English Version
English

D.SAP نگو، طلا بگو

 D.SAP نگو، طلا بگو

جلسه دهم از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی رز، با استادی همسفر سولماز کمک راهنما، نگهبانی مسافر نگین و دبیری مسافر رویا، با دستور جلسه «D.SAP» روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان سولماز هستم یک همسفر.
امیدوارم حال همه خوب باشد. خوشحالم که امروز در خدمت شما عزیزان هستم. دستور جلسه «D.SAP » می‌باشد و به قول آقای مهندس: D.SAP نگو، طلا بگو، دوای هر بلا بگو. D.SAP معجونی تمام‌عیار و کاملی است که حاوی انواع املاح و مواد معدنی و ویتامین‌های بسیاری می‌باشد که کمبود این مواد در بدن، باعث بروز بیماری در جسم است و به همین دلیل، D.SAP به‌صورت معجزه‌آسا، در درمان انواع بیماری‌ها مؤثر بوده و ما را بی‌نیاز از دارو و دکتر کرده است.
موادی مانند کلسیم، پتاسیم، آهن، فسفر و مواد بسیار زیاد دیگر و همچنین حاوی شش نوع اسید خوراکی، با درصد بسیار بالا می‌باشد. D.SAP یک آنتی‌ویروس، آنتی باکتری و ضدالتهاب بسیار قوی است. استفاده از D.SAP طبق پروتکل، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و البته، باید بدانیم که D.SAP هم مانند درمان با OT، شامل فرآیند زمان است و باید برای گرفتن نتیجه مطلوب، صبور بوده و مستمر استفاده کنیم تا به نتایج شگفت‌انگیز برسیم. کما اینکه در اپیدمی کرونا که این ویروس همه جهان را فراگرفته بود، ما ترسی از کرونا نداشتیم، چون D.SAP را داشتیم و جا دارد از خانم مونا و آقای امیر غدیری تشکر کنم که در آن ایام، با تلاش و زحماتشان، باعث شدند D.SAP به سهولت و راحت، به دست عزیزانی برسد که درگیر کرونا بودند.
می‌خواهم کمی به تاریخچه D.SAP اشاره‌کنم که چگونه به وجود آمد. استاد امین، می‌خواستند سیب‌هایی که بنا به دلایلی، زیر درخت‌ها می‌ریخت، هدر نشوند و به همین دلیل تصمیم گرفتند با کمک آقای مهندس، آن‌ها را تبدیل به سرکه کنند و چون به قول آقای مهندس، طرز تهیه سرکه را نمی‌دانستند، گذاشتند در طول ده، یازده ماه به عمل بیاید. از قدیم‌الایام، از سیب، دو نوع محلول « سرکه و شراب» تهیه می‌شده است و از این میان، جزء سوم که D.SAP می‌باشد، متولد و کشف شد که خاصیتی متفاوت با آن دو دارد.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-20%20at%2012.25.06%20PM.jpeg

بیماری اعتیاد، یکسری مشکلات و عارضه‌هایی به همراه دارد مانند یبوست، مخصوصاً اعتیاد به تریاک، شیره و متادون که با هیچ داروی شیمیایی و عطاری، این وضعیت دردناک و آزاردهنده، از بین نمی‌رود. اوایل، D.SAP برای درمان یبوست به کار گرفته شد و بسیار کارساز بود و در ادامهٔ استفاده مسمتر از D.SAP، متوجه شدیم که بیماری‌های دیگر افراد نیز، درمان شدند، مانند کبد چرب، تنظیم فشارخون، قند خون، انواع قارچ‌های پوستی، قارچ‌های عفونی، پروستات، بیماری‌های مربوط به گوارش و معده و کیسه صفرا، زگیل‌های تناسلی و صدها بیماری دیگر. اینجا بود که آقای مهندس شروع به تحقیق کرده و دستور جلسه D.SAP را انتخاب کردند تا افراد در مورد تجربه خودشان صحبت کنند.
من به تجربه‌ خودم از D.SAP اشاره می‌کنم. از سال‌ها پیش، ریشه دندانم آبسه کرده و این آبسه سفت شده بود و با هیچ دارو و آنتی‌بیوتیکی از بین نمی‌رفت. دکترها پیشنهادی که داشتند این بود که باید درون دندانم تا رسیدن به ریشه، تخلیه شود و از نو، مجدداً پر شود! و هزینه‌های گزافی مطالبه داشتند و هیچ تضمینی نمی‌دادند که ورم صورتم و این آبسه، در ادامه پروسه درمانی آن‌ها، از بین برود. با مشورت با آقای مهندس، پنبه‌ای را به D.SAP آغشته کرده و از درون دهان، بر روی لثه و قسمت آبسه، گذاشتم. در کمتر از یک ماه، دیگر ورمی و آبسه‌ای وجود نداشت و به‌صورت معجزه‌آسا، این معضل، رفع شده بود. به قول آقای مهندس، D.SAP فقط یک ایراد دارد و آن هم قیمت ارزانش است.

در ادامه جلسه، مسافران و همسفران نمایندگی آکادمی و رز، گل رهایی را از دستان پرمهر بنیان کنگره 60، مهندس دژاکام، دریافت کردند.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-20%20at%2012.31.47%20PM.jpeg

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-05-20%20at%2012.28.37%20PM.jpeg

تایپ: همسفر سولماز –کمک راهنما –نمایندگی رز
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی رز
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .