English Version
English

DSAP دو تفاوت اصلی با سرکه سیب دارد

DSAP دو تفاوت اصلی با سرکه سیب دارد

اولین جلسه از دور چهل و چهارم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه آقایان همسفر در نمایندگی آکادمی، با استادی همسفر علی، نگهبانی  همسفر رضا و دبیری همسفر محمدرضا، با دستور جلسه «DSAP»، پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خیلی ممنونم از آقا رضا که امروز من را به‌عنوان استاد جلسه انتخاب کردند و همچنین سپاس‌گزارم از دبیر محترم جلسه.
موضوع این جلسه DSAP است. اوایل که من نام این ماده را می‌شنیدم، فکر می‌کردم که DSAP همان سرکه سیب است و همان سرکه‌هایی است که در بازار می‌فروشند و همه‌جا هست.

DSAP دو تفاوت اصلی که با سرکه سیب دارد، یکی این است که خواص درمانی دارد که سرکه سیب معمولی ندارد و یکی هم فرآیند ساخت آن است که جناب مهندس در مصاحبه‌ها و سی‌دی‌هایی که صحبت می‌کنند، تعریف می‌کنند که من می‌خواستم سرکه سیب بسازم ولی چیزی تولید شد که ازنظر طعم، بو و مزه مانند سرکه سیب است ولی ازنظر خواص درمانی که به علت وجود مواد، املاح و آنزیم‌هایی که داخل آن وجود دارد و فرآیند ساخت آن‌که به‌مراتب طولانی‌تر است، با سرکه سیب معمولی تفاوت عمده دارد. جناب مهندس در توضیح فرآیند تولید DSAP می‌گویند؛ تقریباً یک سال طول می‌کشد که DSAP ساخته بشود.

پشه‌هایی که روی آن کار می‌کنند و فرآیندی که بر روی آن انجام می‌شود، باعث می‌شود که این خواص درمانی و این املاح و آنزیم‌ها درون آن به وجود بیاید. خواص این آنزیم‌ها این است که مواد مضری که درون بدن وجود دارد و مواد آلوده‌ای که روی سطح پوست قرار دارد را تجزیه می‌کنند.
مثلاً زمانی که کرم DSAP را که از همین سرکه DSAP درست می‌شود روی پوست بزنیم، جوش‌ها و آلودگی‌های پوستی را درمان کرده و از بین می‌برد. انسان از یک سنینی به بعد یک سری از مواد و املاح در پوستش تولید نمی‌شود و درنتیجه آن، افتادگی پوست و چین‌وچروک بر روی سطح پوستش پیدا می‌شود. پتاسیم موردنیاز پوست که از این چین‌وچروک و افتادگی پوستی جلوگیری می‌کند در کرم DSAP وجود دارد.

یک مسئله مهمی که می‌خواستم اشاره‌کنم، این است که؛ وقتی یکی از کمک راهنماهای کنگره کرونا گرفته و درمان شده بودند، من باور نمی‌کردم که این درمان براثر استفاده از بخور DSAP اتفاق افتاده باشد. باورش برایم سخت بود، به‌این‌علت که؛ چطور این تعداد انسان در سراسر عالم درگیر این بیماری‌ هستند و هرروزه تعداد بسیاری از دنیا می‌روند، درمان مریضی را نمی‌دانند ولی کنگره چنین روش ساده‌ای را برای درمان بیماری‌ای چنین مهلک یافته است؟!

تا اینکه خود من و خانواده‌ام به ویروس کرونا مبتلا شدیم و از بخور DSAP هرروز چهار نوبت استفاده می‌کردیم و این باعث می‌شد ویروس‌هایی که در بینی، سینوس‌ها و گلو وجود دارد، همه از بین برود و بیماری عود نکند و بدن بتواند با این بیماری مقابله کند؛ یعنی این بدن است که بیماری کرونا را درمان می‌کند و DSAP در این فرآیند به آن کمک می‌کند. به این صورت که ویروس را در ابتدای ورود آن به بدن از بین می‌برد و اجازه نمی‌دهد که ویروس وارد جریان خون و ریه‌ها شود و ریه‌ها را درگیر کند.
اتفاقی که برای من عجیب است این است که بیماری کرونا اعضای کنگره‌ شصت، به‌خصوص افراد قدیمی‌تر را که به این ماده، باور داشتند و استفاده می‌کردند را درگیر نکرد و ما در این دو سه سال اصلاً فوتی براثر کرونا نداشتیم.

نکته آخر اینکه DSAP برای درمان بیماری‌های گوارشی و کبد چرب هم مؤثر است.
بهترین زمان و روش استفاده از آن به‌صورت خوراکی این است که هرروز صبح یک قاشق غذاخوری DSAP را در یک لیوان آب مخلوط کرده به‌صورت ناشتا میل کنید تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.

تقدیر و تشکر از نگهبان و دبیر دوره قبل توسط نگهبان و دبیر دور جدید:

 

تایپ: همسفر علی از لژیون ششم

تصویربردار: همسفر محمد از لژیون سوم

تهیه و تنظیم: وبلاگ همسفران آقا، نمایندگی آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .