English Version
English

دستور جلسه امروز D. SAP می‌باشد

دستور جلسه امروز D. SAP می‌باشد

چهارمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی میخک، با استادی مسافر مریم کمک راهنما، نگهبانی مسافر افسانه و دبیری مسافر معصومه، با دستور جلسه «D. SAP» روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان مریم هستم یک مسافر
خدا را شاکر هستم بابت اینکه در این بُعد از زندگی‌ام با کنگره ۶۰ آشنا شده‌ام، به نظر من این مجموعه، تنها مسیری است که در آن علاوه بر توجه به جسم و روان، جهان‌بینی نیز مورد توجّه قرارگرفته است.
دستور جلسه امروز D. SAP می‌باشد، ما به دلیل نادانی و ناآگاهی که داشتیم، با مصرف مواد مخدر، تخریب‌های فراوانی به جسم خودمان وارد کرده‌ایم.
در کنگره ۶۰ برای درمان جسم و بازسازی سیستم ایکس، طی ١١ ماه از شربت OT استفاده می‌کنیم.
ولی علاوه بر تخریب‌های ناشی از مصرف مواد، تغذیه نامناسب و کم‌تحرکی نیز انسان را دچار مشکلات جسمی بسیاری کرده است، مانند بیماری‌های اعصاب و روان، اختلال در دستگاه گوارش، بیماری‌های پوستی و....
به همین دلیل آقای مهندس دژاکام درصدد برآمدند که با رفع مشکلات جسمی، سفر بهتری را برای مسافران کنگره رقم بزنند و عصاره معجزه آفرینی به نام D. SAP درست کردند که از خواص آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
این محلول ضدالتهاب و ضدویروس است، من سال‌هاست که با بیماری آسم دست‌وپنجه نرم می‌کنم، می‌دانید که داروی ضدالتهاب ریه، کورتون است و عوارض بسیاری، ازجمله پوکی استخوان دارد.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-23%20at%209.42.13%20AM.jpeg

من به دلیل سال‌ها استفاده از کورتون، دچار کمردرد و گردن درد بودم، وقتی مشکلم را با خانم مونا در میان گذاشتم، ایشان گفتند باید از بُخُور D. SAP استفاده کنم، امّا متأسفانه چون مقدار و تعداد دفعات دقیق مصرف آن را نمی‌دانستم نتیجه مطلوبی نگرفتم تا اینکه طریقه و مقدار مصرف درست آن را یاد گرفتم.
از خواص دیگر آن، کاهش عفونت‌های زنانه و سلامت پوست است. خوشبختانه کِرِم آن نیز در دسترس است، همچنین می‌توانیم خود D. SAP را با آب به نسبت ۱ به ۱۰ رقیق کنیم و با پنبه یا پدهای مخصوص به پوستمان بزنیم.
در لایو روز چهارشنبه جناب مهندس، یکی از مشارکت‌کنندگان می‌گفت: من یک پسر دارم که دچار تشنج می‌شد، دکتر تشخیص داده بود که پتاسیم و کلسیم بدنش کم است و همین موضوع باعث تشنج در او می‌گردید.
آن خانم باوجوداینکه از خواص D. SAP اطلاعی نداشت و فقط شنیده بود که مصرف این محلول در کنگره ۶۰ تأکید می‌شود، به فرزندش می‌دهد، بعد از ۱ سال و نیم متوجه شد که پسرش دیگر هیچ‌کدام از مشکلات قبلی را ندارد و طی این مدت دچار تشنج نشده است.
بنابراین باید قدردان زحمات جناب مهندس باشیم که به‌تمامی ابعاد جسم و فیزیولوژی بدن ما اهمیت می‌دهند و ما می‌توانیم به‌واسطه کشفیات ایشان، در کنار درمان اعتیاد، دیگر مشکلات جسم خود را نیز حل نماییم.
از دیگر تجربیات شخصی خودم این است؛ من این محلول را داخل شامپو ریخته‌ام و استفاده می‌کنم و از آن زمان ریزش موهایم متوقف‌شده است و استفاده از شامپوهای نرم‌کننده و ضد شوره را کنار گذاشتم.
از مواد موجود در D. SAP می‌توان به کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیم، املاح معدنی، ویتامین‌ها و اسیدها که عناصر ضروری بدن ما هستند اشاره کرد.
هرکدام از این عناصر به‌نوبه خود در بازسازی سیستم ایکس بدن مؤثر هستند، پس D. SAP می‌تواند داروی مناسبی برای این امر باشد.
 

لژیونهای ویلیام:

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-23%20at%209.45.46%20AM.jpeg

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-23%20at%209.46.32%20AM.jpeg

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-23%20at%209.47.34%20AM.jpeg

چهارمین آزمون داخلی آمادگی کمک راهنمایی:

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-23%20at%209.56.28%20AM.jpeg

تایپ: مسافر مریم- لژیون یکم- نمایندگی میخک

ویرایش: مسافر مریم- لژیون ششم- نمایندگی میخک
بازبینی: مسافر مهسا کمک راهنما- نمایندگی میخک
عکس: گروه عکاسی نمایندگی میخک
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .