English Version
English

گزارش جشن هجدهمین سال رهایی مهندس دژاکام

گزارش جشن هجدهمین سال رهایی مهندس دژاکام

روز یکشنبه مورخ 94/9/15 خانم های مسافر جشن تولد 18 سال آزادی آقای مهندس ،بنیان کنگره 60 را با شکوه و شور و شوق فراوانی برگزار نمودند.

 

خلاصه سخنان خانم راد:

امروز 15 آذر مصادف با 18 سال آزادی آقای مهندس ،بنیان کنگره  می‌باشد. ایشان مثل هرسال نمی‌خواستند تولد بگیرند ولی خوشبختانه  سالگرد تولد ایشان مصادف با روز یکشنبه شد و ما از این فرصت استفاده کردیم و برای نشان دادن حس قدردانی از ایشان مراسمی برای تولدشان ترتیب دادیم. من به‌عنوان شاگرد و رهجو برایم سخت است که در مورد استادم صحبت کنم.

18 سال مدت کمی نیست و می‌توانم بگویم قدم‌های مثبت بزرگی در پیشبرد روشنایی و نابودی تاریکی برداشته شد.ایجاد 22 شعبه و 23000 نفر زیرمجموعه کار کوچکی نیست.حرکت‌های موءثری شروع شد و رهایی و تولد هرکدام از ما به تولد ایشان بازمی‌گردد و اگر ایشان نبودند آزادی و رهایی و خوشبختی برای ما معنایی نداشت.اکثر افرادی که سقوط آزاد بودند الآن زنده نیستند و با سکته قلبی و مغزی از بین رفتند و نتوانستند ادامه دهند.OT در 18 سال پیش نبود و چقدر سخت بود در آن زمان که داشتن تریاک جرم بود این پروژه عملی شد و کنگره توانست آن را به‌عنوان دارو معرفی کند و شربت OT به‌عنوان دارو برای عزیزان تحت درمان در کنگره معرفی شد که به‌راحتی قابل‌اندازه‌گیری و تیپر بود و در تمام کلینیک‌ها به تمام عزیزان داده میشود.قدم‌های مثبت و خوبی که با حرکت آقای مهندس شروع شد و آذرخشی شد که کم‌کم شعاع اضافه کرد و الآن می‌بینیم که همه همراه شدند و با چرخش ،روشنایی به این بزرگی ایجاد شد.

این روز قشنگ را خدمت جناب آقای مهندس  بنیان کنگره60 تبریک عرض میکنم ،ما نمی‌توانیم زحمات ایشان را جبران کنیم ولی امیدوارم نشان دهیم قدردان زحماتشان هستیم.

 

 

اعلام سفر :
آنتی ایکس مصرفی :تریاک-مدت سفر اول:11 ماه روش درمان:DST با داروی اپیوم -راهنمایان:استاد سردار،استاد رعد،استادسیلور- مدت رهایی:18 سال
 
 

خلاصه سخنان آقای مهندس:

تا زمانی که خواست خداوند نباشد هیچ اتفاقی نمی‌افتد و هر چه انجام می‌گیرد قطعا خواست خداوند است .زمان با سرعت بسیار زیادی گذشت و من موافق نبودم که هرسال تولد بگیرم البته تا 6 سال مراسم می‌گرفتیم بعد جشن 10 سال آزادی و سپس 14 سالگی را جشن گرفتم و گفتم تولد بعدی را در 20 سال آزادی برگزار میکنم.چون دوست نداشتم اسباب زحمت شوم و وقت را برای بچه‌هایی که تازه به رهایی می‌رسند بگذاریم .مدت 18 سال به‌سرعت گذشت و نگاه که می‌کنیم این سال‌ها برایم مانند 18 روز یا 18 هفته گذشت و علتش این است که

 

عمر اگر خوش گذرد زندگی نوح کم است             گر به سختی گذرد نیم نفسی بسیار است

 

این 18 سال خیلی خوش گذشت  . در هستی کار سلول این است که اطلاعاتش را به سلول بعدی بدهد و کاری هم که من انجام دادم این بود که اطلاعات را به دیگران انتقال دادم ، اگر افرادی وجود دارند که دانش و علم خود را نگه می‌دارند و برای خود حفظ می‌کنند ، سخت در اشتباه هستند .

باید بدانیم که وعده‌ی خداوند دروغ نیست و هرکس که کار معنوی انجام می‌دهد قطعا بار مادی هم برای او وجود دارد . اگر در زندگی دچار مشکلات مادی هستید صبر کنید و در صراط مستقیم باشید خداوند در حل مشکلات شمارا یاری میدهد ، البته این کار نیاز به زمان دارد ، نه اینکه یک ماه است آمده‌اید کنگره و همه‌چیز درست شود ، گاهی پنج یا شش سال طول می‌کشد که به نتیجه برسد . خواسته و آرزوی قلبی من این است که تفکرات و اندیشه و راهکاری برای به رهایی رسیدن شما و امثال شما وجود داشته باشد تا بتوانید در کنگره تکثیر شوید .

در روز پنجشنبه و جمعه کنگره 60 میزبان مسابقات راگبی لیگ برتر کشور بود و بچه‌های تیم راگبی کسانی هستند که مصرف‌کننده شیشه بودند که به بالاترین نقطه رسیدند و قهرمان تیم ملی شدند و حتی به خارج از کشور نیز اعزام شدند درحالی‌که رئیس انستیتو سوءمصرف مواد مخدر در ایلات متحده‌ی آمریکا که بزرگ‌ترین مرکز تحقیقاتی آمریکا در مقاله‌ای گفته بود که امیدوارم در آینده ما دارویی پیدا کنیم که به کمک آن بتوانیم حشیش ، آمفتامین ، شیشه ، کوکایین و الکل را درمان کنیم ، درحالی‌که ما 20 سال است تریاک و10سال است که شیشه را درمان کرده‌ایم و بعضی از بچه‌های کنگره که با 9 کلاس سواد آمده بودند الآن دارند امتحان دکترا می‌دهند ، این‌ها را برای این به شما میگویم که اگر چهار روز می‌آیید کنگره ، اشتباه نکنید و سرتان کلاه نرود که در مترو منتظر همدیگر باشید و بروید قرص بخورید و مواد مصرف کنید ، افکار منفی را بیرون بریزید ، ما در کنگره همیشه به سفر اولی ها میگوییم با عقاب‌ها بپرید ، زیرا آن‌ها شمارا به بلندای آسمان می‌برند ولی مگسان و کسانی که شمارا به مصرف مواد دعوت می‌کنند به‌سوی سطل زباله هدایتتان می‌کنند .

از خواب گران بیدار شوید زیرا همه دارند به بهترین نحو به رهایی میرسند و شما هنوز اندر خم یک کوچه هستید ، اگر در کنگره 60 درست درمان کنید بیماری هایتان هم خوب می‌شود ولی اگر می‌خواهی مواد بزنید ، هیچ ایرادی ندارد  ، آنقدر مصرف کنید تا اور دوز ( OVER DOSE ) کنید . مطلب مهمی که می‌خواهم برایتان بگویم این است که تمام کسانی که مواد مصرف می‌کنند دو راه بیشتر ندارند ، یا 90 درصد آن‌ها در اثر استفاده از مواد مخدر میمیرند و من دو برادر ، داماد و رفقایم را در اثر مصرف مواد از دست دادم و گروه دوم کسانی هستند که از راه غلط درمان میشوند یعنی ترک میکنند و متد DST  با داروی TO را اجرا نمی‌کنند و در نتیجه به درمان نمیرسند که آن‌ها هم منجر به مرگ می‌شوند که نتیجه‌ی هر دو آن باخت است که مصرف بکنند و مصرف نکنند منجر به مرگ می‌شوند ، مخصوصا کسانی که سیگار هم استفاده می‌کنند . 18 سال پیش که کنگره را احداث کردیم یک سری افراد که سقوط آزاد بودند عضو کنگره شدند و در آن زمان روش تدریجی به وجود نیامده بود و این افراد با این روش به درمان نرسیده بودند ولی در اینجا تا مرحله‌ی دیدبانی هم بالا رفتند و متاسفانه حدود ده نفرشان که ترک کرده بودند یا برگشت داشتند و اور دوز کرده بودند و بر اثر استفاده از سیگار سکته مغزی و قلبی کردند و فوت شدند . در اتحاد جماهیر شوروی 25% از آقایان به سن پنجاه‌سالگی نمی‌رسند و در اثر استفاده از الکل میمیرند ، در کشور خودمان هم با چنین مسئله‌ای روبرو هستیم و تنها چیزی که آن‌ها را از مرگ نجات میدهد همین روش DST با داروی OT است . به خاطر برگزاری این جشن از همه سپاسگزارم و امروز روز رهایی من نیست و روز رهایی همه ی بچه هایی است که در کنگره به درمان رسیده اند .

در کتاب 60 درجه گفته‌شده آغازی است که از آن آغازهای بی‌شماری آغاز خواهد شد و تمام وقایعی که در کتاب 60 درجه پیش‌بینی‌شده یکسری از آن‌ها به وقوع پیوسته و یکسری هم در آینده به وقوع خواهد پیوست . خوب است بدانید اگر راهنما یا مرزبان به شما گیر میدهند به خاطر این است که مسیر کج نروید و می‌خواهند که شما به رهایی برسید . همانطور که اگر یک بچه وسط خیابان باشد به او میگوییم که به پیاده‌رو برود و شما هم مانند همین قضیه هستید .

اگر راهنما به شما سقوط آزاد می‌دهد برای آموزش و ساختن شماست و ما چیزی در اینجا به نام تنبیه نداریم پس باکمال میل سقوط آزاد را بپذیرید زیرا در اینجا تمام خدمات و سرویس ها رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و من نیازی به پول شما ندارم ، نزدیک به  2 یا 3 میلیارد تومان فقط در بانک پشتوانه شماست که اگر روزی خواستند  از جایی ما را بلند کنند دچار مشکل نشویم و هر ریالش حساب‌وکتاب دارد که با آن ساختمان و زمین می‌گیریم  و برای هر دینار آن برنامه‌ریزی وجود دارد . اگر در کنگره این مناسبت‌ها برگزار می‌شود برای این نیست که به این پول ها نیاز داریم و فقط می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که باید تشکر و قدردانی کنید و اگر تولد برادر ، پدر و یا همسرتان است به یاد داشته باشید و از او تشکر کنید وگرنه تمام خدمات در کنگره 60 رایگان بوده و خواهد بود . توصیه‌ام به همه شما این است که از این فرصت استفاده کنید ، اگر می‌خواهید مواد  بزنید بروید بزنید ولی کسی که به کنگره 60 می‌آید یا باید رها شود یا بمیرد ، اگر رها شد که خداوند میگوید از فرصتی که به او دادیم استفاده کرد و اگر رها نشد و از این فرصت استفاده نکرد ماندنش در کره ی زمین فایده‌ای ندارد و برگردانده می‌شود ، تمام کسانی که به کنگره آمدند و برگشت زدند و دوباره به کنگره نیامدند ، مردند ، پس‌ازاین شرایط به نحو مطلوب استفاده کنید .  من از کار کردن برای شما لذت می‌برم و اگر تنبیه تان میکنم قصدم درست شدن و اصلاح و خوبی شماست و رهایی هرکدام از شما بالاترین لذت و ثروت برای من است . از اینکه امروز مرا غافلگیر کردید خوشحالم و از شما تشکر میکنم .

آرزو:

امیدوارم تا سال آینده بتوانیم زمین آکادمی برای کنگره 60 را بگیریم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .