English Version
English

کنگره 60 در سالی که گذشت - رشته ورزشی راگبی

کنگره 60 در سالی که گذشت - رشته ورزشی راگبی
مسابقات جام ولایت، به مناسبت گراميداشت سالگرد ارتحال امام (ره)

 

http://rugbyiran.ir/www/photoreport/6%5B33%5D.jpg

مسابقات جام ولایت، به مناسبت گراميداشت سالگرد ارتحال امام (ره)، توسط هیئت راگبی استان تهران روز جمعه مورخ 1393/03/16 در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی برگزار شد. این مسابقات با حضور 6 تیم ستارگان تهران، کنگره 60، تهران کلاب، جوانان تهران، خوزستان و باران گیلان برگزار شد که تیم ستارگان تهران قهرمان این مسابقات شد. همچنین تیم تهران کلاب مقام دوم و تیم خوزستان هم مقام سوم این مسابقات را کسب نمودند. در پایان نیز جوایز مسابقات توسط آقای حسن میرزا آقا بیک رئیس انجمن راگبی و آقای مجید سلامی رئیس هیئت راگبی استان تهران به تیم‌ها اهدا گردید.

گزارش تصویری مسابقات راگبی جام ولایت



بازی فینال که بین دو تیم کنگره 60 و اهواز برگزار شد با نتیجه 22 بر 13 به سود تیم کنگره 60 به پایان رسید. تیم کنگره 60 با این نتیجه به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.
 

 

تیم راگبی کنگره 60؛ قهرمان مسابقات لیگ دسته یک 15 نفره (فیفتین) کشور


 

بازیکنان تیم راگبی کنگره60 با حضور در نمایندگی آکادمی مورد تقدیر نگهبان کنگره60 قرار گرفته و هدایایی از جانب ایشان به اعضاء تیم راگبی اهداء شد.
 

تقدیر از بازیکنان و کادر فنی تیم راگبی


 
عباس رسول زاده بازیکن تیم راگبی کنگره 60 که با شماره 3 در تیم ملی ایران حاضر بود پس از کسب این مقام و به محض رسیدن به ایران به دیدار مهندس در محل دفتر مرکزی آمده بود...
 

تیم ملی راگبی هفت نفره   sevens ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا ( اولین مرحله از سری مسابقات راهیابی به المپیک ریودوژانیرو) که در العین امارات برگزار شد با برتری بر رقیبان خود به مقام قهرمانی رسید. عباس رسول زاده بازیکن شماره 10 تیم راگبی کنگره 60 که با شماره 3 در تیم ملی ایران حاضر بود پس از کسب این مقام و به محض رسیدن به ایران به دیدار مهندس در محل دفتر مرکزی آمده بود. مصاحبه کاملی با ایشان توسط بخش فارسی سایت کنگره 60 انجام شده که از نظر شما خواهد گذشت.
 

 

مصاحبه با مسافر عباس رسول زاده؛ بازیکن راگبی تیم کنگره 60 و تیم ملی ایران

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .