English Version
English

D.SAP، شبیه سرکه است ولی سرکه نیست

D.SAP، شبیه سرکه است ولی سرکه نیست

 

هشتمین جلسه از دوره بیست و یکم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی لوئی پاستور با استادی مسافر محترم آقای علی، نگهبانی مسافر محترم علی و دبیری مسافر محترم حسین، با دستور جلسه «D.SAP» دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار کرد.
 

سخنان استاد:
من حدوداً در سن١٨ سالگی با مواد آشنا شدم و در اوایل هرماه یا دو ماه یک‌بار مواد مصرف می‌کردم ولی به‌مرورزمان بیشتر شده و به اعتیاد ختم شد. من اعتیادم را از خانواده، دوستان و همکاران پنهان می‌کردم تا متوجه این موضوع نشوند. به همین خاطر مجبور بودم نحوه مصرفم رو مدیریت کنم، مثلاً چند ماه ترک می‌کردم و دوباره شروع می‌کردم و حاصل این کارها این شد که با انواع بیماری‌های روانی مواجه شدم. در چند سال اخیر دچار سرگیجه‌های شدیدی می‌شدم، خانه‌نشین شده و مجبور بودم بدون حرکت باشم. به خاطر بیماری میگرن باید از قرص‌های مسکن استفاده می‌کردم، همچنین تکرر ادرار و مشکلات مثانه هم داشتم. برای رفع این بیماری‌ها نزد دکترهای زیادی رفتم ولی در آخر هیچ نتیجه‌ای نداشت و فقط قرص تجویز می‌کردند.
 

درزمانی که به کنگره آمدم باید دو نوع دارو مصرف می‌کردم، یکی شربت اوتی و دیگری D.SAP؛ من‌بعد از گذشت چند ماه از سفرم متوجه شدم که دیگر به آن قرص‌ها احتیاجی ندارم. اوایل سفرم فکر می‌کردم این حالت به خاطر مصرف شربت اوتی است و بعد از اتمام سفرم دوباره باید قرص مصرف کنم ولی الآن می‌بینم که به‌صورت کامل درمان شده‌ام. من در ابتدای سفرم دچار یبوست شدید شده بودم و با خوردن D.SAP هم درست نشد ولی با صحبتی که باراهنمای خودم انجام دادم ایشان گفتند که باید زمان سپری شود، من هم صبر کردم و طبق تجویز راهنما دی سپ را سر ساعت و برنامه معین استفاده کردم و این مشکل هم رفع شد.
 

D.SAP محصولی است شبیه سرکه ولی سرکه نیست. درواقع این محصول از عصاره سیب به دست می‌آید. سرکه‌سیب که در بیرون موجود است با استفاده از سیب‌های لکه‌دار، گندیده و زیر درختی درست می‌شود و فرآیند تولید آن چهل‌روزه است درصورتی‌که دی سپ از سیب‌های مرغوب و درجه‌یک استفاده‌شده و فرآیند تولید آن بین ١١ تا ١٢ ماه است. بدن ما برای تأمین مواد موردنیازش به املاح و مواد معدنی نیاز دارد و بسیاری از آن‌ها در دی سپ وجود دارد مانند آهن، کلسیم، پتاسیم و همچنین انواع ویتامین‌ها. D.SAP حتماً باید طی یک دوره کامل استفاده شود و این‌طور نیست چند روز مصرف کنیم و بعدش کنار بگذاریم، باید سعی کنیم در یک دوره ٣٠ الی ٤٠ روزه طبق برنامه راهنما مصرف کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. جدیداً جناب مهندس از مشتقات D.SAP یک نوع کرم تولید کردند که برای رفع چروک، خشکی و جوش‌های صورت بسیار مؤثر است. از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.
 

برگزاری لژیون ها
 

لژیون ویلیام وایت  
 

عکس و صوت: مسافر محمدرضا
 

خلاصه‌نویسی و تایپ: مسافر حسین
 

ارسال مطلب: مسافر بابک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .