English Version
English

کنگره با D.SAP توانست کرونا را شکست بدهد

کنگره با  D.SAP توانست کرونا را شکست بدهد

جلسه دهم از دور دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی شعبه شهرضا، روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1401 با استادی مسافر مجتبی و نگهبانی مسافر محمود رضا و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «D.sap» ساعت 17 شروع به کار کرد
 

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که بار دیگر در این جایگاه قرار می‌گیرم، برای آموزش گرفتن و خدمت کردن. همان‌طور که همه اطلاع دارید دستور جلسه این هفته D.sap است. این‌قدر این دستور جلسه خاص و مهم است که آقای مهندس طبق نظریه خود و دیده‌بانان کنگره 60 جزو دستور جلسات هفتگی قرار داده است. این فرصت در اختیار ما قرارگرفته است که در این هفته در مورد D.sap مشارکت کنیم و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم. صحبت‌های خود را با پیامی از استاد سردار شروع می‌کنم: علوم از یک مبدأ شروع و به نقاط دیگری انتقال میابند؛ در ادامه هنگامی‌که این علوم مجزا شد، در نوک پیکان یکی می‌شوند که به‌ظاهر نقطه‌ای جدید اما با محتویاتی دیگر است. اگر در مورد این دستور جلسه بخواهیم با تفکر صحبت کنیم، D.sap برگرفته‌شده از یک نوع سرکه سیب، حتی بالاتر از سرکه سیب است. اگر به زمان‌های قدیم نگاه کنیم که جراحاتی وجود داشت، برای درمان مجروحان و شستن زخم‌ها چیزی به‌عنوان آنتی‌بیوتیک نبود و برای این کار از سرکه سیب استفاده می‌کردند.
 

باید بدانیم که سرکه سیب به‌هیچ‌عنوان D.sap نیست؛ چون هم فرایند تولید D.sap بسیار متفاوت است (تولیدان یک سال طول می‌کشد) و از بهترین نوع سیب هم استفاده می‌شود. این معجونی که به‌راحتی در دسترس ما قرار می‌گیرد برای تولید آن زحمات زیادی کشیده شده است. D.sap برای انواع بیماری بسیار عالی است؛ مثلاً کبد چرب را تا 30 درصد بهبود می‌بخشد، چربی سوزی را به‌خوبی انجام می‌دهد و چربی خون و قند خون را کاهش می‌دهد. مصرف این محلول باعث خوشبو شدن دهان می‌شود و کرم این محلول معجزه‌آسا هم برای از بین بردن جوش صورت بسیار مفید است.
 

در اواخر سال ۹۸ که اوج بیماری کرونا بود و همه NGO ها و ارگان‌های دولتی تعطیل شدند، کنگره هم برای مدت یک یا دو ماه تعطیل شد؛ ولی در ادامه به لطف همین محلول D.sap ما توانستیم جون سالم به درببریم و آمار مرگ‌ومیر در کنگره براثر این بیماری بسیار کاهش پیدا کرد و همین‌الان هم در سطح جهانی درمان قطعی برای بیماری کرونا وجود ندارد و خیلی از انسان‌ها جان خود را براثر بیماری از دست می‌دهند؛ ولی شکر خدا ما در کنگره ۶۰ به لطف آقای مهندس با محلول D.sap می‌توانیم جلوی این بیماری بایستیم و طبق فرموده آقای مهندس بیماری کرونا در گلو، حلق، بینی، سینوس‌ها و نهایتاً سه الی چهار روز بعدازآن در ریه تجمع دارد و یک سری چربی و لیپید در آن ویروس هستند که به مجاری ریه می‌چسبند و باعث می‌شوند که تنفس برای ما سخت شود. برای از بین بردن این ویروس نیاز به یک آنتی‌ویروس یا محلولی داریم که D.sap همین کار را انجام می‌دهد.
 

پس باید از یک سری اسیدهایی که برای از بین بردن چربی‌ها مفیدند، استفاده کنیم و این نوع اسیدها به میزان خیلی زیادی در محلول D. sap موجود است. اسیدهایی مانند اسید استیک و اسیدلاکتیک و؛ و میزان اسید موجود در این محلول با سرکه‌های معمولی که در خانه‌ها تهیه می‌شود بسیار متفاوت است و برای استفاده کردن هم بسیار خوشمزه است و سرشار از کلسیم، منیزیم، پتاسیم و خیلی از املاح معدنی غنی‌شده است. از همه‌ی عزیزان تشکر می‌کنم که به صحبت‌های من توجه کردند.
 

خدمتگزاران
 

پیام مرزبانی
 

تشکیل لژیون
 

لژیون ویلیام وایت (درمان وابستگی به دخانیات)
 

تایپ: همسفر سعید

ویرایش: مسافر ابراهیم

عکاس: مسافر مجتبی

تنظیم و ارسال: مسافر حمید
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .