارد مشاوره می‌شویم و سپس به عنوان سفر اولی وارد لژیون شده و پس از ر‌هایی هم خدمتگزار می‌شویم، از عضویتمان در لژیون سردار لذت ببریم و پایه و اساس لژیون مالی را بیشتر بشناسیم.
من فکر می‌کنم ۹۹درصد کسانی که پهلوان یا دنور هستند از لژیون سردار شروع کردند. درواقع از کم شروع می‌کنند تا آموزش ببینند و البته که به این آموزش هم احتیاج دارند تا آن حس بخشندگی را تجربه کنند، چراکه گذشتن از مبلغ زیادی پول ممکن است برای هر کسی قابل هضم نباشد و نتواند این کار را انجام دهد. به همین دلیل عضویت در لژیون سردار پایه و اساس مسائل مالیست، پایه و اساس پهلوان شدن و حتی دنور شدن نیز می‌باشد.
مسأله دیگر اینکه؛ ما نمی‌توانیم اعضا را تشویق کنیم که پهلوان یا دنور شوند، ولی به نظر من کسی که از سرداری شروع می‌کند ظرفیت را در درون خودش پرورش می‌دهد. حتی شاید یک زمان بنا بر شرایطی کسانی بتوانند حمایت مالی بیشتری داشته باشند ولی وقتی از کم شروع می‌شود انگار که از نظر درونی بزرگ می‌شوند و آن حس خوب را بهتر تجربه می‌کنند، یعنی انگار یواش‌یواش و پله‌پله رشد و تجربه را همزمان انجام می‌دهند.
کسیکه عضو لژیون مالی می‌باشد هیچ ترس، نگرانی و دغدغه‌ای ندارد. همه کسانی که پهلوان یا دنور شدند این تجربه را دارند. زمانی که در مدت تعیین شده پول را جور می‌کنند و خداوند کمکشان می‌کند، به هیچ جایی از زندگیشان فشاری وارد نمی‌شود. شاید در خیلی جا‌های زندگی به این پول احتیاج داشته باشند و آنموقع جور نشود ولی وقتی عضو لژیون سردار می‌شوند آنقدر راحت جور می‌شود که خودشان هم تعجب می‌کنند.
هدف لژیون سردار جذب نیرو می‌باشد تا توسط آن بتوانیم تجربه خود را در اختیار همدیگر قرار دهیم. همانطور که جذب سفر اولی برای ما مهم است به همان اندازه باید مهم باشد که به واسطه بخشندگی نیز آن شخص، حالش خوب شود و حس و حال خوب را دریافت کند و اینکه عضویت در لژیون سردار اصلاً سخت نیست و کسانی که از نظر مالی زمینه‌اش را دارند تا کمک کنند قبل از هر چیزی به حس خوب، انرژی و هدایت احتیاج دارند.
 
 
همسفر اعظم:
کمک کردن چقدر زیباست، من هم وقتی سردار شدم که به این زیبایی پی بردم و با خود گفتم این کمکی که به من شده باید جوابش را بدهم.
وقتی مسافر من درمان شد و به حال خوب رسید تصمیم گرفتم من هم کمک مالی کنم، با اینکه درآمد آنچنانی نداشتم ولی دوست داشتم عضو لژیون سردار شوم، بنابراین به مسافرم گفتم و‌ایشان هم قبول کرد.
واقعاً بعد از آن کارمان هم روی روال و پیشرفت قرار گرفت و چک مربوط به لژیون سردار را نیز به راحتی پاسش کردیم. به همین دلیل امسال هم دوتایی شرکت کردیم و مطمئن هستم برکت پولی که می‌پردازیم صد برابر به زندگیمان برمی‌گردد.
مثالی هست که می‌گوید؛ ببخش تا به تو نیز ببخشند، یا دیگران کاشتند و ما خوردیم ما بکاریم و دیگران بخورند.
 
 
همسفر نسیم:
پیرو صحبت‌های خانم معصومه و مشارکت اعضا، یاد نوشته‌ای از صحبت‌های جناب آقای مهندس افتادم که روی دیوار ساختمان سیمرغ نصب شده بود. ‌ایشان فرموده بودند: هیچ‌وقت فکر نکنید که این پرداختنها به خاطر کنگره۶۰ است، چون اصلاً کنگره نیازی به این خدمات شما ندارد. اصلاً هم فکر نکنید که به خاطر خدا می‌پردازید، زیرا خداوند هم نیازی ندارند، به خاطر من هم این کار را نکنید چون من هم نیازی ندارم، اگر می‌خواهید پرداخت مالی داشته باشید به خاطر خودتان این کار را کنید، چون سود این پرداخت فقط و فقط برای خودتان است و اگر داشته باشید و پرداخت نکنید ضرر هم برای شما به دنبال خواهد داشت. کسانی که عضو لژیون سردار هستند و عنوان‌های پهلوان یا دنور را دارند، اگر نبودند هم کسان دیگری می‌بودند که پرداخت کنند.
من روزی که کنگره۶۰ را شروع کردم با دست خالی این کار را انجام دادم، ولی خداوند، هم نیروی کمکی و هم مالی برایم فرستاد.
جوری نباشد که اگر می‌خواهید عضو لژیون سردار شوید به خاطر گره‌های قبلی زندگیتان باشد، شما باید عضو شوید، چون قبلاً دریافت کرده‌اید و اینکه رهجو‌ها می‌آیند و ۵۰۰، ۵۰ یا ۶ میلیون تومان از داراییشان را به کنگره۶۰ می‌دهند نشان‌دهنده این است که؛ هسته درون خود را پیدا کرده و بستر فراهم شده است.
 
 
تایپ، ویراستاری و ارسال‌ مطالب‌:همسفر لیلا رهجوی کمک‌ راهنما همسفر مریم (لژیون اول)
تهیه‌ عکس: مرزبان‌همسفر اکرم‌ رهجوی‌ راهنما همسفر معصومه (لژیون۱)
همسفران نمایندگی شهباز

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .