English Version
English

بنيانِ يك درخت به وسعت تاریخ

بنيانِ يك درخت به وسعت تاریخ

دهمین جلسه از دوره سوم سری کارگاه‌های آموزش خصوصی مسافران کنگره 60 نمایندگی بیرجند؛ با استادی کمک راهنما مسافر ملک، نگهبانی مسافر شجاع و دبیری موقت مسافر جواد با دستور جلسه "بنیان کنگره 60" در روز یکشنبه 14 آذرماه 1400 رأس ساعت 16 برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان ملک هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم که یک‌بار دیگر توفیق خدمت در جمع شما دوستان را به من عطا کرد. دستور جلسه امروز در مورد بنیان کنگره ۶۰  است. ابتدا هفته بنیان را خدمت جناب مهندس و تمامی خدمتگزاران و متصدیان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم. دوستان در اداره کردن هر سیستم و سازمان و یا ارگانی یک نفر در رأس هرم وجود دارد و کنگره ۶۰  نیز از این قاعده مستثنا نیست.
جناب آقای مهندس دژاکام هم برای این موضوع از واژه‌ی بنیان استفاده کرده‌اند. بنیان در لغت به معنی ریشه است و جناب مهندس به‌عنوان کسی که در ۲۴ سال قبل، به‌تنهایی و با روش آزمون‌وخطا، خالق روش DST بوده است و درواقع ریشه این درخت هستند. درختی که روزبه‌روز تنومندتر و پربارتر شده است. ریشه این درخت جناب مهندس هستند، تنه‌ی آن دیده‌بانان در بخش‌های مختلف، شاخه‌های آن کمک راهنما و ایجنت ها و در بخش آخر برگ‌ها و شکوفه‌ها که همان سفر اولی‌ها و تازه واردین هستند.

پیام مرزبان:

عزیزان، جناب مهندس در ۲۴ سال قبل با کشف روش DST با معضلات و مشکلات فراوان و بدون امکانات و تنها با چند نفر رهجو، بدون حتی وجود مکانی مسقف و فقط با ایمان قوی و امید بذر این درخت را کاشته و الآن شاهد این هستیم که این درخت روزبه‌روز تنومندتر و پربارتر شده است؛ به‌طوری‌که کنگره ۶۰ در جای‌جای کشور فعالیت می‌کند و درمان اعتیاد که واقعاً زمانی یک مسئله لاینحل و بیماری مرموز و لاعلاج بود که در کنگره ۶۰ و با روش DST و فراگیری آموزش‌ها به‌راحتی قابل‌حل و درمان است.

پس عزیزان همه ما باید قدردان جناب مهندس دژاکام و کنگره ۶۰  باشیم؛ چون برای رسیدن به این امکانات و فراهم شدن این بستر تلاش‌ها و زحمات فراوانی صورت گرفته است. امیدوارم همه دوستان سفر اولی، ضمن فراگیری آموزش‌ها و انجام روش‌ها و رعایت قوانین و مقررات کنگره، سفر خوب و بی‌دغدغه‌ای داشته باشند. ممنون از اینکه با سکوتتان به صحبت‌های من گوش کردید.

خدمتگزاران:

نگارش: مسافر حمید از لژیون سه

عکس: مسافر حامد از لژیون یک

ویرایش و ارسال خبر: مسافر حجت از لژیون سه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .