English Version
English

D.sap داروی شفابخش

D.sap داروی شفابخش

 سومین جلسه از دوره سی و سوم کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ابوریحان؛ با استادی کمک راهنمای محترم مسافر احمد، نگهبانی مسافر جلال و دبیری مسافر علی، با دستور جلسه " D.sap " چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احمد هستم مسافر، خداوند را شاکرم که فرصت شد خدمت کنم و آموزش بگیرم.

بیماری اعتیاد که همه گرفتارش بودیم بیماری است که جسم انسان را از تعادل خارج می کند و در نتیجه روان هم به دنبال آن از تعادل خارج می‌شود. آقای مهندس شربت OT را به عنوان مفیدترین دارو برای درمان اعتیاد به هر نوع موادی تشخیص دادند، چرا که حاوی ترکیبات کاملی است و در کنگره برای درمان اعتیاد جواب داده است و تک تک ما شاهد و گواه این مهم هستیم.

در دوران مصرف مواد مخدر و دخانیات همچون سیگارآسیب‌ها و بیماری‌هایی را به جسم خود وارد کرده بودیم، که در طی سفر و تیپیر شدن دارو، انواع بیماری‌هایی که تا به حال درون ما پنهان بودند، شروع به ظهور می‌کند، که یک نیاز شدید به یک داروی ساده جامع و کم هزینه حس می‌شد.

برای پوشش این نیاز اساسی مسافران، یک اکسیر جادویی به نام D.sap توسط مهندس دژاکام تهیه شد. من خودم قبل ورود به کنگره D.sap را  مصرف می‌کردم.

و بطور خانگی تولید می‌کردم و مطالعاتی هم در مورد معجزات این داروی جادویی داشته‌ام، مثل کتاب سرکه سیب و راز جوانی، که هرچی در این کتاب جستجو کردم، هیچ ضرر یا عیبی در این دارو پیدا نکردم و سرتاسر شفا و معجزه بود.

از درمان کبدچرب گرفته تا یبوست و بیماری های پوستی و ... را همه ما شاهد درمان ساده و کم هزینه آن در کنگره به واسطه مصرف به اندازه و به موقع و مداوم D.sap بوده‌ایم. معجزه همین است که بدون هزینه آنچنانی و عدم استفاده از داروهای شیمیایی و صنعتی به درمان می‌رسیم و مکملی برای پروسه ی درمانی ما گردیده است.

 

جلسه دستیار دیده بان محترم مسافر محمد داداشی با ایجنت و راهنمایان محترم

رهایی مسافر علی اکبر از بند نیکوتین

 

تهیه و تایپ گزارش: مسافر مهدی

عکاس: مسافر محسن

تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا ، مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .