English Version
English

شال کمک‌راهنمایی را به درمان سیگارم مدیون هستم

شال کمک‌راهنمایی را به درمان سیگارم مدیون هستم

جلسه چهاردهم ازدوره بیستم از کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی سهروردی به "استادی کمک‌راهنمای محترم مسافر حسین"، "نگهبانی مسافر محمدجواد"  و "دبیری مسافر امیرعلی" با دستور جلسه "سیگار " یکشنبه 1 خرداد ماه  ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغازبه کار کرد.

سخنان استاد محترم؛

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر
خداوند را بسیار سپاسگزارم که در این جایگاه خدمت می‌کنم، این دستور جلسه (سیگار) بسیار مرتبط با سفر وایت من هست، من با ورود به سفر ویلیام وایت تمامی دستورات را انجام می‌دادم به غیر از یک مورد و آن نداشتن استقامت بود، انتظار داشتم همان روز اول که به پروژه نیکوتین خوراکی قدم می‌گذارم همه چیز حل شود، اگر یک وزنه بردار را نگاه کنیم در آخر مسیر رشد و تکامل خود به المپیک می‌رسد، وزنه بردار با تمام تلاش و کوشش و تمرین روزانه به روی رینگ می‌رود و وزنه را بلند می‌کند، ولی در لحظه بالا بردن وزنه داور امتیازی نمی‌دهد تا زمانی که لحظاتی وزنه را بالای سر خود نگه دارد.

این تایم همان استقامت است، زمانی که شخص سفر سیگار را شروع می‌کند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود، مثل بی‌حوصلگی در رانندگی و... پیش بیاید که فقط با استقامت و ادامه سفر حل می‌شود، قرار نیست که من تا ابد در جهنم باشم، قرار نیست در هر پله از سفرم حالم خراب باشد، درست است که سفر سیگار من خیلی چالش برانگیز بود ولی با استقامت توانستم این مهم را پشت سر بگذارم، توانستم از موصوعی رها شوم که در طول زندگی هیچ وقت نتوانستم از آن فاصله بگیرم، اگر در سفر استقامت کنیم، مانند تیر کمانی است که با استقامت به عقب برمی‌گردد ولی در غیر این صورت جلو رفته و به هدف می‌خورد.
من این شال کمک‌راهنمایی را به درمان سیگارم مدیون هستم، چون فرد سیگاری در کنگره هیچ جایگاهی ندارد، اگر روزی صد سی‌دی هم بنویسد، ولی سیگار مصرف می‌کند، به مرور زمان از کنگره پرت می‌شود و از مسیر خود منحرف می‌شود.

ممنونم که به صحبت‌های من توجه کردید.

قانون یازدهم

مرزبان محترم کشیک

اعلام کمک‌راهنمایی و پذیرش رهجو

پیام مسئول و کارگروه امتحانات داخلی،نشریات، نگهبان جلسات لژیون ویلیام وایت نمایندگی پارک پیروزی و لژیون سردار

اهداء لوح تقدیر اعضاء لژیون سردار

پیام سفر اول

اعلام سفر اول و پله‌های آخر روش درمانی DST سفر نیکوتین(وایت)

پیام سفر دوم

پیام مرزبان انتخابات جلسات کارگاهی

نامزدهای انتخابات نگهبانی

اخذ رای

شمارش آراء

تودیع معارفعه نگهبان

رهایی و دریافت نشان ویلیام وایت

اعلام سفر دوم وایت

مسئول ثبت و آمار لژیون‌های ویلیام وایت

خزانه‌دار و کارگروه لژیون سردار

خدمتگزاران عزیز

دعای کنگره

باتشکر از مسافران و خدمتگزاران عزیز

تایپ: مسافر ایمان

عکس: مسافر احسان

ارسال: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .